راهنمایی خرید رنگ مو برای مو سفید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

افزایش سن، ژنتیک، استرس بالا و استعمال دخانیات از مهم‌ترین دلایل افزایش تارهای سفید مو هستند. افزایش تارهای سفید مو برای بسیاری از خانم‌ها ناخوشایند است. به همین جهت به دنبال بهترین برند رنگ مو برای پوشاندن سفیدی‌های تارهای مو خود هستند. در این شرایط بسیاری از افراد ممکن است نتیحه دلخواه را از رنگ مو نگیرند و در مدت زمان کمی سفیدی‌های مو مجددا پدیدار شوند. تنوع برندها و مدل‌های موجود در بازار باعث شده که انتخاب رنگ مو متناسب با نوع مو دشوار باشد. همچنین برای انتخاب رنگ مو لازم است از برندهای معتبر و باکیفیت استفاده شود که آسیبی به موها وارد نشود.

در ادامه این گزارش به بررسی چند مدل از بهترین مارک‌های ایرانی و خارجی رنگ مو برای پوشاندن سفیدی مو پرداخته ایم.

رنگ مو -کاماپرس

معرفی بهترین برندهای رنگ مو برای موهای سفید

رنگ مو ایرانی فورگرلز

رنگ مو فورگرلز یکی از بهترین محصولات ایرانی است که توسط شرکت سبز گلسار تولید می‌شود. این رنگ مو ماندگاری بسیار بالایی در مو دارد و در صورتی که افراد مراقبت‌های صحیح را انجام دهند، به خوبی در تارهای مو باقی می‌ماند. در فرمولاسیون این محصول آمونیاک بسیار کمی استفاده شده است و در نتیجه باعث خشکی  و شکنندگی تارهای مو نمی‌شود.

این رنگ مو در بین سالن‌های زیبایی نیز پر استفاد است و می‌تواند موهای خاکستری را به خوبی پوشش دهد. این محصول به هیچ وجه منجر به ریزش مو و یا وز شدگی نمی‌شود. همچنین در فرمولاسیون این محصول ویتامین سی ،آلوئه ورا، لوندر، روغن زیتون و روغن نارگیل استفاده شده است و به همین جهت نرمی و لطافت مو بعد از رنگ به خوبی حفظ می‌شود.

رنگ مو - کاماپرس

رنگ مو ایرانی زی فام

رنگ مو زی فام یکی از محبوب‌ترین محصولات برند ایرانی زی است. این محصول علاوه بر این که به خوبی تارهای سفید مو را می‌پوشاند، بلکه دارای فیلترهای یو وی است که می‌تواند به خوبی از ساقه موها در برابر اشعه خورشید حفاظت کند. در فرمولاسیون رنگ مو زی فام از روغن آرگان استفاده شده است که باعث می‌شود موها لطافت و نرمی خود را حفظ کنند.  در فرمولاسیون این محصول از پروتئین گندم هیدرولیز شده، عصاره بامبو، روغن بادام، ویتامین ای، روغن کرچک و روغن ماکادمیا نیاز استفاده شده است.

رنگ مو -کاماپرس

رنگ مو ایتالیایی اسکالیم

رنگ مو اسکالیم یکی از پرطرفدارترین محصولات در بازار است که با اصولی‌ترین روش‌های موجود تولید شده است. رنگ مو اسکالیم پس از مصرف پوشش بسیار بالایی در مو ایجاد می‌کند و می‌تواند به مدت طولانی ماندگاری داشته باشد. در فرمولاسیون این محصول، ترکیبات گیاهی و ارگانیک جایگزین ترکیبات شیمیایی و مضر شده‌اند و به همین جهت افراد با اطمینان خاطر می‌توانند از این رنگ مو استفاده کنند. میزان آمونیاک این رنگ مو بسیار ناچیز است و به همین جهت باعث خشکی، شکنندگی و آسیب به ساختار مو نمی‌شود.

رنگ مو - کاماپرس

رنگ مو ایرانی دوماسی

رنگ مو دوماسی یکی از پرطرفداترین محصولات ایرانی موجود در بازار است که کیفیت آن با برندهای خارجی در رقابت است. این محصول به دلیل داشتن بیشترین میزان غلظت، کاور و پوشش بالایی دارد. به عبارتی رنگ مو داماسی به قدرت پیگمنت آن شناخته می‌شود و به همین جهت برای پوشش موهای خاکستری و سفید ایده‌آل است.

در فرمولاسیون این محصول از روغن زیتون، کنجد، نارگیل و بادام استفاده شده است که باعث طراوت و شادابی تارهای مو می‌شود. این روغن‌های گیاهی باعث می‌شود که بعد از مصرف رنگ مو، موها دچار خشکی و شکنندگی نشوند. آنتی اکسیدان‌های به کار رفته در فرمولاسیون این رنگ مو به خوبی از مو در برابر آلودگی‌های محیطی و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

رنگ مو گارنیه

رنگ مو گارنیه با طیف رنگی متنوع، یکی از بهترین محصولات فاقد آمونیاک موجود در بازار است. ترکیبات این رنگ کاملا گیاهی و ارگانیک است و در عین حال به مدت هشت هفته در روی مو ماندگاری دارد. فرمولاسیون گیاهی این محصول به خوبی ریشه‌ها و تارهای مو را تغذیه کرده و از آسیب دیدن و خشکی مو جلوگیری می‌کند. رنگ مو گارنیه پوشش بسیار خوبی روی موهای سفید و خاکستری دارد.

در فرمولاسیون این محصول از روغن‌های مغذی مانند زیتون، آواکادو و شی باتر استفاده شده است که به بهترین نحو به موها رطوبت‌رسانی می‌کند. فقدان آمونیاک در این محصول باعث می‌شود که موها درخشنده و براق باقی بمانند.

رنگ مو ایتالیایی بس

رنگ مو ایتالیایی بس یکی از بهترین رنگ‌ موهای خارجی برای پوشش تارهای سفید مو است. این محصول دارای حداقل میزان آمونیاک است و در عین حال در صورت رعایت اصول مراقبتی، ماندگاری بالایی دارد. این رنگ مو به هیچ وجه باعث شکنندگی، خشکی و آسیب تارهای مو نمی‌شود. مصرف این رنگ مو از ریزش و وز شدن موها جلوگیری می‌کند و در عین حال باعث نرم شدن ساقه‌ مو و شانه‌پذیری راحت می‌شود. در فرمولاسیون رنگ مو بس از گیاهان دریایی و لیپوزیوم استفاده شده که برای مو بسیار مفید است. رنگ مو بس دارای 23 سری رنگ مو متفاوت است و افراد بر اساس سلیقه و علاقه خود می‌توانند از کاتالوگ انتخاب کنند. این محصول همچنین حاوی کراتین است که به نرم شدن و احیا مو نیز کمک می‌کند.

رنگ مو -کاماپرس

رنگ مو آلبورا

رنگ موآلبورا یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین برندهای رنگ مو در بازار ایران است. این محصول دارای فرمولاسیون اسپانیایی است ولی در ایران تولید می‌شود. در فرمولاسیون رنگ مو آلبورا از ویتامین سی و نرم‌کننده استفاده شده است و به همین دلیل بعد از مصرف باعث نرمی و براق شدن مو می‌شود. این رنگ مو غلیظ است و به پیگمنت زیادی دارد و به همین جهت به خوبی تارهای مو سفید را می‌پوشاند.

ترکیبات جوانه گندم و آلوئه‌ ورا موجود در این رنگ مو از وز شدن و شکنندگی تارهای مو جلوگیری می‌کند. همچنین در این رنگ مو کراتین وجود دارد که باعث حجم‌دهندگی و درخشندگی تارهای مو بعد از مصرف می‌شود. ویتامین سی موجود در رنگ مو آلبورا از ایجاد خارش، حساسیت و شوره سر جلوگیری می‌کند و افراد با اطمینان خاطر می‌توانند از آن استفاده کنند.

انتخاب بهترین رنگ مو از «ایمالز»

سایت اینترنتی ایمالز به عنوان اولین جستجوگر کالا در فروشگاه‌های اینترنتی فعالیت می‌کند. این سایت با ایجاد فضا رقابتی بین فروشگاه‌های اینترنتی مختلف، باعث تعدیل قیمت می‌شود. در این شرایط خریداران می‌توانند کالاها را به قیمت بهتری خریداری کنند. با توجه به تعدد برندهای رنگ مو موجود در بازار و فروشگاه‌های اینترنتی مختلف، افراد از طریق ایمالز می‌توانند به مقایسه محصولات بپردازند و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشند.

منبع: https://emalls.ir/Text/347551/

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
آریاپی
رایانه کمک
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز