راه های بهتر بودن در سال 2020 از دیدگاه 5 نفر ثروتمند بزرگ جهان

بیل گیتس

5 نفر از موفق ترین وپولدارترین افراد در کره زمین راهکارهایی را که در سال 2020 برای موفقیت پیگیری می کنند را اعلام کردند.

به گزارش کاما پرس به نقل از سی ان بی سی، الگوبرداری از افراد موفق و ثروتمند، سرآغاز خوبی برای ارتقاء موقعیت حرفه ای افراد در سال جدید میلادی به شمار می رود. در ادامه راهکارها و دیدگاه های 5 نفر مشهورترین ثروتمندان جهان برای بهتر بودن در سال 2020 را می خوانید.

1. وارن بافت که یک سرمایه گذار و نیکوکار آمریکایی محسوب شده و به عنوان موفق ترین سرمایه گذار قرن بیستم شناخته شده است. وی با عنوان مدیرعامل اجرایی و رئیس هیئت مدیره شرکت برکشایر هاتاوای فعالیت می‌کند. به عقیده او باید روی خود سرمایه گذاری کرد و تاکنون این روش، بهترین نوع سرمایه گذاری بوده است.

2. جف بزوس صاحب رسانه، کارآفرین و سرمایه گذار اهل آمریکا در زمینه اینترنت و همچنین مدیرعامل و موسس شرکت آمازون، بزرگترین شرکت خرده فروشی آنلاین در جهان است که در سال 2018به عنوان ثروتمند ترین فرد حهان شناخته شد. او می‌گوید باید توانایی این را داشته باشد که ذهنتان را عوض کنید.

3. بیل گیتس کارآفرین، بازرگان، سرمایه دار، نیکوکار و مدیر ارشد اجرایی آمریکایی است که در سال 1975 با مشارکت پل آلن شرکت مایکروسافت را تاسیس کرد. او سال های مستمر تا سال 2017 به عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته شد. او باور دارد که برای بهتر شدن باید آدم های خوب و درست در اطراف ما وجود داشته باشند.

آریاک سفر

4. جک ما کارآفرین، صنعت گر و مدیر ارشد اجرایی چینی است که در سال 1999 گروه علی بابا را تاسیس نمود و به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه علی بابا فعالیت کرد. او در سال 2018 در فهرست ثروتمند ترین افراد چین قرارگرفت و حالا رتبه 20 از افراد ثروتمند جهان را دارد. به نظر او تلاش مهم است. هر کسی میتواند موفق بشود با این شرط که واقعا بخواهد.

5. اپرا وینفری تهیه کننده، هنرپیشه، مجری، نیکوکار، برنده جایزه اسکار و از مشهورترین و مطرح‌ترین مجری های تلویزیونی آمریکا و جهان است. او به عنوان ثروتمند ترین آمریکایی آفریقایی تبار قرن بیستم رتبه بندی شده است و برای مدتی تنها میلیاردر سیاه پوست جهان بوده است و همچنین دارای رتبه 45 در بین قدرتمند ترین افراد جهان است. به گفته او نباید کاری انجام نداد و فقط منتظر صعودی یک شبه بود بلکه باید از بین سختی ها راه خود را پیدا کرد.

بیل گیتس

مرتبط با : آمازونعلی بابامایکروسافت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز