راهنمای خرید تفریحات دبی

ژیوار

تفریحات دبی با ماجراجویی‌های خاص برای گردشگران همراه است و در آن می‌توان از دل کویر و سافاری صحرا به دل آب‌های روان آتلانتیس سفر کرد. برای خرید بلیط یا تور هر یک از این تفریحات، متناسب با امکانات مدنظر مسافران انتخاب‌های گوناگونی وجود دارد. تفریحات دبی به قدری متنوع و جذاب است که انتخاب از بین آن‌ها می‌تواند دشوار باشد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی بهترین تفریحات دبی پرداخته است.

تور گشت شهری

یکی از جذاب‌ترین تفریحات دبی که می‌توان از آن لذت برد، تور گشت شهری است. این انتخاب با هزینه‌های مختلف و شرایط گوناگونی عرضه شده که مسافران متناسب با علاقه خود می‌توانند آن‌ها را انتخاب کنند. برای مثال، گشت با تور لیدر زبان فارسی به همراه شام به قیمت سه میلیون و 249 هزار تومان عرضه می‌شود. قیمت این تور برای کودکان سه تا هشت ساله دو میلیون و 859 هزار تومان است. همچنین گشت شهری طلایی در زمان عصر برای بزرگسالان چهار میلیون و 239 هزار تومان و برای کودکان سه تا هشت ساله دو میلیون و 449 هزار تومان است.

گشت شهری در زمان صبح نیز یک میلیون و 369 هزار تومان قیمت دارد. علاوه بر آن، هزینه گشت شهری پلاتینیوم همراه با شام در کشتی برای بزرگسالان شش میلیون و 439 هزار تومان و برای کودکان سه تا هشت ساله پنج میلیون و 629 هزار تومان است.

دریان سفر امید

تور سافاری صحرا

یکی از جذاب‌ترین تفریحات دبی، سافاری صحرا یا همان گشت و گذار در صحرا است که طرفداران زیادی دارد. در این تور علاوه بر تجربه لندکروز سواری در صحرا، می‌توان رقص عربی را از نزدیک دید و از قهوه‌های اصیل عربی نیز لذت برد. همچنین امکان لذت بردن از چادرهای بادیه نشینان، حنا گذاشتن، اسکی روی شن و تماشای آشپزی زنده نیز فراهم شده است.

در این سفر پرطرفدار، تور سافاری صحرای پکیج استاندارد با قیمت دو میلیون و 209 هزار تومان به فروش می‌رسد و هزینه تور سافاری صحرای استاندارد دربست تا شش نفر نیز 13 میلیون و 699 هزار تومان است. سافاری صحرا کمپ ویژه با قیمت دو میلیون و 999 هزار تومان عرضه می­شود و هزینه سافاری صحرا کمپ ویژه دربست 21 میلیون و 439 هزار تومان است.

برای علاقه­مندان به موتور چهارچرخه نیز باید گفت که موتور چهارچرخه یک نفره کمپ استاندارد، یک میلیون و 959 هزار تومان و موتور دو نفره، دو میلیون و 449 هزار تومان قیمت دارد.

تور کشتی لوتوس

یکی دیگر از تفریحات دبی، تور کشتی لوتوس است که همراه با پذیرایی شام و نوشیدنی ساده به قیمت سه میلیون و 799 هزار تومان عرضه می­‌شود و هزینه آن برای کودکان سه تا 10 سال، دو میلیون و 939 هزار تومان است. همچنین این امکانات با نوشیدنی ویژه به قیمت پنج میلیون و 349 هزار تومان عرضه می­‌شود.

قیمت تور کشتی لوتوس VIP با شام و نوشیدنی ساده شش میلیون و 279 هزار تومان برای بزرگسالان و پنج میلیون و 549 هزار تومان برای کودکان است و در صورت سفارش نوشیدنی ویژه، قیمت آن به هفت میلیون و 749 هزار تومان خواهد رسید.

تور پارک آبی آتلانتیس

در صورت انتخاب تور پارک آبی آتلانتیس برای کسب یک تجربه منحصر به فرد در تفریحات دبی همراه با نهار باید پنج میلیون و 59 هزار تومان پرداخت کرد که این هزینه بدون ناهار چهار میلیون و 729 هزار تومان و برای کودکان سه تا هفت سال، چهار میلیون و 409 هزار تومان خواهد بود.

در این پارک آبی قسمت‌های مختلفی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به آکواریومی بزرگ با 65 هزار جانور آبزی و انواع سرسره‌های مهیج اشاره کرد. همچنین چند رودخانه جذاب و استخرها، سواحل و امکانات رفاهی مختلف نیز در این پارک آبی به چشم می‌خورد.

تورهای ترکیبی

برای اینکه بتوان با یک تیر چند نشان زد، امکان انتخاب تورهای ترکیبی برای استفاده از تفریحات دبی نیز فراهم شده است. برای مثال تور تفریحی آتلانتیس با ناهار به همراه تور آکواریوم دبی مال به قیمت هفت میلیون تومان عرضه می­شود و قیمت تور ترکیبی وایلد وادی با ناهار همراه با تور آکواریوم دبی مال، شش میلیون و 119 هزار تومان خواهد بود. همچنین تور تفریحی شهربازی IMG به همراه آکواریوم دبی مال، پنج میلیون و 139 هزار تومان قیمت دارد.

خرید بهترین تورهای تفریحی دبی با «بریم دبی»

بریم دبی به عنوان یکی از بهترین وبسایت‌ها در زمینه ارائه انواع خدمات تفریحی و رفاهی مربوط به دبی بوده و سریع‌ترین راه برای خرید بلیط‌های تفریحی به حساب می‌آید. از طریق این وبسایت می‌توان خدمات مختلف مربوط به دبی مانند اجاره خودرو و دریافت ویزا را تجربه کرد و در عین حال تورهای ترکیبی آن را با بهترین قیمت خریداری کرد. علاقه­‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر قیمت تفریحات دبی می­‌توانند به وبسایت www.berimdubai.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02188896036 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بریم دبی
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان