راهنمای خرید چای ساز با توجه به بودجه های مختلف

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از وسایل روزمره نسبتا ضروری در آشپزخانه‌های امروزی چای ساز است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، چای یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی‌ها د رمیان ایرانیان است و امروزه یکی از وسایلی که با آن می‌توان چای را تهیه کرد چای ساز است؛ زیرا سبب می‌شود آب سریع‌تر به نقطه جوش برسد. این وسیله در بازار با قیمت‌های متنوعی به فروش می‌رسد که هر فردی نسبت به معیار خود می‌تواند این وسیله را تهیه کند.

اخبار پربازدید امروز را از دست ندهید:

چای‌سازهای زیر یک میلیون تومان

یکی از ارزان ترین چای ساز های بازار مارک المپیا مدل اُای-4000آ است که کتری و قوری روی صفحه گرم نگه‌دارنده قرار دارد که این محصول با قیمت 590 هزار تومان عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

دیگر چای‌ساز به صرفه که با تخفیف 838 هزارتومان ارائه می‌شود، مدل 910 از برند تکنو است که کتری و قوری این مدل بر روی هم قرار می‌گیرند.

محصول بعد از برند میگل مدل جی‌تی‌اس 220 است که این چای ساز قیمتی معادل 980 هزار تومان دارد و عملکرد آن به صورت کاملا خودکار انجام می‌شود و قوری این محصول بر روی کتری قرار می‌گیرد.

کدام چای‌سازها بین 1 تا 2 میلیون تومان قیمت دارند؟

اولین مدلی که می‌توان در این بازه قیمتی تهیه کرد، چای ساز مارک ویداس مدل وی‌آی‌ر-2083 است که قیمت آن یک میلیون و 98 هزارتومان است و کتری قوری آن روبه روی هم، بر صفحه گرم نگه‌دارنده قرار دارند.

چای ساز لونا مدل 604 با قیمتی معادل یک میلیون و 240 هزارتومان در بازار لوازم خانگی موجود است و در این مدل قوری روی کتری قرار دارد.

چای ساز پارس خزر مدل چایی‌نوش دارای قوری چینی و کتری استیل است که روبه روی هم  قرار دارند و صفحه گرم نگه‌دارنده نیز دارد؛ این محصول ایرانی با قیمت 1 میلیون و 350 هزارتومان عرضه می‌شود.

در این دسته از چای ساز ها، مدل تی‌ای-914 چای ساز تکنو قیمتی معادل یک میلیون و 415 هزارتومان دارد و همچنین به صفحه نمایش تجهیز شده است. گفتنی است که قوری این مدل بر روی کتری قرار دارد.

راهنمای خرید انواع لوازم خانگی:

اگر به دنبال چای سازی با ظاهر متفاوت و شبیه به قوری و سماور می‌گردید، چای ساز میگل مدل جی‌تی‌اس 301 وی‌پی/بی‌کاپی می‌تواند نیاز شما را برآورده کند! کتری این چای ساز به صورت پارچی نیست و روی مخزنش شیر دارد؛ درست مثل سماورهای سنتی! این محصول با قیمت یک میلیون و 568 هزارتومان در بازار لوازم خانگی فروخته می‌شود و یک سینی‌ چکه‌گیر دارد، قوری اش هم بر روی کتری شیردار سوار می‌شود.

چای ساز الارکو مدل ای‌ال100 که با قیمت 1 میلیون و 580 هزارتومان به فروش می‌رسد، یک نشانگر ال‌ای‌دی دارد؛ قوری و کتری آن روی هم بر روی صفحه گرم نگه‌دارنده قرار می‌گیرند.

یکی دیگر از مدل‌های چای ساز با قیمت متوسط از برند کوپکس مدل ام‌تی‌سی-6650 است که با تخفیف به قیمت یک میلیون و 850 هزارتومان به فروش می‌رسد. این محصول سینی جداگانه برای قرار دادن کتری و قوری دارد.

چای ساز لونا مدل 608 با قیمت 1 میلیون و 920 هزارتومان عرضه می‌شود. قوری این محصول روی کتری قرار دارد و همچنین این دستگاه به نمایشگر لمسی مجهز شده است.

چای ساز 2 میلیونی بازار از برند پارس خزر مدل گرمنوش است که سعی کرده با طراحی کلاسیک، دل چای خوران قهار را به دست آورد! قوری این محصول چینی و کتری آن از جنس استیل است که روی سینی گرم‌کن کنار هم قرار دارند.

چای ساز های بیش از 2 میلیون تومان در بازار

از سری چای ساز های میگل که مثل سماور شیردار با قابلیت قفل شیر هستند، مدل جی تی اس 300 است که با قیمت 2 میلیون و 90 هزارتومان در بازار عرضه می‌شود و نه تنها به سینی چکه‌گیر مجهز شده، که دارای ترموستات ایمنی (قطع جریان برق در حالت محفظه خشک)، سیستم سوئیچ از حالت جوش به گرم نگهدارنده، چراغ نشانگر جوش آوری و همچنین سیستم خاموشی خودکار است.

چای ساز سینی دار گوسونیک مدل جی‌اس‌تی-876 در حال حاضر 2 میلیون و 816 هزار تومان قیمت دارد. این محصول برای دم کردن قهوه نیز مناسب است و قوری آن جنس شیشه‌ای دارد.

چای‌ساز ناسا الکتریک مدل ان‌اس-524 که قیمتی معادل 3 میلیون تومان دارد به شیر مجهز است. کتری و قوری این محصول روی هم قرار دارد و از ترموستات اس‌تی‌آرای‌ایکس بهره برده است.

چای ساز فولن با قیمتی معادل 3 میلیون و 680 هزارتومان عرضه می‌شود. این محصول المنت ضد زنگ دارد و کتری و قوری رو به روی هم قرار گرفته‌اند.

در حال حاضر سه مدل از چای‌سازهای بازار در بازه قیمتی 4 تا 5 میلیون تومان قرار دارند: فلر مدل تی‌اس 070، کنوود مدل کادبلیو3366 و فلر مدل تی‌اس 470 که به ترتیب 4 میلیون و 200، 4 میلیون و 264 و 4 میلیون و 710 هزارتومان قیمت دارند.

3 مدل چای‌ساز دیگر هم با قیمت های بالای 5 میلیون تومان عرضه می‌شوند که هر 3 از برند فلر هستند؛ چای ساز فلر مدل تی‌اس-113 با قیمت 5 میلیون و 319 هزارتومان، چای ساز فلر مدل تی‌اس 070 دبلیوپی با قیمت 7 میلیون و 800 هزارتومان و گران ترین چای ساز موجود در بازار از برند فلر مدل تی‌اس 060 است که قیمتی معادل 8 میلیون و 350 هزارتومان دارد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز