پرشتاب ترین خودرو شورولت رونمایی شد (ویدیو)

لست سکند

شورولت کوروت مدل 2024 نخستین کوروتی است که از سیستم چهار چرخ محرک و موتور برقی بهره می برد و به احتمال بسیار زیاد پرشتاب ترین و کم مصرف ترین کوروتی است که تاکنون ساخته شده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شورولت کوروت مدل 2024 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نسخه استاندارد شورولت کوروت مدل 2024 به یک موتور هشت سیلندر 6.2 لیتری مجهز است که 490 اسب بخار نیرو و 630 نیوتن متر گشتاور را به چرخ های عقب منتقل می کند. چنانچه پکیج Z51 را که به سیستم اگزوز خاصی مجهز است خریداری کنید، نیروی موتور به 495 اسب بخار افزایش می یابد. شتاب صفر تا 100 شورولت کوروت جدید به لطف برخورداری از موتور قوی و  گیربکس دوکلاچه اتوماتیک، 3.4 ثانیه اعلام شده است.

وقتی نسخه E-Ray  شورولت کوروت 2024 وارد میدان می شود عملکرد از این نیز بالاتر می رود. این مدل یک موتور 6.2 لیتری را به کار می گیرد که 495 اسب بخار نیرو تولید می کند، این موتور در کنار یک پیشرانه برقی که روی محور جلو تعبیه شده است قرار می گیرد که نیرویی برابر با 160 اسب بخار را به چرخ های جلو منتقل می کند. در نتیجه 655 اسب بخار نیرو تولید می شود که شتاب صفر تا 100 نسخه E-Ray را به 2.5 ثانیه می رساند. این میزان شتاب باعث می شود شورولت کوروت مدل 2024 یکی از پرشتاب ترین خودروهای حال حاضر در جهان باشد.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : شورولت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز