راحت ترین راه برای تماشای زنده بازی های یورو 2024

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بازی‌ های یورو 2024 که با نام جام ملت‌های اروپا نیز شناخته می‌شود از چهاردهم ژوئن یا بیست و پنجم خردادماه آغاز خواهد شد. این بازی‌ها تا چهاردهم جولای یا بیست و چهارم تیرماه ادامه خواهد داشت. از آنجایی که ایرانی‌های زیادی به فوتبال علاقه دارند بسیاری از آن‌ها به منظور تماشای مستقیم این بازی‌ها به تهیه بلیط و رزرو هتل در آلمان برای این رویداد اقدام می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، بازی‌ های یورو 2024 طی چند روز آینده در آلمان برگزار خواهد شد که در این دوره از بازی‌های جام ملت‌های اروپا، برلین، دورتموند، مونیخ، کلن، اشتوتگارت، هامبورگ، لایپزیک، فرانکفورت، گلزن کرشن و همچنین دوسلدورف میزبان بازی‌ها خواهند بود. افتتاحیه بازی های یورو 2024 در روز چهاردهم ژوئن در استادیوم خانگی بایرن مونیخ، آلیانس آرنا، برگزار خواهد شد و سپس یک ماه بعد در ورزشگاه المپیک برلین به پایان خواهد رسید. در حال حاضر بسیاری از مردم سراسر جهان در حال تهیه بلیط و رزرو هتل در آلمان هستند تا از نزدیک شاهد این دوره از رقابت‌های جذاب برترین تیم‌های فوتبال اروپا باشند و قهرمان این رویداد را بشناسند. ایرانیان زیادی نیز برای این سفر مشتاق هستند و به منظور سفر به آلمان تور بازی ‌های یورو 2024 را رزرو می‌کنند. البته گروهی هم مایل به سفر شخصی به آلمان هستند و تور رزرو نمی‌کنند که این افراد باید ویزای شنگن بگیرند.

چگونگی اخذ ویزای شنگن

افرادی که مایل به سفر به آلمان برای تماشای بازی های یورو 2024 هستند، توصیه می شود وب سایت GoToSafar، مراجعه کرده و از بخش مربوط به «ویزا» نسبت به صدور ویزا درخواست دهید. هنگامی که متقاضی فرم درخواست ویزای شنگن را پر می‌کند باید هدف خود را برای ورود به قلمرو کشورهای عضو معاهده شنگن انتخاب کند. در حال حاضر اخذ ویزای شنگن با هدف تماشای بازی های یورو 2024 است. از آنجایی که سفر به آلمان با هدف تماشای بازی های یورو 2024 برای این کشور و به طور کلی اتحادیه اروپا درآمد زیادی دارد، به همین دلیل صدور ویزای آن چندان طول نخواهد کشید. با این حال مسافران باید کاملا به چگونگی پر کردن فرم درخواست این نوع ویزا و تقاضای صدور آن تسلط داشته باشند تا در کمترین زمان ممکن این نوع ویزا برای آن‌ها صادر شود.

انواع ویزای شنگن

ویزای شنگن چند نوع دارد که یکی از آن‌ها نوع A است که در واقع ترانزیت فرودگاه محسوب می‌شود. این ویزا در واقع به منظور تعویض خطوط هواپیمایی مسافران صادر می‌شود و افراد بعد از دریافت آن به هیچ عنوان امکان خروج از فرودگاه را ندارند! این نوع ویزا برای تماشای بازی‌های جام ملت‌های اروپا کارآیی ندارد.

اما ویزایی که احتمالا برای مسافران اروپایی صادر می‌شود از نوع C است. به نوعی این نوع ویزا مجوز اقامت کوتاه مدت مسافران آلمان یا دیگر کشورهای اروپایی را صادر می‌کند. البته ویزای نوعC  به چند مدل یکبار ورود، دوبار ورود، چند بار ورود، ملی و اعتباری منطقه محدود تقسیم می‌شود.

به منظور اخذ ویزای شنگن باید گذرنامه معتبر، شناسنامه و کارت ملی، دو قطعه عکس، مدارک معتبر شغلی در صورت شاغل بودن، مدارک مالی و گردش حساب و همچنین سند ملکی، رزرو هتل در آلمان، بلیط رفت و برگشت هواپیما، بیمه مسافرتی و فرم درخواست ویزای شنگن را به سفارتخانه ارائه داده شود.

تجربه کم دردسرترین روش برای تماشای بازی های یورو 2024 با GoToSafar

با توجه به مراحل اخذ ویزای شنگن و اطلاعات ارائه شده، سپری کردن تمام این مراحل برای متقاضیان کار چندان راحتی نیست و بهتر است به یک آژانس خبره سپرده شود.

در کل افرادی که تنها با هدف تماشای بازی های یورو 2024 قصد سفر به آلمان را دارند بهتر است تور بازی‌های یورو 2024 را رزرو کنند تا بدون کمترین دردسر به این کشور سفر کرده و شاهد یکی از بزرگ‌ترین وقایع فوتبالی دنیا باشند.

آژانس مسافرتی شهریار تبریز از زیرمجموعه‌های هلدینگ ایپک یولی آراز است که تمامی اقدامات اخذ ویزای شنگن را برای متقاضیان انجام می‌دهد. گذشته از این، آژانس مسافرتی مذکور تور بازی‌های یورو 2024 را نیز برنامه ریزی کرده است. بنابراین ایرانیان به راحتی امکان سفر به آلمان با تور این مجموعه را دارند.

این شرکت به منظور گسترش خدمات گردشگری آنلاین خود از سال 2016 برند گوتوسفر را راه‌اندازی کرده است. با این اوصاف، متقاضیان رزرو تور بازی‌های یورو 2024 نیازی به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند از طریق سایت این مجموعه به نشانی https://gotosafar.com یا تماس با کارشناسان با شماره 02191301173 تور را رزرو کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : GoToSafar
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز