دوستانه ترین کشورهای جهان را بشناسید/ مهربان ترین مردم دنیا

لست سکند

برای بسیاری از افراد، رفتار ساکنان یک کشور خارجی آنقدر مهم است که می‌تواند مسافرت آن‌ها را خراب کرده یا یک تجربه فوق‌العاده‌ بر جای بگذارد. مطمئنا هیچکس دوست ندارد دور دنیا را سفر کرده تا مورد بد رفتاری یا نژادپرستی قرار گیرد، بنابراین انتخاب مقصد برای مسافرت‌های خارجی به یک چالش تبدیل می‌شود. کاماپرس در این مطلب به معرفی دوستانه‌ترین کشورهای دنیا می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کانادا

کانادایی‌ها همواره به مهربان‌ترین مردم جهان معروف‌اند بنابراین جای تعجب ندارد که در رتبه اول دوستانه‌ترین ملت جهان قرار بگیرند. گفته می‌شود مودب بودن کانادایی‌ها فراتر از کلیشه است و آن‌ها به دور از تملق، ذاتا خوب و خوشایند هستند که باعث احساس امنیت نزد گردشگران و مهاجران می‌شود.

 

راز آسمان پایتخت

ویتنام

ادب و احترام بخش مهمی از فرهنگ ویتنام است، بنابراین منطقی است که ملت آن یکی از مهمان‌ نوازترین ملت‌های دنیا به شمار روند. مسافرانی که به این کشور سفر کرده‌اند اغلب از روی گشاده، تعامل و رفتار صمیمی مردم آن ابراز خوشحالی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

کلمبیا

کلمبیا کشوری زیبا با سواحل آرام دریای کارائیب و مزارع قهوه فراوان است که مردم آن نیز به خوبی مناظرش هستند. کلمبیایی‌ها همواره از مسافران استقبال کرده و مشتاق به اشتراک‌گذاری فرهنگ خود با آن‌ها هستند. بنابراین نوشیدن قهوه یا رقص دسته‌جمعی با غریبه‌های بومی در کلمبیا چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

عمان

شهر مسقط واقع در عمان مورد توجه بسیاری از گردشگران است. چرا که مردم آن از معاشرت با افراد خارجی لذت می‌برند و حتی آن‌ها را به خانه خود یا رستوران‌های محلی خود دعوت می‌کنند.

کاستاریکا

این کشور واقع در در آمریکای مرکزی از شرق به دریای کارائیب از غرب به اقیانوس آرام متصل است و یکی از آرام‌ترین مقاصد گردشگری دنیا به شمار می‌رود. اما چیزی که سفر به این کشور را دلپذیر‌تر می‌کند، لبخندهای گرم و مهمان نوازی ساکنان آن نسبت به مسافرت است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “دوستانه ترین کشورهای جهان را بشناسید/ مهربان ترین مردم دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز