رانا پلاس سقف شیشه ای را 100 میلیون تومان ارزان تر بخرید

لست سکند

پیش‌فروش راناپلاس سقف شیشه ای ایران خودر آغاز شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت ایران خودرو راناپلاس سقف شیشه‌ای با رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای و خاکستری متالیک را با قیمت 228 میلیون و 296 هزار و 700 تومان عرضه کرده که متقاضیان تا فردا می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

اخبار پیش فروش خودرو:

مشخصات فنی رانا پلاس پانوراما

رانا پلاس پانوراما یا سقف شیشه‌ای نسخه ارتقا داده شده راناست؛ همان خودرویی که دومین محصول ایران خودرو به حساب می‌آید. رانا پلاس سقف شیشه ای مناسب مصرف خانوار است زیرا موتور تی یو 5 پی دارد و قدرت زیادی همچون پیشرانه 113 اسب بخار و گشتاور 144 نیوتن‌متر را تولید می‌کند. این محصول تنها خودروی بازار است که به گیربکس 6 سرعته دستی جدید و اختصاصی تجهیز شده که با کمک آن بهره‌وری بیشتر ارائه می‌کند و مصرف سوخت آن نیز کاهش می‌یابد.

راز آسمان پایتخت

همچنین باعث نرمی رانندگی و شتاب‌گیری اولیه نیز می‌شود. سقف شیشه‌ای این محصول که از نقاط قوت آن به حساب می‌آید، استاندارد ای سی اس آر 43 را دریافت کرده و باعث تابش نور بیشتر به داخل می‌شود. البته یک فناوری جدید همچون سیستم برقی فرمان نیز برای این محصول تجهیز شده که سفتی فرمان با توجه به شرایط به سرعت تغییر می‌کند. از دیگر امکانات این محصول می‌توان از عایق صداگیر در موتور، رینگ 14 اینچی فولادی، ترمز کاسه‌ای در عقب، سیستم تهویه مطبوع، نمایشگر دمای محیط و … نام برد.

در پیش فروش جدید ایران خودرو این محصول با قیمت 228 میلیون و 296 هزار و 700 هزار تومان عرضه می‌شود که در بازار امروز 331 میلیون تومان قیمت دارد. همین مقایسه اختلاف قیمت بیش از 100 میلیون تومان را نشان می‌دهد.

شرایط و ضوابط عمومی قرعه کشی ها در این طرح نیز اعمال می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای پیش خرید محصول مورد نظر به سایت ایران خودرو مراجعه کنند. نیمی از ظرفیت خودروهای این طرح به مادران دارای دو فرزند یا بیشتر اختصاص یافته است.

گفتنی است در این پیش فروش ایران خودرو، سه محصول دیگر پژو پارس سال سفارشی، پژو پارس تی یو و رانا پلاس نیز ارائه می‌شود.

انتهای پیام

 

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز