راهنمای خرید کابینت آشپزخانه بدون واسطه

ژیوار

خرید کابینت یکی از دشوارترین و چالش‌برانگیزترین بخش‌ها هنگام بازسازی آشپزخانه است و به میزان زیادی نقش در تعیین طراحی آشپزخانه دارد. کابینت‌ نقش بسیار مهمی در سبک دکوراسیون دارد و افراد معمولا تا مدت زیادی قصد تعویض آن را ندارند. به همین جهت افراد باید نکات مهمی را در خرید کابینت آشپزخانه رعایت کنند تا بتوانند از نتیجه نهایی رضایت داشته باشند. خرید کابینت آشپزخانه با طرح سفارشی یکی از بهترین انتخاب‌ها است، زیرا متقاضیان می‌توانند سلیقه خود را در طرح مورد نظر اعمال کنند.

کاماپرس در ادامه‌ی این گزارش به بررسی نکاتی در رابطه با خرید کابینت آشپزخانه بدون واسطه پرداخته است.

انتخاب سبک کابینت آشپزخانه

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که افراد برای خرید کابینت آشپزخانه باید در نظر داشته باشند، سبک طراحی است. متقاضیان می‌توانند بر اساس ترجیحات و سلیقه‌ی شخصی خود، سبک دکوراسیون کلی خانه و نوع عملکردی که از کابینت نیاز دارند، بهترین سبک کابینت را انتخاب کنند. همچنین برای انتخاب سبک کابینت می‌توان معیارهایی مانند دوام، مقاومت و شرایط نگهداری را نیز در نظر گرفت.

یکی از محبوب‌ترین سبک‌هایی که بسیاری از افراد برای خرید کابینت آشپزخانه انتخاب می‌کنند، سبک سنتی و کلاسیک است. این کابینت‌ها معمولا با استفاده از چوب و یا روکش چوبی ساخته شده و درب‌هایی با پنل برجسته و قالب‌های تزئینی دارند. این سبک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آشپزخانه‌هایی است که بیش از 10 متر مربع متراژ دارند.

دریان سفر امید

سبک مدرن نیز به عنوان یکی از کم‌ریسک‌ترین انتخاب‌ها برای خرید کابینت آشپزخانه محسوب می‌شود. کابینت‌های مدرن با طراحی شیک و ساده و درب‌های یک‌دست تولید می‌شوند و از آن‌ها در خانه‌های معاصر و مینیمالیستی به میزان زیادی استفاده می‌شود. یکی از مزیت‌های کابینت‌های مدرن، تنوع رنگ بالا و قابلیت اجرای آن‌ها برای آشپزخانه‌های کوچک و بزرگ است.

سبک کابینت نئوکلاسیک ویژگی‌های مختلف سبک‌های مدرن و کلاسیک را ترکیب کرده و به همین جهت یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها بین بسیاری از خریداران است. کابینت‌های نئوکلاسیک مانند کابینت‌های مدرن ساده نیستند ولی جزئیات کمتری نسبت به سبک کلاسیک دارند. کابینت‌های نئوکلاسیک معمولا از جنس ممبران، چوب و یا ترکیبی از ام دی اف با رنگ پلی اورتان تولید می‌شوند.

در نظر گرفتن شرایط محیطی و فضا برای خرید کابینت آشپزخانه

یکی از مهم‌ترین نکاتی که افراد برای خرید نوع کابینت آشپزخانه باید در نظر بگیرند، شرایط اقلیمی و آب‌وهوایی منطقه است. برای مثال افرادی که در مناطق شمالی و مرطوب کشور زندگی می‌کنند، باید کابینت‌هایی را انتخاب کنند که مقاومت بالایی نسبت به رطوبت دارند و دارای خاصیت ضدآب هستند. کابینت‌های پولیشی و یا روکش وکیوم یکی از بهترین انتخاب‌ها برای محیط‌های مرطوبت هستند و مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهند.

انتخاب جنس کابینت آشپزخانه

 کابینت‌های ام‌دی‌اف به عنوان یکی از رایج‌ترین مدل‌های موجود در آشپزخانه‌های ایرانی شناخته می‌شوند. انعطاف‌پذیری بالا و همچنین تنوع رنگ روکش ام‌دی‌اف باعث شده که به میزان زیادی در کابینت‌سازی مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین قیمت ام‌دی‌اف نسبت به سایر متریال‌های موجود در بازار اقتصادی است.

کابینت‌های تمام چوب یکی از زیباترین، شیک‌ترین و البته‌ گران‌ترین گزینه‌های موجود هستند. ساخت کابینت‌ آشپزخانه چوبی نیز نسبت به سایر مدل‌ها، دشوارتر است و نیازمند تخصص بالا است. برش‌ها و کنده‌کاری‌های موجود در کابینت‌های چوبی معمولا به صورت دستی انجام می‌شوند. مقاومت پایین کابینت‌های چوبی در برابر نفوذ آب باعث شده که نیاز به مراقبت زیادی داشته باشند.

کابینت‌های ممبران با استفاده از ام‌دی‌اف ساخته شده و یک لایه روکش پی‌وی‌سی روی آن‌ها قرار می‌گیرد. جنس پلاستیکی پی‌وی‌سی باعث شده که این محصولات مقاومت زیادی در برابر رطوبت و آب داشته باشند. کابینت‌های ممبران نسبت به کابینت‌های چوبی، قیمت بسیار کمتری دارند و از آن‌ها برای طراحی‌های کلاسیک و نئوکلاسیک نیز می‌توان استفاده کرد.

کابینت‌های های گلاس با استفاده از نوعی ام‌دی‌اف تولید می‌شوند و با روکش پلی گلاس پوشیده می‌شوند. پلی گلاس نوعی از پلی کربنات بوده که ظاهر آن شبیه به شست‌ است، با این حال وزن‌ سبک‌تر و مقاومت بیشتری نسبت به شیشه دارد.  کابینت‌های های گلاس قیمت مناسب‌تری نسبت به ممبران دارند و به همین جهت یکی از پرطرفدارترین محصولات موجود در بازار محسوب می‌شوند.

سفارشی‌سازی کابینت آشپزخانه در طرح مورد نظر با «مافی وود»

گروه دکوراسیون مافی وود، با اعضای مجرب و حرفه‌ای دارای سال‌ها تجربه در زمینه طراحی، ساخت و اجرای محصولات چوبی ساختمانی است. این مجموعه با ارائه‌ی اید‌ه‌های جدید و جذاب تلاش می‌کند بهترین طرح‌ها را برای مشتریان پیشنهاد کند و با استفاده از فناوری‌های نوین و کارآمد، باکیفیت‌ترین محصولات چوبی را عرضه می‌کند. همه‌ی محصولات به صورت صفر تا صد در این مجموعه بدون هیچ واسطه‌ای تولید می‌شوند و به همین جهت افراد با سفارش از مافی وود می‌توانند در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. متقاضیان در صورت نیاز می‌توانند از خدمات مشاوره و طراحی رایگان این مجموعه بهره‌مند شوند و بتوانند بهترین انتخاب را متناسب با هزینه و بودجه خود داشته باشند. مافی وود همه‌ی سفارش‌ها را در زمان مشخص‌شده به افراد تحویل می‌دهد و تلاش دارد که رضایت صد درصدی مشتریان را جلب کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مافی وود می‌توانند به سایت به آدرس https://mafiwood.ir مراجعه کنند و یا با شماره‌ 02176217515 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : مافی وود
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز