پیش فروش ساینا اس ؛ برای مدت محدود

فروش فوق العاده ساینا اس از گروه خودروسازی سایپا از امروز ساعت 9 صبح شروع شده و تا چهارشنبه هفته جاری هم ادامه دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، قیمت ساینا اس در این دوره فروش فوق العاده سایپا، 169 میلیون و 817 هزار تومان بوده و این خودرو تنها در رنگ سفید برای این دوره عرضه شده است. افرادی که خواهان این خودرو گروه سایپا هستند باید حداقل 18 سال سن داشته باشند و گواهی نامه رانندگی خودرو پایه سه خود را هم ارائه دهند. به نام متقاضی نباید در 48 ماه گذشته ثبت نام یا صدور فاکتوری نزد گروه‌های خودروسازی سایپا یا ایران خودرو اتفاق افتاده باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

لازم به ذکر است که هر کدملی تنها یک بار مجاز به ثبت نام بوده و در واقع همچنان محدودیت کدملی برای ثبت نام‌ها اعمال خواهد شد. ارائه مدارک هویتی، شماره موبایل متعلق به خود ثبت نام کننده و وارد کردن اطلاعات دقیق مربوط کدپستی و کد نمایندگی هم در فرآیند ثبت نام ضروری است. بعد از بررسی اطلاعات و انجام فرآیند قرعه کشی، مشتریان فرصت دارند تا سه روز نسبت به واریز وجه از طریق درگاه‌های معرفی شده توسط سایپا اقدام کنند.

راز آسمان پایتخت

قیمت بازاری و ویژگی‌های ساینا اس

در حال حاضر قیمت ساینا اس در بازار آزاد به 221 میلیون تومان رسیده که با نرخ کارخانه، 51 میلیون و 183هزار تومان تفاوت دارد و بیشتر است.

این مدل خودرو به موتور چهار سیلندراس اُ اچ سی خطی مجهز و حجم موتور آن هزار و 503 سی سی است. ساینا اس، گیربکس 5 سرعته دستی دارد. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 4 است. از جمله تجهیزات این مدل ماشین می‌توان به کروز کنترل، محدود کننده سرعت، سیستم استارت دکمه‌ای، صفحه نمایش ام اف ای، کنترل صدا روی فرمان و … اشاره کرد.

مزیت و معایب ساینا اس

این خودرو از دیدگاه خریداران و کارشناسان دارای مزیت‌هایی اعم از طراحی ظاهری مناسب، کابین جادار، مصرف سوخت بهینه و سیستم تهویه مناسب است. اما خودرو ساینا مانند هر اتومبیل دیگری معایبی هم دارد که وزن بسیار کم و در واقع بدنه سبک، پیاده سازی موتوری مشابه موتور تیبا روی آن، مونتاژ نسبتا ضعیف، به کارگیری پلاستیک خشک در کابین از جمله آن‌ها به شمار می‌رود. البته برخی از خریداران خودرو ساینا به مشکلات دیگری مانند صداهای زیاد مربوط به فن سیستم تهویه مطبوع، کمک فنرها، داشبرد، موتور داخل کابین و … هم اشاره کرده‌اند.

مقایسه ساینا اس با دیگر مدل‌ها

این مدل خودرو در مقایسه با ساینا دنده‌ای، از لحاظ سیستم رفاهی و امکانات بهتر است. اما نسخه پلاس این خودرو هم نسبت به اس آن برترهایی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به شیشه‌های دودی، کف پوش کابین و صندوق عقب، نگهدارنده صندلی کودک و مواردی دیگر اشاره کرد.

لازم به ذکر است که سایپا در این دوره فروش فوق العاده علاوه بر ساینا اس، خودروهای کوئیک با گیربکس معمولی، تیبا اس ایکس، سایپا 151 را هم ارائه داده است.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز