راحتی پا در محیط کار؛ خرید اقساطی کفش طبی با چرم طبیعی برای بانوان شاغل

کفش طبی زنانه - کاماپرس
ژیوار

با شروع سال تحصیلی جدید، بسیاری از فرهنگیان و افراد شاغل در پی تهیه اقلام مورد نیاز برای حضور مجدد سر کلاس‌ها هستند. کفش نیز در این زمینه، با توجه به استفاده روزمره و طولانی در طی روز، یکی از وسایل ضروری محسوب می‌شود. معمولا محصولات اصل برندهای معتبر باکیفیت و طراحی اصولی، فشارهای وارده به کف پا و انگشتان را هنگام ایستادن و یا قدم‌زدن طولانی کاهش می‌دهند. البته از لحاظ قیمتی طبیعتا قیمت چرم طبیعی بالاتر است اما امکان خرید اقساطی برخی فروشگاه‌های اینترنتی شرایط خرید این محصول را آسان‌تر می‌کند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی کفش‌های طبی پرطرفدار زنانه از جنس چرم طبیعی با ویژگی‌های بازر آن‌ها خواهد پرداخت.

کفش زنانه اسپرت طبی مدل 301 مشکی

این مدل کفش زنانه اسپرت در سایزهای 37 تا 40 با طراحی شیک و راحتی، انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که به سلامت پا و زیبایی ظاهر و استایل خود اهمیت می‌دهند. این محصول از چرم طبیعی گاو در بخش رویه ساخته شده و آستر آن نیز از چرم طبیعی بز است. زیره این کفش از جنس پلی اورتان طراحی شده و در عین مقاومت بالا، بسیار سبک است. این جنس زیره از ایجاد فشار به کف پا هنگام پیاده‌روی طولانی جلوگیری می‌کند. قیمت این کفش هنگام تهیه این گزارش حدود 3 میلیون و 150 هزار تومان برآورد می‌شود.

کفش زنانه اسپرت طبی مدل 301 مشکی-کاماپرس

اسپرت طبی زنانه مدل 300 مشکی

این مدل کفش طبی زنانه ظاهر اسپرت دارد و در سایزهای 36 تا 40 روانه بازار شده‌است. رنگ مشکی کلاسیک این محصول با طراحی ظاهری زیبا و راحت، می‌تواند گزینه مناسب برای کارمندان و بانوان شاغل باشد. در واقع ظاهر ساده و کلاسیک این کفش به راحتی با انواع استایل‌ها و لباس‌ها قابل هماهنگی است. چرم به‌کار رفته در این محصول نیز از چرم طبیعی گاو است. این محصول نیز با قیمت 3 میلیون و 150 هزار تومان در بازار اینترنتی عرضه می‌شود.

دریان سفر امید

اسپرت طبی زنانه مدل 300 مشکی-کاماپرس

کفش زنانه اسپرت طبی مدل 306 مشکی

این کفش راحتی زنانه طبی، ترکیبی از شیکی و راحتی را ارائه می‌دهد. چرم طبیعی گاوی بکار رفته در این محصول، جلوه‌ای خاص و مقاوم به آن داده‌است. لایه داخلی این کفش نیز از چرم طبیعی بز ساخته شده‌است؛ این ویژگی از تعرق پا جلوگیری می‌کند و تهویه در داخل کفش بهتر اتفاق می‌افتد. نرمی و راحتی این محصول برای بانوان شاغل می‌تواند مزیت بزرگی باشد. این کفش را نیز می‌توان با استایل‌های مختلف هماهنگ کرد. قیمت حدودی این کفش نیز 3 میلیون و 150 هزار تومان است.

کفش زنانه اسپرت طبی مدل 306 مشکی-کاماپرس

طبی زنانه مدل اسکای 302 مشکی

این مدل کفش زنانه طبی نیز در سایزهای 36 تا 40 موجود است. چرم طبیعی این محصول در کنار زیبایی، دوام و مقاومت بالایی هم دارد. یکی از مزیت‌های این کفش، وزن سبک و راحتی پا هنگام قدم‌زدن با آن است. کفی داخلی این محصول نیز به طور ویژه کاملا منطبق با کف کفش طراحی شده‌است. همچنین ظاهر جذاب این محصول می‌تواند برای محیط‌های اداری و غیراداری گزینه مناسبی باشد. این محصول با قیمت حدودی 3 میلیون و 150 هزار تومان عرضه می‌شود.

طبی زنانه مدل اسکای 302 مشکی-کاماپرس

کفش طبی زنانه مدل 3080 مشکی

طراحی این مدل کفش در ساده‌ترین حالت ممکن انجام شده و از این رو می‌توان در محیط‌های رسمی و غیر رسمی روی آن حساب ویژه‌ای باز کرد. جنس زیره این محصول نیز مانند دیگر محصولات چرم استاندارد، از پلی اورتان باکیفیت ساخته‌ شده‌است. این ویژگی در کنار ایجاد حس سبکی در کفش، از ایجاد فشار بر روی پا جلوگیری می‌کند. این محصول را می‌توان با قیمت حدودی 2 میلیون و 450 هزار تومان از طریق فروشگاه اینترنتی تهیه کرد.

کفش طبی زنانه مدل 3080 مشکی-کاماپرس

خرید کفش طبی زنانه از «چرم پرسیس»

فروشگاه اینترنتی چرم پرسیس، عرضه‌کننده انواع محصولات چرمی از جمله، کیف، کفش و انواع اکسسوری است. علاقه‌مندان به محصولات چرم اصل، می‌توانند با اطمینان نسبت به اصالت کالاها و چرم بکار رفته در آن، از تحویل کالا درب منزل و پشتیبانی 24 ساعته هنگام خرید و پس از تحویل محصول استفاده کنند. یکی از مزیت‌های این مجموعه، امکان خرید اقساطی هر یک از اجناس موجود در سایت است؛ این ویژگی می‌تواند تجربه خوشایندی را برای افراد، به‌خصوص بانوان شاغل ایجاد کند.

علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت محصولات چرم پرسیس، بخصوص کفش طبی زنانه و خرید آنها می­‌توانند به وبسایت https://persisleather.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن 28421139-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : چرم پرسیس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان