راهنمای اخذ وقت سفارت کانادا

وقت سفارت کانادا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای اخذ ویزای کانادا باید به یکی از دفاتر خدمات ویزای کانادا مراجعه کرد تا اقدامات لازم برای انگشت‌نگاری انجام شود، اما قبل از آن باید از سفارت کانادا وقت گرفت. به دلیل بسته بودن سفارت کانادا در ایران، برای انگشت‌نگاری باید به کشوری دیگر مراجعه کرد. اغلب متقاضیان مهاجرت به کانادا، سفارت کانادا در استانبول و آنکارا، دبی، ارمنستان، آذربایجان و حتی عراق و پاکستان را انتخاب می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش به چگونگی تعیین وقت سفارت کانادا، مراحل اخذ و هزینه‌های آن ‌پرداخته است.

نحوه اخذ وقت سفارت کانادا

متقاضیان برای دریافت وقت انگشت‌نگاری انواع ویزای کانادا، ابتدا باید به درگاه کارگزاری جمع‌آوری اطلاعات بایومتریک کانادا به آدرس VFSGlobal.com مراجعه و در بخش مربوط به دریافت وقت، ابتدا کشور مبدا و مقصد را انتخاب کنند. البته نباید کشور مبدا را ایران وارد کرد و به جای آن می‌توان استانبول، ابوظبی، ایروان ارمنستان، اربیل عراق، آنکارا، دبی، باکو آذربایجان یا اسلام آباد پاکستان را انتخاب کرد. سپس در درگاه باز شده باید یک حساب کاربری جدید ایجاد کرد. با این روش، گزینه تعیین وقت سفارت، کنسل کردن وقت، تعیین مجدد وقت سفارت و ارسال برگه وقت سفارت به ایمیل متقاضی ارسال خواهد شد.

همچنین در صفحه درخواست وقت سفارت، متقاضیان باید مرکز انگشت نگاری، تعداد نفرات و علت سفر را نیز انتخاب کنند. در این مرحله، باید اطلاعات تمامی افرادی که برای انگشت‌نگاری مراجعه می‌کنند را وارد کرد. پس از این مرحله متقاضیان وارد پروسه تایید از طریق کد یکبار مصرف می‌شوند که به ایمیل وارد شده در زمان ساخت حساب کاربری ارسال می‌شود و با وارد کردن آن در درگاه کارگزاری VFSGlobal ، به تقویم تعیین وقت سفارت هدایت می‌شوند.

در تقویم وقت سفارت کانادا، وقت‌های انگشت‌نگاری قابل اخذ، سبز رنگ است. پس از انتخاب تاریخ، متقاضی باید ساعت حضور خود را نیز انتخاب کند و در آخر، وقت خود را نهایی کرده و برگه‌های اخذ وقت را دریافت کند.

وقت سفارت کانادا-کاماپرس

چه افرادی نیاز به انگشت نگاری در سفارت کانادا ندارند؟

افراد زیر ۱۴ سال و بالای ۸۰ سال سن، متقاضیانی که ویزای مهاجرتی دارند، کسانی که از قبل اقامت کشور کانادا را دریافت کرده باشند و کارمندان دولتی یا دیپلمات‌ها به انگشت‌نگاری نیاز ندارند.

اخذ وقت سفارت کانادا-کاماپرس

مدارک اخذ وقت سفارت کانادا

برای درخواست وقت سفارت کانادا، به اسکن یا عکس واضح از پاسپورت کلیه متقاضیان نیاز است. در زمان مراجعه به دفتر انگشت‌نگاری نیز باید پاسپورت و برگه بیومتریک دریافتی را حتما به همراه داشت.

هزینه وقت سفارت کانادا

در صورتی که خودتان بخواهید برای اخذ وقت سفارت کانادا اقدام کنید، نیاز به پرداخت هزینه نیست، اما هزینه تعیین وقت سفارت کانادا از طریق موسسات اخذ ویزا ۵۰۰ هزار تومان است.

دریافت وقت سفارت کانادا چقدر طول می‌کشد؟

زمان لازم برای دریافت وقت  سفارت کانادا بستگی به میزان تقاضا دارد و به همین علت نمی‌توان زمان دقیقی برای وقت سفارت کانادا تخمین زد؛ اما در شرایط عادی این زمان به طور معمول بین هفت تا 10 روز کاری طول می‌کشد. لازم به ذکر است که پروسه گرفتن ویزای کانادا از تعیین وقت سفارت گرفته تا تهیه مدارک، ترجمه آن‌ها، انگشت‌نگاری، مصاحبه و خدمات پیکاپ پاسپورت کانادا حدود یک تا سه ماه زمان می‌برد.

وقت سفارت کانادا-کاماپرس

وقت فوری سفارت کانادا ​

با گرفتن وقت  فوری سفارت کانادا می‌توان در کمترین زمان ممکن به سفارت کانادا رفت. در این روش، متقاضی پس طی مراحل اولیه تهیه، ارائه مدارک و ایجاد حساب کاربری، ۳۰ روز بعد برای انگشت‎‌نگاری باید به یکی از کشورهای همسایه مراجعه کند. این نوع وقت اگرچه هزینه بیشتری برای متقاضی دارد، اما از اتلاف وقت او جلوگیری می‎‌کند.

رزرو وقت سفارت کانادا با “سلام ویزا”

گروه مهاجرتی سلام ویزا، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اخذ وقت سفارت و طی کردن مراحل مختلف آن است. این گروه با داشتن سال‌ها تجربه و کادر متشکل از برترین وکلا و کارشناسان حرفه‌ای، مشاوره مناسب را به متقاضیان ارائه و از طریق ارتباط مستقیم با مراجع و نهادهای مهاجرتی مرتبط، هزینه‌های جانبی را نیز کاهش می‌دهد. در این مجموعه، پرونده مهاجرتی افراد از اولین مرحله یعنی مشاوره تا آخرین مرحله به صورت جداگانه توسط متخصص مربوط به آن انجام می‌شود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر یا ارتباط مستقیم با کارشناسان این مجموعه می‌توانند با شماره تلفن 09039210465 تماس گرفته یا به وبسایت www.salamvisa.org مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام ویزا
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز