ارزان ترین خودرو در پیش فروش سایپا در فروردین ۱۴۰۱

سایپا اولین فروش محصولات فوق العاده سال 1401 خود را از امروز، دوشنبه، 29 فروردین آغاز کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، سایپا اولین فروش فوق العاده محصولات خود را با عرضه چهار خودرو آغاز کرده است و متقاضیان می‌توانند از امروز، با مراجعه به سایت در قرعه کشی این مرحله از فروش فوق العاده سایپا شرکت کنند. گفتنی است، متقاضیان باید بالای 18 سال سن داشته و گواهینامه پایه سه خود را نیز ارائه کنند.

بیشتر بخوانید:

ارزان ترین خودرو عرضه شده در پیش فروش 1401 سایپا،  تیبا اس ایکس سفید است که با قیمت 119 میلیون و 926 هزارتومان و اختلاف قیمت 75 میلیون تومانی با بازار قابل خریداری است. پس از تیبا اس ایکس، سایپا اس ای 151 با رنگ‌های سفید، مشکی متالیک و نوک مدادی متالیک با ارزش 150 میلیون و 564 هزار تومان و اختلاف قیمت 30 میلیون تومانی نسبت به بازار قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

از دیگر محصولات عرضه شده در این طرح کوییک دنده‌ای با قیمت 168 میلیون و 61 هزارتومان و در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، نقره‌ای متالیک و نوک مدادی متالیک است که با قیمت بازاری آن 47 میلیون تومان اختلاف دارد. چهارمین و گران‌ترین محصول عرضه شده در این طرح، ساینا اس سفید با قیمت 169 میلیون و 817 هزار تومان و اختلاف قیمت 48 میلیون تومانی با بازار است.

لازم به ذکر است که نصف ظرفیت خودروهای عرضه در این طرح، به مادران دارای دو فرزند یا بیشتری تعلق خواهد گرفت که فرزند دوم آن‌ها از آبان سال 1400 به بعد متولد شده باشند. همچنین تمام خودروهای عرضه شده در این محصول، در مدت زمان حداکثر 90 روز به برندگان قرعه کشی تحویل داده خواهد شد.

طرح پیش فروش قرعه کشی محصولات سایپا در حالی آغاز شده است، که وزیر صنعت و معدن در هفته گذشته با تاکید بر برنامه‌های دولت برای تولید یک میلیون و 400 هزار دستگاه خودرو در سال 1401 و برابر شدن عرضه و تقاضا از حذف قرعه کشی برای خودروها سخن گفته بود. پیش‌تر نیز در دی و  اسفند ماه سال گذشته از برنامه قطعی دولت در ارتباط با برابری عرضه و تقاضا در بازار خودرو و حذف تدریجی قرعه کشی خودروها خبر داده بود.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز