راهنمای سفر با تور گردشگری فیلیپین

تور فیلیپین-کاماپرس
ژیوار

فیلیپین کشوری زیبا و گردشگرپذیر در جنوب شرق آسیا با طبیعتی بسیار زیبا و متنوع  شامل جزایر زیبا، ماسه‌های سفید، کوه‌های بلند، غارها، آبشارها و رودخانه‌های زیبا است و از فرهنگ و تاریخ غنی برخوردار است. فیلیپین دارای فعالیت‌‌های بسیاری برای علاقمندان به ماجراجویی ورزشی از جمله شنا، غواصی، کوهنوردی، پاراگلایدینگ، سوارکاری، اسکی آبی و بسکتبال است. همچنین لازم به ذکر است که برای بازدید کنندگان با بودجه محدود بسیار مناسب است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جاذبه‌های گردشگری فیلیپین، مزایای سفر با تور فیلیپین  و همچنین هزینه‌ی سفر می‌پردازد.

تور فیلیپین-کاماپرس

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین

جزایر بوراکای: این جزایر شامل جزایر پوکت ، کاتیکلان، کرون و الند است که به آبی کریستالی و شن‌‌های سفید مشهور هستند.

شهر مانیل: مرکز فرهنگی و تاریخی فیلیپین بوده که دارای مزارع برنج، پارک‌‌های زیبا و مجتمع‌‌های خرید است.

دریان سفر امید

جزیره بوهول: جزیره‌ای زیبا با سواحل زیبا و غارهای اسپلندور است.

جزیره کرون: یکی از دیدنی‌ترین جزایر فیلیپین با غارهای زیبا، ساحل‌‌های پرآوازه و غواصی در ریف‌های مرجانی است.

جزیره بوراکای: جزیره‌ای زیبا با ریف‌های مرجانی، ساحل‌ های سفید و مناسب برای فعالیت‌‌های آبی مانند شنا و غواصی است.

شهر سیبو: با معابد قدیمی و موزه‌های تاریخی، پایتخت فرهنگی و تاریخی فیلیپین است.

تور فیلیپین-کاماپرس

چرا با تور به فیلیپین سفر کنیم؟

سهولت در برنامه‌ ریزی: با انتخاب تور فیلیپین نیازی به برنامه‌ریزی جزئیات سفر نیست. تورهای مسافرتی دارای برنامه‌های جامعی هستند که شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل، راهنمای متخصص، بازدید از جاذبه‌های گردشگری و … است.

کاهش هزینه‌‌های سفر: با انتخاب تور سفر به فیلیپین، شما از تخفیفات و قیمت‌‌های مناسب برای بلیط هواپیما، هتل و خدمات گردشگری بهره‌مند خواهید شد. بدین جهت هزینه‌‌های سفر شما کاهش یافته و سفری اقتصادی‌تر خواهید داشت.

همراهی تورلیدر متخصص: با انتخاب تور فیلیپین، شما از همراهی راهنمای متخصص بهره‌مند می‌شوید. تور لیدر مسئول پاسخگویی به سوالات شما، راهنمایی درباره جاذبه‌های گردشگری و مدیریت برنامه‌های سفر است.

هزینه سفر به فیلیپین

‌هزینه‌های سفر به فیلیپین همواره در حال تغییر هستند. در واقع عواملی چون تورم، تغییرات نرخ ارز و شرایط اقتصادی می‌تواند این هزینه را افزایش یا کاهش دهد. بنابراین نمی توان هزینه سفر به فیلیپین را به صورت دقیق  بررسی کرد. واحد پول فیلیپین، پزو است. در کشور فیلیپین می‌توانید علاوه بر پزو از دلار هم برای پرداخت هزینه‌ها استفاده کنید. البته برخی از اماکن تنها پزو را قبول می‌کنند.

هزینه‌های سفر به فیلیپین شامل هزینه خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما، دریافت ویزا، اقامت، خوراک، حمل و نقل درون شهری و … است. به عنوان نمونه برای هزینه غذا باید حدودا بین 150 تا 300 پزو برای هر وعده غذایی پرداخت کنید یا برای حمل و نقل اتوبوس‌ها بهترین، امن‌ترین و ارزان‌ترین راه هستند. این در حالیست که تاکسی‌های زرد بیشتر از تاکسی های دیگر  حدودا قیمت ورودی 300 پزو دارند. تاکسی‌های عادی 200 پزو و اتوبوس 40 پزو دریافت می‌کند. اگر با تور سفر کنید نیازی نیست خودتان شخصا جهت پرداخت هزینه‌ها اقدام کنید چراکه در سفر با تور تمامی این هزینه‌ها توسط مدیریت تور برنامه‌ریزی خواهند شد.

فیلیپین

رزرو تور فیلیپین در آژانس مسافرتی “هرمس ۷۲۴”

گروه آژانس‌های مسافرتی هرمس به صورت تخصصی اقدام به برگزاری مستقیم تورهای خارجی و داخلی به صورت گروهی، چارتری و انفرادی می‌کند. این امکان در گروه آژانس‌های هرمس فراهم بوده که مسافرین بسته تور و سفر سفارشی خود را درخواست کرده و خدمات کاملا مطابق با درخواستشان را دریافت کنند. شرکت هرمس به جز خدمات کامل تور، با داشتن مجوز از سازمان هواپیمایی کشور امکان صدور تمام بلیط‌های هوایی برای تمامی ایرلاین‌ها را دارند. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره تخصصی، اقدام و درخواست ویزا تمام کشورهای مانند کانادا، انگلیس، اروپا (شینگن)، ژاپن، فیلیپین، ویتنام، هند به نشانی اینترنتی www.hermes724.com مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با پشتبانی ۲۴ ساعته به شماره 02126353624 یا پشتیبانی ویژه ساعات کاری به شماره 02126353624 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز