راهنمای خرید ضد آفتاب پوست خشک

ضد آفتاب - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ضد آفتاب مهم‌ترین بخش روتین پوستی است و بر خلاف تصور بسیاری از افراد، استفاده از آن برای محافظت از پوست حتی در روزهای ابری نیز ضروری است. یکی از مهم‌ترین مسائل در رابطه با خرید ضد آفتاب، انتخاب بهترین محصول متناسب با نوع پوست است تا بتواند کارایی لازم و مطلوب را از خود به نمایش بگذارد. فیلترهای  مختلف استفاده‌شده در ساخت ضد آفتاب می‌تواند به خوبی از پوست در برابر اشعه یو وی ای و یو وی بی خورشید حفاظت کند. بعضی از موارد ضد آفتاب‌ها با کاهش تولید ملانین در پوست، از ایجاد لک جلوگیری می‌کنند. افراد برای انتخاب ضد آفتاب برای پوست‌های خشک و لک دار باید محصولی را انتخاب کنند که علاوه بر خاصیت آبرسانی و حفاظت از پوست در برابر اشعه‌های یو وی، تولید ملانین را نیز کاهش دهد.

در ادامه این گزارش به معرفی چند مدل از بهترین ضد آفتاب‌های موجود در بازار برای پوست خشک و لک‌دار می پردازیم.

ضدآفتاب - کاماپرس

معرفی بهترین ضدآفتاب های موجود در بازار برای پوست خشک

ضدآفتاب سیسپرسا

ضد آفتاب سیسپرسا دارای بافت سبک و فلوئیدی و قابلیت جذب سریع است که یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این محصول شناخته می‌شود. ضد آفتاب سیسپرسا علاوه بر فیلتراسیون اشعه‌های یو وی خورشید، به عنوان یک ضد لک درمانی در روتین‌های روزمره برای پوست خشک کاربرد دارد. در فرمولاسیون این محصول از ویتامین سی، نیاسینامید و تیروزیناز استفاده شده است که با مهار تولید رنگدانه ملانین، باعث کم شدن آثار لک در صورت و روشن‌سازی پوست می‌شود. نیاسینامید موجود در این ضدآفتاب دارای خاضیت ضد التهابی است و از ایجاد لکه‌های پوستی به دلیل التهاب جلوگیری می‌کند.

این ضدآفتاب به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان‌های بسیاری قوی، به خوبی از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد خورشید و سایر عوامل محیطی محافظت می‌کند. علاوه بر این موارد، ویتامین سی موجود در این محصول باعث تحریک کلاژن‌سازی در پوست می‌شود و به همین منظور از ایجاد خطوط ریز و چین و چروک ممانعت می‌کند. این ضد آفتاب در مدل‌های رنگی و بی‌رنگ تولید می‌شود و افراد بر اساس نیاز و علاقه خود می‌توانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

راز آسمان پایتخت

ضدآفتاب - کاماپرس

ضد آفتاب ضد لک وایت ویت ویتالیر

ضد آفتاب ویتالیر دارای بافت فلوئیدی و خاصیت جذب سریع بدون ایجاد احساس سنگینی در پوست است. این ضد آفتاب یکی از بهترین محصولات ایرانی است و به خوبی می‌تواند با ضد آفتاب‌های خارجی مانند نوروا رقابت کند. ضد آفتاب ویتالیر علاوه بر حفاظت از پوست در برابر اشعه‌های یو وی خورشید، دارای خاصیت ضد التهابی و ضد لک است. افرادی که در حال درمان تخصصی لک‌های پوستی خود هستند، می‌توانند از این محصول به عنوان مکملی برای جلوگیری از ایجاد مجدد لک‌ها استفاده کنند. ترکیبات موجود در این محصول باعث تغییراتی در سنتز و انتقال رنگدانه‌های پوست می‌شود و به همین جهت در طی یک دوره مصرف، پوست روشن و شفاف خواهد شد.

عصاره رازک و شیرین بیان استفاده شده در این محصول به خوبی می‌تواند رنگ پوست را یک‌دست و روشن کند. ویتامین ای استفاده‌شده در فرمولاسیون این ضد آفتاب نیز از ایجاد خشکی در پوست جلوگیری می‌کند. ضد آفتاب ویتالیر به خوبی در برابر تعریق و شست‌وشو دوام می‌آورد و با داشتن بافت فلوئیدی، به خوبی در سطح پوست پخش می‌شود. این ضد آفتاب در دو مدل رنگی و بی‌رنگ تولید می‌شود و افراد بر اساس نیاز می‌توانند بهترین انتخاب را داشته باشند. این محصول علاوه بر آبرسانی، فاقد چربی است و روی پوست برق نمی‌اندازد.

ضدآفتاب - کاماپرس

ضد آفتاب و روشن کننده ساین اسکین

 ضدآفتاب ساین اسکین  دارای اس پی اف 50 است و به خوبی از پوست در برابر اشعه فرابنفش خورشید حفاظت می‌کند. در ترکیبات این محصول از عصاره گل میمون، شیرین بیان و ویتامین سی استفاده شده است که باعث افزایش شفافیت و روشنی پوست می‌شود. شیرین بیان موجود در فرمولاسیون این ضد آفتاب، دارای خاصیت درمانی است و با کاهش ملانین به میزان زیادی نقش درمانی پوست را ایفا می‌کند. همچنین شیرین بیان با خاصیت ضدپیری و ضدالتهابی خود، از ایجاد خارش پوستی، حساسیت و قرمزی جلوگیری می‌کند.

یکی دیگر از ترکیبات به کار رفته در فرمولاسیون این محصول روغن جوجوبا است که نقش بسیار مهمی در آبرسانی پوست‌های خشک دارد. آلفا آربوتین این ضد آفتاب نیز با کاهش تولید ملانین، لک‌ها و تیرگی‌ها را از بین برده و باعث یکدست شدن پوست می‌شود. برای اثربخشی مطلوب، باید 15 دقیقه قبل از مواجهه با نور خورشید از این ضد آفتاب استفاده کرد و بعد از هر دو ساعت آن را تمدید کرد.

ضدآفتاب - کاماپرس

ضد آفتاب فلوئیدی آردن سولاریس

 ضد آفتاب آردن سولاریس با اس پی اف 50 می‌تواند از پوست تا 98 درصد در برابر اشعه‌های یو وی خورشید محافظت کند. ضد آفتاب آردن سولاریس با بافت فلوئیدی و بسیار سبک، به خوبی جذب پوست می‌شود و ظاهر مات در پوست ایجاد می‌کند. یکی از مزیت‌های این محصول مقاومت بالا در برابر تعریق و شست‌وشو است. در فرمولاسیون این ضد آفتاب از ترکیباتی استفاده شده است که باعث آبرسانی به پوست می‌شود و در عین حال رد چربی و برق ایجاد نمی‌کند. از دیگر مزیت‌های این محصول قابلیت استفاده برای دور چشم است که باعث سوزش و ایجاد حساسیت نمی‌شود.

این ضد آفتاب با مهار ترشح آنزیم تیروزیناز باعث رفع انواع لک‌های پوستی می‌شود و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پوست‌های دارای لکه‌های تیره و یا هایپرپیگمنتیشن است. همچنین این محصول به دلیل داشتن خاصیت ضد چروک از پیری زودرس جلوگیری می‌کند و باعث شادابی و طراوت پوست می‌شود. ضد آفتاب آردن سولاریس در دو مدل بدون رنگ و رنگی ساخته می‌شود.

کرم ضدآفتاب - کاماپرس

 ضد آفتاب دابل شیلد شون

ضد آفتاب دابل شیلد شون با اس پی اف 50 دارای بافت سبک کرمی است که برای استفاده پوست‌های خشک مناسب است. این محصول به خوبی از پوست در برابر طیف وسیعی از اشعه‌های خورشید حفاظت می‌کند و همچنین به دلیل داشتن مقادیر موثری از چای سبز، رادیکال‌های آزاد را خنثی کرده و از پیری پوست جلوگیری می‌کند. چای سبز و آلوئه ورا موجود در فرمولاسیون این ضد آفتاب التهابات پوستی ناشی از آفتاب سوختگی و خشکی را کاهش می‌دهد.

این محصول علاوه بر حفاظت از پوست در برابر اشعه‌ خورشید، از ایجاد خارش و قرمزی در پوست نیز جلوگیری می‌کند. برای دریافت نتیجه مطلوب از این ضد آفتاب لازم است که 15 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض خورشید از آن استفاده کرد. این ضد آفتاب فاقد چربی است و رد سفیدی در پوست به جا نمی‌گذارد.

ضدآفتاب - کاماپرس

خرید ضد آفتاب با بهترین قیمت از ایمالز

ایمالز به عنوان اولین وبسایت مقایسه قیمت فروشگاه‌های اینترنتی در ایران مشغول به فعالیت است. افراد با استفاده از ایمالز می‌توانند همه محصولات را به صورت یک جا مشاهده کنند و کالا مورد نظر خود را با قیمت ارزان‌تری خریداری کنند. باید در نظر داشت که ایمالز به عنوان ی فروشگاه اینترنتی نیست و صرفا به عنوان مرجعی برای جست‌وجو، مقایسه و معرفی کالاهای مختلف کاربرد دارد. افراد با ثبت فروشگاه اینترنتی خود در ایمالز می‌توانند فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. افراد برای خرید ضد آفتاب متناسب با پوست خود می‌توانند از طریق سایز ایمالز به مقایسه قیمت‌های محصول مورد نظر در فروشگاه‌های اینترنتی مختلف بپزدازند و بهترین انتخاب را داشته باشند. 

منبع: https://emalls.ir/Text/347549/

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
رایانه کمک
آریاپی
ایده سبز
آهن رویال
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز