راهنمای خرید گردنبند طلا

موتور جستجوی آنلاین طلا زیواز
تورهای مسافرتی لحظه آخر

گردنبند همواره یکی از زینت های اصلی برای بانوان و آقایان در تمام طول تاریخ بوده و هست، یافته های باستان شناسان و گنجینه های پیدا شده از ابتدای تمدن بشر نشان می دهد که همیشه بخش بزرگی از این گنج‌ها شامل گردنبند طلا بوده است. به گزارش کاماپرس به نقل از زیواز، این جواهر خصوصا در بین خانم ها بسیار پر  استفاده است و می توان گفت که گردنبند طلا جز جدا نشدنی از زیورآلات خانم‌هاست حال که کمی با تاریخچه گردنبند طلا اشنا شدیم بهتر است کمی درباره انواع گردنبند طلا بدانیم؛

خرید آنلاین گردنبند طلا

در بازار انواع مختلفی از گردنبند طلا وجود دارد: گردنبند با زنجیر، انواع زنجیر ، آویز طلا ، گردنبند های رولباسی و چوکر که بر اساس ظرافت بکار رفته در ساخت و بقیه ویژگی های آن قیمت های متفاوتی دارد  و هر کدام برای مناسبت های متفاوتی کاربرد دارد.

خرید آنلاین طلا و جواهر به دلیل کرونا مورد استقبال زیادی قرار گرفته است و تعدد پیج های اینستاگرامی و وب سایت های عرضه کننده طلا و جواهر باعث گردیده است که مشتریان در سردرگمی زیادی قرار بگیرند و خرید انلاین را دشوار نموده است به همین دلیل برای اولین بار در ایران موتور جستجوی انلاین طلا و جواهر زیواز تمامی برندهای معتبر را برای مشتریان در یک پلتفرم جمع آوری نموده است و انواع گردنبند شامل گردنبند رولباسی ، گردنبند با زنجیر ، آویز بدون زنجیر و چوکر را می‌توانید مشاهده و با یکدیگر مقایسه نمائید و همچنین پرداختی امن و ارسال رایگان محصولات از مزایای دیگر زیواز است.

راهنمای سایز گردنبند

گردنبند با زنجیر

از موارد کاربرد این گردنبند های طلا با زنجیر ، می‌توان به استفاده آن‌ها همراه با لباس‌هایی با یقه باز یا بسته اشاره کرد و حتی برای استفاده روی مانتو نیز کاربرد دارند و موجب ایجاد یک استایل کامل می‌شوند. البته بعضی افراد گردنبندهای با زنجیر را مختص لباس‌های ساده نیز می‌دانند.

گردنبند رولباسی طلا

گردنبند رولباسی طلا یکی از جدیدترین زیورآلات مخصوص بانوان است که در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. رولباسی در طرح های متنوع از زنجیری بلند با ترکیبی از سنگ های زینتی مختلف به فروش می‌رسد.

آویز طلا

آویز طلا و یا همان پلاک طلا یکی از پر فروش ترین زیر مجموعه های گردنبند به شمار میآید که به زنجیر متصل می شود.  این زیورآلات به دلیل زیبایی و قیمت مناسب گزینه ای مناسب برای هدیه دادن به خانم ها است. البته برخی از  آقایان نیز  از طرفداران پلاک طلا هستند و انواع  آویزهای مردانه نیز می تواند مناسب این افراد باشد.

چوکر چیست؟

استفاده از این مدل از گردنبندها قدمت بسیار زیادی دارند. به همین دلیل حتی این گردنبندها را در موزه های باستان نیز می توان دید ولی به  طرق مختلف، در سالهای گذشته شکل پوشش و ظاهر مختلفی داشته اند.
به نمونه هایی از گردنبند هایی که بر روی گردن فیکس می‌شوند و به گردن می‌چسبند گردنبند طلای چوکر یا گردنبند طوق دار یا گردنبند طوقی گفته می‌شود که می‌توانید انواع آن را به صورت آنلاین مشاهده فرمایید.

راهنمای سایز برای گردنبند طلا

انتخاب طول زنجیر گردنبند طلا برای انتخاب محصول مهم است.
هیچ وقت زنجیر بیش از اندازه کوتاه انتخاب نکنید و اگر زنجیر بیش از حد بلند باشد گردنبند شما دیگر جلوه و نمای خود را ندارد پس حتما طول زنجیر را با دقت انتخاب کنید. در قسمت راهنمای انتخاب زنجیر می‌توانید سایز مناسب خود را در زیواز مشاهده کنید.

خرید آنلاین گردنبند طلا زیواز

زیواز

تنوع بالای برند های تولید کننده و عرضه کنننده طلا و جواهر مانند ساعتچی ، سنجاق ، گوهر بین و کیا گالری و همچنین مدل های پر طرفداری مانند کارتیر  ، هرمس ، بولگاری میتواند انتخاب را برای مشتری دشوار سازد. موتور جستجوی آنلاین طلا و جواهر زیواز جایی است که مشتریان می‌توانند تمامی برند های معروف و محصولات ممتاز را در یک پلتفرم مشاهده نمایند و آنان را از نظر قیمت با یکدیگر مقایسه نمایند و در نهایت خرید و ارسال امنی را تجربه کنند.
گالری آنلاین طلا و جواهر زیواز با مجوز از اتحادیه طلا و جواهر برای اولین بار در ایران اقدام به ارائه جزئیات قیمت مانند میزان کارمزد ساخت و همچنین میزان سود مغازه دار و واحد صنفی و همچنین میزان مالیات ارزش افزوده نموده است. تمامی قیمت ها بر اساس نرخ لحظه ای طلا و دلار به روزرسانی میگردد و مشتری میتواند جزئیات قیمت را مشاهده کنند.
ارائه جزئیات قیمت مانند درصد ساخت و میزان سود مغازه دار و میزاان مالیات در راستای احترام به حقوق مصرف کننده در زیواز قابل مشاهده است.
در  زیواز میتوانید خرید آنلاین طلا و جواهر را از میان تامین کنندگان مطرح این حوزه مانند گالری شیدا مجد ، گوهربین ، مظفریان ، شیشه بران ، هور ، پرسته ، تریص ، در و گوهر ، کاکامی ، طلای آرون ، الی گالری ، کیمیا و سایرین را تجربه کنید و به تمامی این برند ها در صورت صلاحیت حضور در زیواز دسترسی خواهید داشت.

موتور آنلاین جستجوی طلا و جواهر زیواز عرضه کننده انواع گردنبند شامل سینه ریز ، گردنبند طلای رولباسی ، انواع زنجیر ، آویز های بدون زنجیر و چوکر میباشد و میتوانید مدل ها و طرح های متنوعی را یک محیط آنلاین با امنیت بالا تجربه فرمایید.
مشاوران و پشتیبانان زیواز در هر لحظه پاسخگوی شما خواهند بود. برای اطلاع از سایر مغازه های طرف قرارداد با زیواز با مجوز از اتحادیه طلا و جواهر با ما در تماس باشید و به سایت zivaz.ir مراجعه کنید.

مرتبط با : گالری زیواز
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز