راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 8 میلیون تومان + قیمت

بهترین گوشی سامسونگ-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

برندهای معروف تلفن همراه همچون اپل، شیائومی و سامسونگ برای ساخت پرچمداران خود از گجت‌های هوشمندتر و مواد مرغوب‌تر استفاده می‌کنند و ویژگی‌های حرفه‌ای‌تری ارائه می‌دهند. همین موضوع بر قیمت این پرچمداران تاثیر بسیار زیادی گذاشته و اکثر مردم را از خرید آن ناتوان کرده است؛ از این رو اغلب مردم به سوی خرید گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی‌تر سوق پیدا کرده‌اند.

به گزارش کاماپرس، در بین مدل‌های میان‌رده و مقرون به‌صرفه‌تر سامسونگ، محصولات بسیار زیادی وجود دارد که با پرچمداران این برند برابری می‌کنند و علاوه بر کیفیت و کارایی بسیار خوب، قیمت بسیار مناسبی نیز دارند. هم‌اکنون برند کره‌ای سامسونگ توانسته با تولید گوشی‌هایی باکیفیت مطابق با آخرین فناوری روز دنیا، از بسیاری از رقبای خود پیشی بگیرد و صدر جدول پرفروش‌ترین برندهای تلفن همراه را از آن خود کند.

در این گزارش، بهترین گوشی‌های برند سامسونگ تا 8 میلیون تومان و قیمت روز موبایل بررسی شده است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04

نمایشگر 6.5 اینچی این گوشی 192 گرمی از نوع PLS LCD است و رزولوشن صفحه 720 پیکسلی و نرخ به­روزرسانی 60 هرتزی دارد. سامسونگ مدل گلکسی A04 را با دوربین 50 مگاپیکسلی و سنسور دو مگاپیکسلی طراحی کرده است که می‌توان با آن در نور مناسب، عکس‌هایی با کیفیت خوب تهیه کرد. عکس‌برداری با دوربین پنج مگاپیکسلی این مدل در حد معمولی بوده و نمی‌توان از آن انتظار بالایی داشت. گلکسی A04 با قیمت مقرون به‌صرفه و ارزان قیمت خود نسبت به رقبا می‌تواند برای فرزند یا پدر و مادرهایی که از تلفن همراه فقط برای استفاده روزمره استفاده می‌کنند، گزینه بسیار مناسبی باشد.

گلکسی A04 برای گیمینگ و اجرای بازی‌های سنگین مناسب نیست، اما می‌توان از آن برای اجرای بازی‌های معمولی بهره گرفت. این محصول برای افرادی که به دنبال یک گوشی میان‌رده اقتصادی با قابلیت‌های معمولی و قیمت مقرون‌ به‌صرفه هستند، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

قیمت روز موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04 در پاییز 1402 برابر با 4 میلیون و 700 هزار تومان است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14

گلکسی A14 به عنوان یک گوشی اقتصادی میان‌رده از برند کره‌ای سامسونگ، به لحاظ سخت‌افزاری می‌تواند رقیبی جدی برای مدل‌های هم‌رده خود باشد. این محصول از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی در طراحی خود بهره برده است و پردازنده قدرتمند آن می‌تواند به خوبی برنامه‌ها و بازی‌های گوناگون را بدون کندی اجرا کند. نیروی مورد نیاز گلکسی A14 از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری فست شارژ 15 واتی نیز پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند در مدت زمانی کوتاه، تلفن هوشمند خود را شارژ کنند.

قیمت روز موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 با رم چهار گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت، پنج میلیون و 900 هزار تومان است. قیمت همین مدل با رم چهار گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت، 5 میلیون و 700 هزار تومان است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24

سامسونگ مدل گلکسی A24 را در اول می 2023 به بازار جهانی عرضه کرد و این گوشی مقرون به‌صرفه و اقتصادی توانست با رنگ‌بندی زیبا و کارایی مناسب در فرصتی کوتاه محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند. وزن این گوشی 195 گرم و نمایشگر آن از نوع 6.5 اینچی Super AMOLED است.

نرخ نوسازی این گوشی 90 هرتز بوده که برای انجام فعالیت‌های روزانه سرعت بسیار خوبی دارد. کاربران می‌توانند به همراه دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی این مدل تصاویری جذاب در نور روز و شب به ثبت برسانند و برای عکاسی در فاصله نزدیک از سنسور دو مگاپیکسلی ماکرو استفاده کنند. با دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی گلکسی A24 نیز می‌توان عکس‌هایی باکیفیت و جزئیات دقیق و کنتراست بالا تهیه کرد.

این محصول دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده و کاربران می‌توانند در صورت نیاز به حافظه بیشتر برای ذخیره‌سازی فیلم و عکس‌های خود از کارت حافظه SD بهره ببرند. سامسونگ این مدل را به باتری لیتیوم پلیمری 5000 میلی‌آمپری و شارژر 25 واتی مجهز کرده است که شارژ کامل آن به تقریبا یک ساعت و نیم زمان نیاز دارد.

قیمت روز موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 با رم چهار گیگ و حافظه داخلی 128 گیگابایت، 7 میلیون و 470 هزار تومان است. قیمت روز موبایل گلکسی A24 با رم شش گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت نیز 8 میلیون و 600 هزار تومان است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

اطلاع از قیمت روز موبایل با «بای صد»

فروشگاه اینترنتی بای صد، با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، از سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است. مجموعه بای صد تمامی محصولات خود را به همراه گارانتی 18 ماهه، کد رجیستری و به صورت پلمپ عرضه می‌کند.

متقاضیان برای کسب اطلاع از قیمت روز موبایل و لپ تاپ و همچنین مقایسه آنها می‌توانند به وبسایت این فروشگاه به آدرس https://buy100.ir مراجعه کرده یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنند. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه نیز می‌توان با شماره تلفن همراه 09903330822 تماس گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز