پیش فروش کوییک دنده ای ؛ هر آنچه که باید بدانید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سایپا فروش فوق‌العاده کوییک دنده ای را از امروز صبح برای عموم متقاضیان آغاز کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، کوییک دنده ای در اولین طرح پیش فروش سایپا در سال 1401، از امروز ساعت 9 صبح آغاز شده و متقاضیان پیش فروش این محصول می‌توانند با ثبت‌نام در سایت، به شرکت در قرعه کشی کوییک دنده ای اقدام کنند. متقاضیان ثبت نام در این طرح، باید حداقل 18 سال سن داشته و دارای گواهینامه رانندگی خودرو پایه سه داشته باشند. ضمن این‌که در 48 ماه گذشته نباید به نام متقاضی، ثبت نام یا صدور فاکتوری نزد گروه‌های خودروسازی سایپا یا ایران خودرو اتفاق افتاده باشد.

گفتنی است، کوییک دنده ای در این طرح، در رنگ سفید، مشکی، متالیک، نقره‌ای متالیک و نوک مدادی متالیک نسخه 1400 و با قیمت 168 میلیون و 61 هزار تومان به فروش می‌رسد که این قیمت در حدود 47 میلیون تومان با قیمت بازاری کوییک دنده ای تفاوت دارد.

در همین زمینه بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کوییک دنده ای در کنار سایر خودروهای عرضه شده در این طرح در مدت زمانی 90 روز به دست خریداران می‌رسد. ضمن این‌که نیمی از ظرفیت خودروهای سواری در این طرح به مادران دارای دو فرزند یا بیشتر اختصاص داده شده که فرزند دوم آن‌ها از آبان 1400 به بعد به دنیا آمده باشد.

کوییک دنده ای بخریم یا نه؟ مزایا و معایب

کوییک به عنوان یکی از خودورهای هاچ‌بک کراس محبوب بازار شناخته می‌شود که گروه خودروسازی سایپا آن را بر روی یک پلتفرم قدیمی با پیشرانه 4 سیلندر 8 سوپاپه به بازار عرضه کرده است. ضمن این‌که قدرت این خودرو تنها 87 اسب بخار و حدامثر گشتاور آن 128 نیوتن در متر است. با این حال کوییک دنده ای به عنوان یکی از محصولا پرفروش و محبوب ساپیا است که از نظر قیمت و مصرف سوخت، بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است.

از نظر طراحی نیز کوییک دنده ای به عنوان یک فیس لیفت بر روی بدنه تیبا شناخته می‌شود. ضمن این‌که کوییک دنده ای با دارا بودن المان‌های هاچ‌بک کراس‌ها، با توجه به رده قیمتی و اقتصادی بودن آن، طراحی زیبا و قابل قبولی دارد.

در کنار موارد مذکور از جمله اقتصادی بودن و مصرف سوخت پایین، از دیگر مزایای این خودرو دارا بودن نمایندگی‌های خدماتی متعدد در سراسر کشور و هزینه نگهداری و قیمت پایین قطعات آن است. این در حالی است که از معایب کوییک دنده ای می‌توان به کیفیت پایین متریال به کار رفته در آن، پلتفرم قدیمی در کنار پیشرانه پایین رده و تا حدی کندی عملکرد گیربکس CVT اشاره کرد.

گفتنی است کوییک دنده‌ای در اولین طرح پیش فروش 1401 سایپا، در کنار سه خودرو ساینا اس سفید، تیبا اس ایکس سفید و سایپا اس ای 151 به فروش می‌رسد.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز