راهنمای خرید تابلو مینیمال برای کافه‌ها و محیط‌های کوچک

آریاک سفر

تابلو مینیمال مناسب برای کافه‌ها و محیط‌های کوچک، اغلب متناسب با دکوراسیون کلی کافه و فضای اصلی آن انتخاب می‌شود. تا حد زیادی انتخاب بهترین تابلو به سلیقه افراد بستگی دارد، اما توصیه می‌شود که تا حد ممکن ساده‌ترین تابلوها برای این منظور به کار بروند. هر چه طرح تابلو مینیمال کافه‌ها ساده‌تر باشد، فضای شیک‌تری می‌سازد.

کاماپرس در این گزارش، راهنمای خرید تابلو مینیمال برای کافه‌ها و محیط‌های کوچک را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

ویژگی‌های یک تابلو مینیمال خوب چیست؟

با توجه به اینکه می‌خواهیم تابلو مینیمال را برای فضای کافه خریداری کنیم، پس باید به محیط اصلی آن توجه داشته باشیم. نکاتی که در ادامه این مطلب بررسی می‌کنیم، مربوط به کافه‌ها و فضاهای کوچک هستند.

1. رنگ مناسب

یکی  از مهم‌ترین مسائلی که در خرید تابلو مینیمال به چشم می‌آید، رنگ آن است. هرچه تعداد رنگ کمتری در تابلو به کار برود، انتخاب مناسب‌تری برای این منظور خواهد بود. همچنین، استفاده از رنگ‌های نود می‌تواند حالت شیک‌تری ایجاد کند. علاقه‌مندان باید در انتخاب تابلو به رنگ دکوراسیون کافه نیز دقت داشته باشند. در صورتی که کافه فضای روشنی دارد و در آن از رنگ‌هایی مانند صورتی کمرنگ، سبز کمرنگ، زرد کمرنگ و کرمی استفاده شده است، تابلوهایی که تنها با رنگ سیاه ترسیم شده‌اند، جذاب خواهند بود.

همچنین برای کافه‌هایی با فضای تاریک که دیوارهایی به رنگ تیره دارند، بهتر است از تابلوهای رنگی که البته رنگ جیغ ندارند، استفاده کرد. هرچند تا حد زیادی انتخاب رنگ به سلیقه افراد نیز بستگی دارد و در بسیاری از موارد استفاده از تابلوهای همرنگ با دیوارها می‌تواند به خنثی‌تر و مینیمال‌تر شدن فضا کمک کند.

دریان سفر امید

2. سایز تابلو

انتخاب سایز تابلو کاملا به اندازه دیوارها و فضاهای خالی موجود در کافه بستگی دارد. در فضاهای کوچک بهتر است از تابلوهای کوچک استفاده شود که باعث شلوغ شدن بی دلیل محیط نباشد. همچنین، اگر تعداد دیوار کافه زیاد است، برای هر دیوار یک تابلو کفایت می‌کند. اما اگر کافه تنها یک دیوار وسیع خالی داشته باشد، در این صورت چند گزینه مختلف را می‌توان امتحان کرد. استفاده از یک تابلو بزرگ، استفاده از چند تابلوی کوچک یک اندازه، استفاده از یک تابلو متوسط و دو تابلو کوچک می‌تواند بهترین انتخاب در این حالت باشد.

3. موضوع تابلو

موضوع تابلو مینیمال اهمیت بسیار زیادی دارد و نباید آن را سرسری گرفت. بسیاری از تابلوها ممکن است حالت چهره یا گل و گیاه داشته باشند، همچنین، تابلوهای مربوط به ستارگان و ماه نیز محبوبیت زیادی دارند. امکان استفاده از اشکال هندسی مختلف هم فراهم شده است. موضوع تابلو نباید زیاد حس سردرگمی و پیچیدگی ایجاد کند. بهتر است موضوع‌ها نیز مینیمال باشند و همانند تابلوهای کلاسیک، فضایی با جزئیات زیاد را به نمایش نگذارند.

در برخی از موارد تابلویی که در آن تنها یک دایره رسم شده است امکان ایجاد فضایی شیک و خاص را فراهم می‌کند. انتخاب موضوع نیز ارتباط مستقیمی با تم اصلی کافه دارد و حتما باید به آن توجه داشت.

4. طرح تابلو

خطوط و نقش‌هایی که در تابلو مینیمال ثبت می‌شوند ممکن است با مدل‌های گوناگونی اعمال شده باشند. طرح مناسب را باید در قیاس با فضای اصلی کافه انتخاب کرد. برای مثال، کافه‌هایی با تم سیاه و تاریک اگر از تابلوهایی با خطوط تیز استفاده کنند به جذابیت فضا اضافه می‌شود. در عوض کافه‌هایی با تم ملایم و رنگ‌های پاستلی می‌توانند از طرح‌های دایره‌ای و منحنی‌های نرم کمک بگیرند.

5. سبک تابلو

در بین انواع تابلو مینیمال که در بازار وجود دارد، به نظر می‌رسد جذاب‌ترین گزینه، تابلو نقاشی یا دست‌ساز باشد. این مدل از تابلوها کیفیت و عمق بیشتری دارند و فضای هنری کافه را پررنگ‌تر می‌کنند. همچنین، امکان سفارش دادن انواع طرح‌های خاص به نقاشان مختلف وجود خواهد داشت. خرید تابلو نقاشی کافی شاپ بهترین کاری است که در جذب مشتری می‌توان انجام داد.

بهترین تابلو مینیمال در «کاکتوس آرت»

«کاکتوس آرت» مجموعه‌ای مطمئن و حرفه‌ای در زمینه عرضه انواع تابلوهای نقاشی و دست‌ساز است که آثار خود را با بهترین کیفیت و قیمت به فروش می‌رساند. این تیم کاربلد، تابلوهای مینیمال متنوعی دارد که برای فضاهای مختلف کاربرد دارند و می‌توان از آن‌ها در محیط‌های اداری، کافی شاپ‌ها، محیط‌های کوچک، منزل و اتاق‌ها استفاده کرد.

برای دیدن نمونه کارهای زیبای این مجموعه، می‌توانید از سایت آن با آدرس www.kaktosart.ir   بازدید کنید و یا با شماره تلفن 09305561519 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : کاکتوس آرت
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان