دیجی مارک ؛ اولین هوش مصنوعی ایرانی در بازار

دیجی مارک - کاماپرس
ژیوار

دیجی مارک، به عنوان اولین پلتفرم دیجیتال مارکتینگ با استفاده از هوش مصنوعی در ایران، معرفی شد.

به گزارش کاماپرس، این پلتفرم با بهره‌گیری از هسته‌های هوش مصنوعی GPT-4o و Gemini-Pro1.5، بیش از 100 سرویس متنی و تصویری را برای فعالان صنعت دیجیتال مارکتینگ در یک محیط ساده و کاربرپسند فراهم کرده است. این سرویس‌ها شامل مواردی مانند سئو، مدیریت حساب‌های اینستاگرام، طراحی وب‌سایت و دیجیتال مارکتینگ می‌شوند و تمامی این امکانات با قیمت کمتر از یک دهم قیمت معمولی و بدون نیاز به پرداخت دلار در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند.

مزیت اصلی دیجی مارک در این است که ظرفیت هوش مصنوعی را برای کاربردهای خاص در حوزه دیجیتال مارکتینگ اختصاص داده و پاسخ‌های شخصی‌سازی شده بر اساس اطلاعات کسب و کار ارائه می‌دهد. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا به بهترین شکل ممکن از خدمات هوش مصنوعی بهره ببرند و به بهبود عملکرد کسب و کار خود بپردازند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

این شرکت با تمرکز بر تحلیل داده‌ها و شخصی‌سازی استراتژی‌ها، به مشتریان کمک می‌کند تا در بازار رقابتی امروز برجسته شوند و با ایجاد ارتباط موثرتر با مخاطبان خود، به اهداف کسب و کارشان برسند. دیجی مارک امکاناتی مانند تولید عکس با هوش مصنوعی، تولید متن، تبلیغات و خدمات مرتبط با شبکه‌های اجتماعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این شرکت با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن، به ویژه هوش مصنوعی، امکان تولید عکس‌های دقیق و واقعی را با یک کلیک ساده فراهم می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی مارک
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز