راهنمای خرید لپ‌ تاپ ایسوس برای طراحان

لپ تاپ ایسوس برای طراحی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خلق آثار گرافیکی با کیفیت بالا تا حد زیادی به خرید لپ‌تاپ مناسب با ویژگی‌ها و امکانات مخصوص مانند پردازنده گرافیکی قدرتمند و نمایشگر باکیفیت بستگی دارد. برند ایسوس انواع لپ‌تاپ مناسب برای کارهای گرافیکی را تولید و روانه بازار کرده است.

به گزارش کاماپرس، برند ایسوس، یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید لپ‌تاپ بوده و طراحان، مخاطب طیف بسیاری از محصولات این شرکت هستند؛ به‌طوری که تنوع و گستردگی مدل‌های لپ‌ تاپ ایسوس برای طراحان، معماران، افراد فعال در حوزه رندرینگ، نقاشی دیجیتال، تدوین ویدئو یا حتی ساخت انیمیشن، خرید بهترین لپ‌تاپ ایسوس را کمی چالش‌برانگیز می‌کند.

در این گزارش، راهنمای خرید لپ‌تاپ ایسوس برای طراحان ارائه شده است.

لپ تاپ ایسوس-کاماپرس

هنگام خرید لپ‌تاپ ایسوس برای طراحی به چه نکاتی توجه کنیم؟

لپ‌تاپ‌ها با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متعدد و متنوعی تولید می‌شوند که بررسی آن‌ها در هنگام خرید و تطابق آن با نوع نیاز و کاربری خریدار بسیار اهمیت دارد. لپ‌تاپ‌های مخصوص طراحان و انجام کارهای گرافیکی نیز باید مشخصه‌های خاصی داشته باشد. برخی از نکاتی که در هنگام خرید لپ‌تاپ برای کارهای گرافیکی باید در نظر داشت، در ادامه آمده است.

صفحه نمایش

مهم‌ترین بخش در انجام هر کار گرافیکی، دیدن تصاویر با جزئیات و کیفیت بالا است؛ از این رو بررسی سه فاکتور اندازه صفحه نمایش، رزولوشن و دقت رنگ آن متناسب با نوع نیاز خریدار ضروری است. لپ‌تاپ ایسوس مناسب برای طراحان باید دارای پنلی با رنگ‌بندی دقیق، رزرولوشن فول اچ دی و روکش مات باشد.

پردازنده مرکزی

سرعت و کیفیت انجام فعالیت‌ها در لپ‌تاپ به قدرت پردازنده آن بستگی دارد. انجام امور گرافیکی نیازمند سرعت و قدرت پردازشی بالا است. تمامی لپ‌تاپهای ایسوس از پردازنده مرکزی قدرتمند شرکت اینتل و AMD استفاده می‌کنند؛ با این حال سعی کنید میزان قدرت و سرعت پردازنده موردنظر را متناسب با نوع نیاز خود انتخاب کنید.

پردازنده گرافیکی

پردازنده گرافیکی برای انجام کارهای گرافیکی و سه بعدی از جمله طراحی و بازی کردن بسیار اهمیت دارد. در هنگام خرید لپ‌تاپ برای کارهای گرافیکی حتما دقت کنید که محصول موردنظر دارای پردازنده گرافیکی مجزا با حافظه مستقل باشد. ایسوس در تولید لپ‌تاپ های خود از کارت گرافیکی مجزای قدرتمند AMD یا NVIDIA استقاده می‌کند. ظرفیت حافظه کارت‌های گرافیکی نیز 2، 4، 6 یا حتی بیشتر است.

حافظه ذخیره‌سازی و رم

در هنگام خرید لپ‌تاپ مناسب برای امور گرافیکی حتما دقت داشته باشید که لپ‌تاپ موردنظر برای اجرای برنامه‌ها، نصب برنامه‌ها و استفاده همزمان از چند برنامه در پس زمینه از حافظه و رم کافی برخوردار باشد. رم و حافظه داخلی از دو جهت ظرفیت و نوع حافظه بسیار اهمیت دارد که در ادامه بررسی شده است.

ظرفیت حافظه: لپ‌تاپ مناسب برای کارهای گرافیکی باید دارای حافظه رم حداقل 8 گیگ و حداکثر 16 گیگ یا حتی بیشتر بوده و امکان ارتقای آن وجود داشته باشد.

نوع حافظه داخلی: حافظه داخلی لپ‌تاپ ها در دو نوع هارد دیسک یا HDD و SSD هستند. لپ‌تاپ‌های با حافظه HDD در مقایسه با SSD ارزان‌تر هستند؛ با این حال اگر به‌دنبال اجرای سریع و بدون هرگونه کندی و دردسر برنامه‌های گرافیکی هستید، بهتر است کمی هزینه کرده و به سراغ لپ‌تاپ ایسوس با حافظه SSD بروید.

لپ تاپ ایسوس-کاماپرس

بهترین لپ‌تاپ ایسوس برای طراحی کدام است؟

لپ‌تاپهای ایسوس در سری‌ها و خانواده‌های متعددی تولید می‌شوند که هریک ویژگی‌های مخصوص به خود را داشته و برای گروهی از مخاطبین مناسب هستند. برخی از سری‌های لپ‌تاپ ایسوس برای طراحان در ادامه معرفی شده است.

لپ‌تاپ ایسوس پرو آرت

ایسوس محصولات پرو آرت را به‌صورت تخصصی برای تولیدکنندگان محتوا از جمله طراحان، تولید و عرضه کرده است. این محصول با یک طراحی ظاهری بسیار ساده و حرفه‌ای با ویژگی‌های متناسب برای کارهای گرافیکی طراحی شده است. این سری محصولات ایسوس دارای صفحه نمایش‌هایی با اندازه 15 تا 17 اینچ، وضوح 4K، پردازنده گرافیکی قدرتمند اینتل AMD و همچنین پردازنده گرافیکی سری RTX است.

لپ‌تاپ‌های TUF و ROG ایسوس

این دو سری، دو خانواده بزرگ لپ‌تاپ های گیمینگ ایسوس هستند که با برخورداری از قابلیت‌های منحصر به فرد از جمله پردازنده مرکزی قدرتمند، کارت گرافیک مجزا، صفحه نمایش باکیفیت و حافظه و رم داخلی مناسب، گزینه مناسبی برای انجام امور گرافیکی نیز محسوب می‌شوند.

پردیس استور

“پردیس استور”، به‌عنوان یک مجموعه تخصصی و فعال در زمینه عرضه انواع لوازم دیجیتال از جمله انواع لپ‌تاپ ایسوس برای طراحان و تجهیزات جانبی آن‌ها، خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

خدمات این مجموعه شامل تضمین اصالت کالا و ضمانت کیفیت محصول بوده و با خرید لپ‌تاپ ایسوس از پردیس استور می‌توان از مزیت ارسال سریع به سراسر کشور و تحویل در منزل خود، ضمانت بازگشت کالا تا هفت روز و پشتیبانی سریع و همه روزه بهره‌مند شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به آدرس اینترنتی https://www.pardisstore.com/product-category/electronic-devices مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : پردیس استور
روکش مارال
رایانه کمک
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز