«دیوار» و قابلیتی جدید برای روتوش تصاویر

ژیوار

دیوار، پلتفرم معروف برای انتشار آگهی‌های املاک و اجاره، اخیراً ابزار جدید هوش مصنوعی را معرفی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد تا عکس‌های ملک خود را ویرایش کنند و اثاثیه را از آن‌ها حذف کنند.

به گزارش کاماپرس، این سرویس رایگان تحت نام «روتوش»، در حال حاضر به صورت آزمایشی در شهرهای اصفهان و مشهد فعال شده است. هدف اصلی از ارائه این سرویس، بهبود تجربه کاربری و افزایش بازدید آگهی‌ها با ارائه عکس‌های حرفه‌ای و با کیفیت است که جزئیات محیط خانه یا دفتر کار را به خوبی نشان می‌دهند.

 

بیشتر بدانید:

دریان سفر امید

سرویس «روتوش» با استفاده از هوش مصنوعی، قادر است نور و رنگ عکس‌ها را اصلاح کند و اثاثیه را از عکس‌های ملک حذف نماید. این فرآیند، جابجایی اسباب و اثاثیه برای گرفتن عکس‌های واضح از ملک را غیرضروری می‌کند و همچنین در شرایط نوری نامناسب نیز می‌تواند عکس‌های حرفه‌ای تهیه کند.

ابزار «اثاث پاک‌کن» بخشی از سرویس «روتوش» است که با استفاده از هوش مصنوعی، در مدت چند دقیقه تمامی اسباب و اثاثیه موجود در عکس را حذف می‌کند. این ابزار، بدون ایجاد تغییرات اضافی بر روی عکس، تنها از اجزای موجود در تصویر برای بازسازی و بهبود آن استفاده می‌کند. بنابراین، کاربران می‌توانند عکس‌هایی از خانه یا دفتر کار خالی خود را بدون نیاز به جابجایی وسایل دریافت کنند.

این امر باعث افزایش جذابیت آگهی‌ها و در نتیجه افزایش تماس‌ها برای خرید یا اجاره ملک می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز