راهکار انتخاب بهترین دزدگیر برای منزل

دزدگیر - کاماپرس
ژیوار

استفاده از دزدگیر برای محل زندگی یک گزینه عالی برای حفظ اموال خانواده به شمار می‌رود. با استفاده از حسگرهای تعبیه شده، این سیستم‌ها می‌توانند هرگونه ورود و یا اقدام به ورود را شناسایی کرده و به مالک خانه اطلاع دهند. نصب دزدگیرها در فضای باز باعث دریافت هشدار پیش از ورود به ساختمان شده و با کاهش احتمال برخورد با سارقین و افراد مزاحم خطرات رو به رو شدن با اینگونه افراد را نیز کاهش می‌دهد.

سیستم اعلام سرقت چیست؟

سیستم اعلام سرقت یا همان دزدگیر به طور مخصوص جهت تشخیص هر گونه ورود غیر مجاز به مناطق مسکونی طراحی شده است. کار اصلی دزدگیرهای منازل محافظت از محل تعیین شده در برابر سرقت و هرگونه نا امنی و یا دیگر تهدیدات است. به محض شناسایی موارد مشکوک سیستم هشدار سرقت بنا بر تنظیمات قبلی هشدار را به صورت آژیرهای بلند و یا پیامی به صاحب خانه ارسال می‌کند.

دزدگیر - کاماپرس

انواع سیستم های دزدگیر

دزدگیرها در انواع و مدل‌های مختلف به بازار عرضه شده و افراد می‌توانند با توجه به میزان تکنولوژی مورد نیاز خود یکی از آن‌ها را برای محل زندگی خود انتخاب کنند. وجود مدل‌های مختلف دزدگیر باعث شده تا نیازها و اولویت‌های امنیتی مختلف در نظر گرفته شود. سیستم‌های امنیتی سیمی از انواع سیستم‌ها بوده که به کابل‌های فیزیکی برای اتصال اجزای خود نیازمند است. در مقابل سیستم‌های بی‌سیم که از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند از سیگنال‌های رادیویی برای برقراری ارتباط و هشدار استفاده می‌کنند. دزدگیرهای بی‌سیم قابلیت انعطاف بیشتری داشته و به آسانی و بدون پرداخت هزینه‌های سیم‌کشی نصب می‌شوند.

نوع دیگر دزدگیرهای منازل به سیستم‌های نظارتی و یا غیر آن مرتبط می‌شود. هنگامی که حسگرها هرگونه ورود غیر مجاز را تشخیص دهند، سیستم‌های امنیتی نظارتی و هوشمند به صاحب خانه و یا دیگر افراد هشداری را ارسال می‌کند. سیستم‌های نظارتی از امنیت و سرعت عمل بسیار بالایی برخوردار هستند. با این حال سیستم‌های غیر نظارتی در هنگام شناسایی موارد مشکوک آژیرهایی با صدای بلند، برای دور کردن سارقین و اطلاع افراد فعال می‌کنند.

دریان سفر امید

چگونه یک دزدگیر مناسب را برای منزل خود انتخاب کنیم؟

انتخاب دزدگیر منزل کار بسیار آسانی بوده و افراد با در نظر گرفتن تنها چند نکته مهم می‌توانند دزدگیر مناسب را برای محل زندگی خود خریداری کنند. در اولین قدم افراد بهتر است نیازهای امنیتی خود را در نظر بگیرند. نصب سنسورها بر درب و پنجره‌ها برای جلوگیری از شکستن شیشه و یا تلاش برای باز کردن در کنار دیگر نواحی پر خطر از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در هنگام خرید دزدگیر منزل باید به آن توجه شود.

هم‌چنین انتخاب سیستم‌های امنیتی سیم‌کارتی برای اتصال آسان به تلفن همراه نیز از دیگر موارد مهم در هنگام خرید دزدگیر به شمار می‌رود. نوع هشدار نیز بر اساس سیم‌کارتی با ارسال تماس، پیامک و هشدار بوده، و معمولی با فعال شدن هشدار‌های بلند از جمله مواردی است که افراد باید پیش از خرید دزدگیر به آن توجه داشته باشند. هم‌چنین پیش از خرید دزدگیر لازم است تا با هزینه‌های تجهیزات و نصب آن آشنایی کامل داشته و میزان هزینه و فایده به خوبی بررسی شود.

دزدگیر منزل - کاماپرس

خرید دزدگیر فایروال

فایروال از بهترین سیستم‌های اعلام سرقت ایرانی بوده که در مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. دزدگیرهای این برند قابلیت‌های ویژه‌ای از جمله ارتباط از راه دور و سخت افزار قوی برای کار راحت کاربران اختصاص داده است. به سبب کیفیت بسیار بالا، فایروال گارانتی 60 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله بر روی تمامی محصولات خود قرار داده است.

افراد برای خرید انواع دزدگیرهای فایروال و سایر لوازم جانبی مرتبط با بهترین کیفیت و به صرفه‌ترین قیمت می‌توانند به سایت این مجموعه به نشانی https://firewallco.biz مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : فایروال
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز