رایانه تلاش؛ مرجع خرید کالاهای دیجیتال

لوازم جانبی موبایل-کاماپرس
ژیوار

شرکت داده پرداز رایانه تلاش فعال که از سال 1382 شروع به کار کرده محصولاتی چون فلش مموری، پاوربانک، لوازم جانبی موبایل، اسپیکر و … را در سایت خود به فروش می‌رساند.

این شرکت در ابتدا کار خود را با واردات و توزیع انواع کارت حافظه شروع کرده و سپس محصولات خود را گسترش داد. در ادامه کاماپرس به معرفی شرکت داده پرداز رایانه کمک و محصولات آن می‌پردازد.

رایانه تلاش چه محصولاتی عرضه می‌کند؟

مجموعه رایانه کمک محصولات خود را در شش دسته فلش مموری، پاوربانک، هارد اکسترنال، لوازم جانبی، مموری کارت، اس‌اس‌دی و اسپیکر عرضه می‌کند. دسته لوازم جانبی خود شامل مواردی چون هدفون و هندزفری، شارژر، هولدر و … می‌شود. محصولات این فروشگاه اینترنتی از برندهایی چون گلکس‌بیت، اچ‌پی، وسترن دیجیتال و … تأمین می‌شود.

دریان سفر امید

خرید از رایانه تلاش

کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی رایانه تلاش اقدام به خرید محصولات کنند. با جست‌وجو در محصولات یا مراجعه به هر دسته‌بندی می‌توان محصول موردنظر را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه کرد. سپس با پرداخت هزینه محصول و ارسال آن، کالای خریداری شده برای کاربر ارسال می‌شود. بسته‌ها برای کاربران ساکن در تهران از طریق پیک و در شهرستان‌ها از طریق باربری، تیپاکس یا پست، به انتخاب کاربر، ارسال می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : داده پرداز رایانه تلاش
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز