کمپانی چانگان با دیپال جی 318 در پی تصاحب بازارهای جهانی

با این که خودروسازان چینی هنوز نتوانسته‌اند بازار آمریکا را تصاحب کنند، ولی به شدت در حال گسترش بازار فروش خود در خارج از این کشور هستند. در همین راستا، کمپانی چانگان در زمینه فروش جهانی بسیار خوب عمل کرده و این بار از طریق یکی از زیر مجموعه‌هایش به نام دیپال و با خودرو جی318 قصد دارد حضور خود در بازار اروپا را مستحکم‌تر کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دیپال جی318 (Deepal G318) یک خودرو برقی 4×4 است که از نمای کناری شباهت زیادی به لندروور دیفندر دارد. البته ابعاد دقیق آن تاکنون منتشر نشده و کمپانی سازنده فقط تأیید کرده که  دیپال جی318 یک شاسی بلند بزرگ است و ابعادش به مرسدس بنز کلاس G نزدیک خواهد بود.

نیروی پیشران دیپال جی318 را دو موتور برقی تأمین می‌کنند که بر روی محورهای جلو و عقب تعبیه شده‌اند و برای این که برد خودرو افزایش پیدا کند، یک موتور 1.5 دیزلی نیز در کنار آن‌ها قرار گرفته است. موتورهای برقی می‌توانند 258 اسب بخار نیرو تولید کنند و بسته به این که باتری لیتیوم یونی از نوع 19.0 کیلوواتی باشد یا 28.4 کیلوواتی، بردشان بین 515 تا 1200 کیلومتر متغیر است.

راز آسمان پایتخت

کمپانی چانگان تأیید کرده است قصد دارد علاوه بر بازار اروپا، بازارهای آسیایی بیشتری را نیز به دست بیاورد و در سال 2024 به هدف فروش سالانه 450000 دستگاه خودرو دست بیابد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : چانگان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز