راهنمای انتخاب بهترین ماسک مو

بهترین ماسک مو-کاماپرس
ژیوار

ماسک مو، یکی از موثرترین محصولات مراقبت از مو است که استفاده‌ روزانه از آن علاوه بر شادابی و سلامت ساقه موها، خشکی مو را نیز تا حد زیادی برطرف می‌کند. ماسک‌های مو متناسب با ترکیبات خود می‌توانند منجر به تقویت، رشد، نرمی و براقیت مو شوند. همچنین برای موهایی که بر اثر رنگ، دکلره یا شیوه‌های نادرست شست و شو آسیب دیده‌اند و لطافت و درخشش خود را ازدست داده­اند، بسیار کمک‌کننده و حیاتی است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی بهترین ماسک مو، فواید استفاده و نحوه استفاده درست از آن ‌پرداخته است.

انواع ماسک مو

ماسک مو پروتئینی: ساختار اصلی مو از پروتئین است و به ههمین دلیل، کمبود آن می‌تواند باعث ضعیف شدن موها شود. یکی از موثرترین انواع ماسک مو که در بهبود سستی و حالت ارتجاعی مو موثر است، ماسک موی پروتئینی نام دارد که پروتئین‌های موجود در آن، با نفوذ به عمق ساقه مو باعث افزایش استحکام و پیشگیری از وز شدن مو می‌شود.

ماسک مو آبرسان: این نوع ماسک مو برای موهای خشک که به آسانی شکسته شده و گره می‌خورند، مناسب است. ماسک موهای بر پایه‌ آب بدون ایجاد لایه‌ چربی روی مو سریعا جذب شده و تنها به وسیله‌ آب قابل شست­وشو است. از این ماسک برای آبرسانی و نرمی مو نیز می‌توان استفاده کرد.

ماسک مو بر پایه‌ روغن: این نوع ماسک برای حفظ رطوبت موها در طولانی مدت مناسب است. روغن‌های موجود در این ماسک‌ها علاوه بر محافظت، موها را تغذیه می‌کنند. همچنین با ایجاد یک لایه چربی، به بهبود وضعیت موهای خشک کمک بسیار موثری می­کنند. لازم به ذکر است که برای شست­وشوی این نوع ماسک حتما باید از شامپو استفاده کرد. روغن نارگیل، زیتون، بادام و آرگان از جمله روغن‌هایی است که در این نوع ماسک مو استفاده می‌شود.

دریان سفر امید

ماسک مو ترمیم کننده: این نوع ماسک به طور اختصاصی برای موهای رنگ شده و فر طراحی شده‌ است؛ چراکه باعث کاهش آسیب‌­دیدگی مو می‌­شود­.

بهترین ماسک مو-کاماپرس

فواید استفاده از ماسک مو

استفاده از بهترین ماسک مو علاوه بر درخشان و براق کردن موها باعث کاهش شکنندگی و آسیب‌های مو نیز می‌شود،

رطوبت مو را افزایش داده و با آبرسانی عمیق مو، موخوره‌های موجود را کم می‌کند. همچنین موهای آسیب دیده را احیا می‌کند. با استفاده از بهترین ماسک مو سلامت موها تضمین می‌شود؛ چراکه از آن محافظت کرده و سرعت رشد مو را نیز افزایش می‌دهد.

چه زمانی از ماسک مو استفاده کنیم؟

دو نوع ماسک مو “بدون نیاز به آبکشی” و “نیازمند به آبکشی پس از استفاده” وجود دارد. ماسک مو نیازمند به آبکشی ساختاری شبیه به کرم دارد و به دلیل داشتن غلظت بیشتر نسبت به سایر انواع ماسک مو باید پس از شست­وشوی مو به وسیله شامپو به مدت سه تا 20 دقیقه به خوبی شسته شود. این نوع ماسک مو به دلیل نفوذ در تار مو باعث آبرسانی به موها شده و با احیای قسمت‌های آسیب دیده، مو را لطیف می‌کند.

ماسک موی بدون نیاز به آبکشی را باید بعد از استحمام و هنگامی که موها مقدار کمی رطوبت دارند، به ساقه‌ مو زد. ذرات ماسک مو از این طریق به داخل مو نفوذ کرده و باعث ترمیم، بازسازی و رطوبت رسانی مو می‌شود. این نوع ماسک به دلیل اینکه آبکشی نمی‌شود، به عنوان یک لایه‌ محافظ بر موها باقی مانده و از آسیب  و وز شدن موها توسط گرد و غبار و آلودگی‌های محیطی جلوگیری می‌کند.

بهترین ماسک مو-کاماپرس

خرید بهترین ماسک مو از “زیبالون”

زیبالون با پایبندی بر سه اصل ارسال رایگان، هفت روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصالت کالا، یکی از موفق‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی در ایران است. مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن­‌های 03133686592 و 09331280647 تماس گرفته یا از طریق نشانی اینترنتی https://zibaloun.com با این مجموعه در ارتباط باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : زیبالون
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز