دلال ها در کمین خودروهای جانبازان

آریاک سفر

بازار حواله فروشی خودروهای جانبازان به دلالان داغ است، در حالی که هنوز خبری از اتومبیل‌های آن‌ها نیست. دلالان در تلاش برای قانع کردن جانبازان جهت فروش حواله‌های خودرویی هستند که هنوز وجود خارجی ندارند. آن‌ها در ازای خرید حواله خودرویی و واریز پول، سفته‌های زیادی از جانبازان می‌گیرند.

به گزارش کاماپرس، تا به حال اقدام خاصی برای واردات خودرو جانبازان انجام نشده است و تنها در حال حاضر حواله خودرویی به جانبازان واگذار شده است. با این حال دلالان به خرید این حواله‌های خودرویی مشغول هستند. دلالان تا چند برابر قیمت این حواله‌ها سفته از جانبازان می‌گیرند. یکی از مقامات مسئول اعلام کرد نامشخص بودن سرنوشت حواله‌های خودرویی و خریداری آن‌ها توسط دلالان، احتمالا مشکلات زیادی را در روزهای آینده برای جانبازان رقم خواهد زد و این گروه را دچار مسائل قانونی و قضایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

سازمان توسعه تجارت برای خودروهای جانبازان فراخوان داد

شرایط به گونه‌ای است که جانبازان مشمول طرح واردات خودرو، خواستار اقدامی برای واردات خودروهای جانبازی توسط شرکت‌های واردکننده هستند. با پیگیری جانبازان، سازمان توسعه تجارت اطلاعیه‌ای صادر کرد که بر مبنای آن از چند روز گذشته شرکت‌های واردکننده امکان فراخوان تدریجی جانبازان برای عقد قرارداد را پیدا کرده‌اند.

دریان سفر امید

شرکت‌های واردکننده خودرو جانبازان با ارسال فراخوان عقد قرارداد باید نسبت به تکمیل اطلاعات و مشخصات، تسویه حساب، انجام امور مربوط به فرآیند واردات و … اقدام کنند. بعد از انجام این اقدامات، خودرو طبق قرارداد صورت گرفته و در موعد تعیین شده به جانبازان تحویل داده خواهد شد.

با این وجود، یکی از مقامات مسئول در گفت و گو با تسنیم بیان کرد، فراخوان عقد قرارداد در حالی ارائه شده که هنوز چگونگی بحث تامین ارز این اتومبیل‌ها مشخص نیست. به گفته این مقام مسئول، هنوز یک خودرو جانبازی به کشور وارد نشده است و مشخص نیست که این کار با کدام ارز اتفاق خواهد افتاد!

انتهای پیام

فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان