دلار برای رشد قیمتی کشش ندارد

لست سکند

نرخ دلار بازار آزاد طی روز جاری نسبت به دیروز، کاهش 0.24 درصدی پیدا کرد و به مرز 28 هزار و 130 تومانی رسید. اما نرخ این ارز خارجی در بازار متشکل در مقایسه با روز قبل 0.04 درصد بالا رفت و در محدوده 25 هزار و 275 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته قیمت دلار حتی به مرز 28 هزار و 200 تومانی هم رسید، اما امروز مجددا نرخ این ارز خارجی کاهش پیدا کرد. در واقع معامله گران این ارز از همان روز گذشته هم نسبت به ادامه رشد نرخ آن امیدوار نبودند. طبق گفته برخی فعالان و کارشناسان بازار ارز، امکان افزایش مقطعی قیمت دلار طی روز جاری وجود دارد اما مجددا نرخ آن کاهش پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

این احتمال هم وجود دارد که رشد نرخ دلار طی روز گذشته ناشی از تلاش نوسان گیران برای کسب سود بوده باشد. اما به هر حال این اتفاق عملی نشد و چندان دوام نیاورد.

آخرین اخبار درباره روند مذاکرات برجام

طبق اخبار موجود، متن پیش نویس توافق هسته‌ای نوشته شده و نماینده روسیه آن را موفقیت آمیز اعلام کرده است. به نظر شرایط برای توافق فراهم شده و اگر ایالات متحده به توافقاتی که از قبل انجام داده پایبند باشد این موضوع انسانی در کمترین زمان ممکن حل خواهد شد. در واقع شواهد و مدارک موجود نشان دهنده این است که روند مذاکرات مثبت بوده و دلار تمایلی به پیشروی در نرخ‌های بالاتر ندارد.

امروز قیمت پوند و یورو نیز همانند نرخ دلار کاهشی پیدا کرد. نرخ پوند نسبت به روز قبل 151 تومان کم شد و به مرز 37 هزار و 919 تومانی رسید. قیمت یورو هم در مقایسه با دیروز 110 تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 31 هزار و 795 تومانی قرار گرفت.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز