رانندگی واقعی با شاسی بلند فراری (ویدیو)

لست سکند

تا چندی پیش شاید حتی فکرش را هم نمی کردیم که روزی خودرو شاسی بلند فراری به واقعیت بپیوندد ولی این کمپانی ایتالیایی به خاطر تقاضای شدید بازار در این سگمنت، سرانجام عزمش را جزم کرد و شاسی بلندی گران قیمت، اسپرت و عملکرد بالا روانه بازار نمود. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند فراری پروسانگ را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، شاسی بلند فراری پروسانگ به قصد رقابت با خودروهایی مانند پورشه کاین توربو و لامبورگینی اوروس به میدان آمده است و سیستم تعلیق فعال آن باعث می شود کیفیت سواری آن درست به همان گونه ای باشد که از یک فراری انتظار داریم.

شاسی بلند پروسانگ برای این که شایستگی نشان اسب فراری که بر روی آن حک شده است را داشته باشد، به یک موتور 12 سیلندر 6.5 لیتری مجهز شده است که نعره کشان 715 اسب بخار نیرو تولید می کند و آن را ظرف 3.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رساند.

راز آسمان پایتخت

از تجهیزات ایمنی شاسی بلند فراری پروسانگ که به صورت استاندارد ارائه می شوند می توان به ترمز اضطراری اتوماتیک، نور بالای اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار عبور از خط و سیستم هشدار نقاط کور اشاره کرد.

قیمت شاسی بلند فراری پروسانگ در بازارهای جهانی 402050 دلار اعلام شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : فراری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز