راهنمای کامل تبلیغات در گوگل ادز

شاخص-کاماپرس
ژیوار

امروزه تبلیغات حرف اول را در موفقیت کسب و کارها می‌زند. در میان تبلیغات متداول نیز تبلیغات در گوگل ادز (Google Ads) را می‌توان کارآمدترین بستر در زمینه تبلیغات آنلاین دانست. این سیستم تبلیغاتی معمولا مبتنی بر پرداخت به ازای هر کلیک، از طریق نمایش تبلیغات در صفحه مرورگر گوگل و بخش جست­وجو است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی انواع تبلیغات در گوگل ادز و بررسی مزایا و چالش‌های استفاده از این بستر به‌عنوان ابزاری قدرتمند ‌پرداخته است.

آشنایی با تبلیغات در گوگل ادز

سیستم تبلیغات در گوگل ادز مبتنی بر پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) است. برای نتیجه‌گیری بهتر، پیش از هرچیزی بهتر است هدف کاربر از ایجاد تبلیغ مشخص شود. این هدف می‌تواند افزایش بازدید سایت، افزایش فروش یا جذب مخاطبان جدید باشد. براساس کمپین تعریف شده، تعرفه تبلیغات مشخص خواهد شد. تعیین بودجه می‌تواند توسط خود شخص و به صورت روزانه یا ماهانه انجام شود، اما بخش پایانی و مهم، انتخاب کلمه کلیدی برای نمایش تبلیغ است. معمولا این مرحله می‌تواند تأثیر زیادی در نتیجه‌گیری یا شکست پروژه تبلیغ داشته‌باشد. در انتخاب کلمات کلیدی باید وسواس زیادی به‌خرج داد و متناسب با محتوای تبلیغ و نیاز مخاطبان، این مرحله عملی شود.

1

روش‌­های تبلیغات در گوگل ادز

به طور کلی چهار روش متداول برای تبلیغات گوگل وجود دارد؛ تبلیغات جست­وجویی (Search Ads)، تبلیغات نمایشی (Display Ads)، تبلیغات ویدئویی (Video Ads) و تبلیغات خرید (Shopping Ads).

تبلیغات جست‌­وجویی: این کار معمولا به‌صورت متن برای مخاطب به نمایش گذاشته می‌شود. زمانی که مخاطب، کلمه کلیدی موجود در کمپین تبلیغاتی را جست­وجو می‌کند، تبلیغ مدنظر در همان نتایج اول و بالای موتور جست­‌وجو قابل مشاهده خواهد بود.

دریان سفر امید

تبلیغات نمایشی: این تبلیغات نیز با توجه به جذابیت بصری می‌تواند گزینه کارآمدی برای تبلیغ باشد.

تبلیغات ویدئویی: تبلیغات ویدیویی معمولا در محیط‌هایی همچون یوتیوب و آپارات می‌تواند در ابتدا یا اواسط پخش ویدئو توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

تبلیغات خرید: برای فروشگاه‌های آنلاین، تبلیغات خرید می‌تواند کمک‌کننده باشد. آنلاین‌شاپ‌ها می‌توانند از طریق تبلیغ محصول خود و نام فروشگاه در تب Shopping نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازند.

مزایا و چالش‌های تبلیغات دیجیتال

تبلیغ در گوگل ادز می‌تواند مخاطبان کسب و کار را به طرز چشم‌گیری افزایش دهد. روزانه میلیون‌ها جست­‌وجو از طریق گوگل انجام می‌­شود و همین موضوع می‌تواند تبلیغات در گوگل ادز را به یکی از راهکارهای زودبازده در بحث سوددهی و جذب مخاطب تبدیل کند. اگرچه هزینه تبلیغات در گوگل ادز و ایجاد کمپین تبلیغاتی بر اساس ارز درهم یا لیر بوده و این مسئله هزینه‌بر است، اما سیستم پرداخت مبتنی بر کلیک می‌تواند منجر به بازگشت سرمایه برای صاحبان کسب و کار شود. علاوه بر این، گوگل ادز معمولا از ابزارهای پیشرفته و دقیق برای تخمین و اندازه‌گیری عملکرد تبلیغات بهره می‌برد که این موضوع می‌تواند به اصلاح و بهبود مشکلات احتمالی در کمپین‌های تبلیغاتی منجر شود. در حال حاضر نیز در تبلیغات گوگل ادز، رقابت شدیدی میان صاحبان کسب و کار برای کسب جایگاه‌های برتر وجود دارد و این مسئله می‌تواند بر هزینه‌های تبلیغاتی اثرگذار باشد.

تبلیغات در گوگل ادز با «فامین ادز»

فامین ادز با هدف توسعه کسب و کارهای اینترنتی از طریق جذب مخاطب، یکی از فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود. این مجموعه با ارائه خدمات تخصصی در زمینه طراحی سایت، تبلیغات در گوگل ادز، سئو و پشتیبانی سایت و تبلیغات در بستر یوتیوب و اپلیکیشن می‌تواند موجب پیشرفت کسب و کارهای آنلاین شود.

مجموعه فامین ادز با در نظرگرفتن تمامی جوانب تخصصی، با ارائه پکیج‌های متنوع با بازه‌های قیمتی 200 تا 2000 درهم، در زمینه تبلیغات آنلاین در کنار فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ است. البته پرداخت تعرفه تبلیغات به صورت لیر هم امکان‌پذیر است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://famin-ads.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 44857932 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : فامین ادز
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز