دستاوردهای کوینینو در نمایشگاه الکامپ

کوینینو-کاماپرس
ژیوار

صرافی ارز دیجیتال کوینینو در نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، الکامپ، میزبان بازدیدکنندگان بود.

عباس‌پور مدیرعامل مجموعه کوینینو در مصاحبه با خبرنگار کاماپرس با اشاره به رونمایی از طرح سرمایه‌گذاری پایدار در نمایشگاه فینکس گفت: در نمایشگاه الکامپ این طرح سرمایه‌گذاری دقیق‌تر و با جزئیات به کاربران ارائه شد. قابلیت جدیدی که این مجموعه در نمایشگاه الکامپ رونمایی کرد، ایجاد یک مسابقه دائمی بین تریدرها بر روی سایت مجموعه بود. در این مسابقه انتهای هر ماه به کاربری که بیشترین معامله را در سایت کوینینو انجام داده باشد، جایزه معینی اهدا می‌شود. برگزاری مسابقه از ابتدای تیرماه شروع شده است.

مدیرعامل کوینینو هدف پلن سرمایه‌گذاری این صرافی آنلاین را افرادی که علاقه به ریسک زیاد برای سرمایه‌گذاری و ترید ندارند، دانست. بر این اساس به موجودی کیف پول تتری افراد در کوینینو سود مشخص و ماه‌شمار تعلق می‌گیرد. برنامه بعدی برای افرادی است که علاقه به سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت حداقل سه ماهه دارند. میزان سود این پلن سرمایه‌گذاری بیشتر از طرح کوتاه‌مدت است. پلن بعدی، مشارکت در ترید، برای افرادی که ریسک بیشتری می‌کنند و توقع سود بیشتری دارند، طراحی شده است. به گفته عباس‌پور تمامی طرح‌های سرمایه‌گذاری به‌صورت کامل و با جزئیات در سایت کوینینو توضیح داده شده است.

عباس‌پور در خصوص راه‌اندازی لاین آموزش در کوینینو به عدم آگاهی و آموزش افرادی که وارد این حوزه از سرمایه‌گذاری می‌شوند اشاره کرده و گفت: بسیاری از این افراد برای سوالات خود پاسخ‌های نادرست و غیرحرفه‌ای از منابع مختلف دریافت می‌کنند و به احتمال بسیار زیاد شکست خورده و متحمل ضرر می‌شوند. وی  ارائه آموزش به مردم را بسیار ضروری دانسته و آن را یک وظیفه و مسئولیت برای فعالان و شرکت‌های این حوزه دانست.

دریان سفر امید

مدیرعامل کوینینو در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص برنامه‌های آینده این صرافی آنلاین گفت: قصد داریم هر یک یا هر دو ماه ویژگی یا سرویس مالی جدیدی را معرفی کنیم که در حوزه‌های وام‌دهی، کپی تریدینگ و … است.

انتهای پیام

مرتبط با : کوینینو
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز