آغاز پیش فروش پژو پارس و ۳ محصول دیگر ایران خودرو

در سی و ششمین دوره فروش محصولات شرکت ایران خودرو 4 محصولی که از سوی مردم مورد توجه و استقبال قرار گرفته، با شرایط تحویل سه ماهه و قیمت قطعی عرضه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این طرح فروش جدید شرکت ایران خودرو از امروز، سه شنبه 30 فروردین تا پنجشنبه یکم اردیبهشت برای علاقمندان به محصولات این شزکت خودروسازی بزرگ ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند برای خرید 4 خودرو شامل پژو پارس سال سفارشی با موتور ایکس یو 7 پی، پژو پارس تی یو 5، رانا پلاس و رانا پلاس سقف شیشه‌ای اقدام کنند.

در همین زمینه بخوانید:

در این طرح پژو پارس سال سفارشی با موتور ایکس یو 7 پی با رنگ های سفید، مشکی متالیک و خاکستر ی متالیک و با قیمت ١٨۴ میلیون و ٨٨٩ هزار و ۴٠٠ تومان، پژو پارس تی یو 5 در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، آبی رویال متالیک، نقره‌ای و خاکستری با قیمت 176 میلیون و ۵٩۶ هزار و 700 تومان در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.

آریاک سفر

همچنین رانا پلاس در رنگ‌های سفید، نقره‌ای و مشکی و خاکستری متالیک و گیلاسی با قیمت ٢١۴ میلیون و ٧٨۴ هزار و ٨٠٠ تومان و نیز رانا پلاس سقف شیشه‌ای در رنگ‌های سفید و مشکی، نقره‌ای و خاکستری متالیک با قیمت 228 میلیون و 296 هزار و 700 تومان ارائه شده است.

خودروهای در نظر گرفته شده از طریق قرعه کشی به علاقمندان خرید عرضه ارائه می‌شود و مانند طرح‌های اخیر این خودروساز، مادران دارای دو فرزند و بیشتر حدود نیمی از ظرفیت فروش این دوره را به خود اختصاص می‌دهند.

قرعه کشی خودروهای در نظر گرفته شده برای این طرح نهایتا تا 3 روز کاری پس از اتمام مهلت ثبت نام و با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انجام می‌شود.

همه شرایط و ضوابط عمومی قرعه کشی محصولات ایران خودرو برای این طرح نیز برقرار است و علاقمندان برای ثبت نام و پیش خرید خودروی مورد نیاز خود می‌توانند به صفحه فروش اینترنتی محصولات این شرکت مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “آغاز پیش فروش پژو پارس و ۳ محصول دیگر ایران خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز