در دبی از کجا خرید کنیم، معرفی ۵ مرکز خرید در دبی

مراکز خرید دبی_کاماپرس
آریاک سفر

مراکز خرید دبی یکی از پرطرفدارترین مکان‌های توریستی این شهر محسوب می‌شوند. البته این مراکز تنها مکانی برای خرید نیستند، آن‌ها مجموعه‌ای از مغازه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها، مراکز تفریح و بازی و سرگرمی و… هستند. دبی همواره از مهم‌ترین مقاصد توریستی در همسایگی کشورمان بوده و علاوه بر جاذبه‌های دیدنی که درحال‌توسعه هستند، مراکز خرید بی‌نظیری هم دارد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ۵ مرکز خرید دبی می‌پردازد.

۱. وافی مال (WAFI Mall)

مرکز خرید وافی در خیابان عود ميثاء قرارگرفته است و در سال ۲۰۰۱ تأسیس شد. این پاساژ به دلیل طراحی خاص خود به سبک مصری با معماری هرمی شکل، داشتن مجسمه‌های خیره‌کننده ابوالهول، سقف شیشه‌ای و همچنین مجموعه آثار هنری که دارد، در سراسر منطقه بسیار معروف است. در وافی مال دبی تقریباً ۳۵۰ فروشگاه پوشاک، صنایع‌دستی، دکور و غیره وجود دارد. این مرکز خرید در چهار طبقه، شامل یک مرکز سلامتی و آبگرم، یک هزارتوی زیبا از کریستال‌ها، یک سینمای سه‌بعدی و یک شبیه‌ساز ترن هوایی ساخته‌شده است. فودکورت وافی مال شامل ۳۰ رستوران و کافه است که انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را برای مشتریان ارائه می‌کنند. این مرکز خرید بخشی از مجموعه‌ای است که شامل هتل مجللی به نام هتل رافلز است. داشتن پارکینگ و وای‌فای رایگان از دیگر ویژگی‌های این مرکز خرید است. ایستگاه دبی هلث‌کر سیتی (Dubai Healthcare City Metro Station) نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مرکز خرید است.

آدرس مرکز خرید وافی مال: دبی، أم هرير ۲، خیابان عود ميثاء

ساعت کاری مرکز خرید وافی مال: یکشنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، جمعه و شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

دریان سفر امید

مراکز خرید دبی_کاماپرس

۲. مرکز خرید ابن‌بطوطه (Ibn Battuta Mall)

مرکز خرید ابن‌بطوطه در جاده شیخ زائد در کنار ایستگاه متروی ابن‌بطوطه (Ibn Battuta)قرارگرفته و به افتخار کاشف عرب ابن‌بطوطه طراحی‌شده است. در این مرکز خرید شش بخش هند، چین، تونس، مصر، ایران (پرشیا) و اندلس وجود دارد که طراحی این بخش‌ها از ساختمان‌های مناطقی الهام گرفته‌شده‌ که ابن‌بطوطه به آن‌ها سفرکرده است. مرکز خرید ابن‌بطوطه نزدیک به ۲۷۵ فروشگاه دارد که شامل برندهای مد بین‌المللی، شرکت‌های پیشرو الکترونیک، لوازم‌آرایشی، مبلمان، دکوراسیون منزل، لوازم جانبی و غیره هستند؛ مانند اغلب مراکز خرید دبی، در ابن‌بطوطه نیز امکانات بسیاری برای تفریح و سرگرمی و لذت بردن وجود دارد. این امکانات شامل رستوران‌ها و کافه‌های متنوع، بولینگ، مرکز سرگرمی فان سیتی، مرکز تفریحی اسکای زون و سینمای مدرن می‌شود. از خدمات ارایه شده در این مرکز خرید می توان به پارکینگ و وای فای رایگان اشاره کرد.

آدرس مرکز خرید ابن‌بطوطه: دبی، جبل علی، خیابان شیخ زائد

ساعت کاری مرکز خرید ابن‌بطوطه: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مراکز خرید دبی_کاماپرس

 

۳. امارات مال (Mall of the Emirates)

مرکز خرید امارات یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید دبی است که بعد از دبی مال امارات و سیتی استارز مصر با ۲۶۰۰۰۰ مترمربع فضا، بزرگ‌ترین مرکز خرید خاورمیانه محسوب می‌شود. امارات مال بالای ۶۳۰ فروشگاه بین‌المللی دارد و خانه‌ برخی از معروف‌ترین برندهای دنیا از جمله Chanel،Louis Vuitton،Prada و Bershka هم در آنجاست. علاوه بر اینکه یک مرکز خرید عظیم همراه با یک فودکورت مجهز و متنوع است، به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین جاهای دیدنی دبی نیز شناخته می‌شود. در این مرکز خرید علاوه بر خرید می‌توان از انواع سرگرمی‌ها مانند مجموعه سینمای سینستار، سالن‌های بازی، سالن‌های بولینگ و موارد دیگر هم استفاده کرد. بزرگ‌ترین کارفور دبی هم در مرکز خرید امارات واقع‌شده است. تجربه اسکی در شهر بدون برف، یکی از مواردی است که بسیاری از گردشگران را به امارات مال می‌کشاند. در این مجموعه، گردشگران می‌توانند تجربه اسکی و اسنوبرد، سورتمه‌سواری و ساخت آدم‌برفی را در یک مرکز خرید داشته باشند. این مرکز خرید هم در کنار ایستگاه متروی امارات مال (Mall of the Emirates) قرارگرفته است.

آدرس امارات مال: دبی، البرشا، خیابان شیخ زائد

ساعت کاری امارات مال: جمعه، شنبه و یکشنبه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب؛ دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

مراکز خرید دبی_کاماپرس

۴. دبی مال (The Dubai Mall)

دبی مال از بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان نیز به‌حساب می‌آید. این مرکز خرید در منطقه مرکز شهر دبی (داون تاون) واقع‌شده است. دبی مال در مجموعه پروژه برج خلیفه قرارگرفته و با این برج مشهور فاصله خیلی کمی دارد. دبی مال بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه برندهای لوکس، باغ‌وحش زیرآب، پیست روی یخ، سینما، پارک موضوعی، فواره‌ و رستوران‌های متعدد دارد. بزرگ‌ترین بازار طلای سرپوشیده جهان هم در دبی مال قرار گرفته است. یکی از دلایل بازدید زیاد از این مرکز خرید، به خاطر آکواریوم مشهور آنجا است. در دبی مال، دو فودکورت با حدود ۲۰۰ رستوران و کافه‌ وجود دارد. ایستگاه متروی دبی مال (Dubai Mall Metro Station) هم نزدیک‌ترین ایستگاه به این مرکز خرید است. این کرکز خرید در خیابان شیخ زاید بعد از برج خلیفه قرار دارد و ساعات کاری آن جمعه، شنبه و یکشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب، دوشنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب می‌باشد.

مراکز خرید دبی_کاماپرس

۵. نخیل مال (Nakheel Mall)

نَخیل مال هم یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید دبی است که علاوه بر مرکز خرید، دارای مرکز غذا و سرگرمی هم هست و در قلب جزیره مصنوعی پالم جمیرا در دبی قرار دارد. مرکز خرید نخیل در پالم جمیرا دارای پنج طبقه با بیش از ۳۰۰ فروشگاه، رستوران و مرکز سرگرمی است. همچنین یک سینمای VOX، یک سالن ترامپولین و یک سرزمین بازی با نام Fabyland در اینجا قرار دارد. رستوران‌ها و کافه‌ها در سرتاسر این مرکز خرید پراکنده‌ هستند. در بازدید از نخیل مال می‌توانید در فودکورتی مجلل به نام The Eatery که چندین رستوران معروف در آن وجود دارد، غذا میل کنید. طبقه آخر نخیل مال فودکورتی به نام The Rooftop درست کرده‌اند که دارای رستوران‌هایی در فضای باز است.

آدرس مرکز خرید نخیل مال: دبی، پالم جمیرا، ال هیلالی

ساعت کاری مرکز خرید نخیل مال: یکشنبه تا پنجشنبه ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، جمعه و شنبه ۱۰ صبح تا ۱۲ شب.

مراکز خرید دبی_کاماپرس

هورامان گشت به‌عنوان مجری مستقیم تور دبی با بلیط امارات، پکیج‌های متفاوت و مطابق با درخواست شما را نیز تهیه می‌کند. امکان خرید بلیط برای دبی و همچنین رزرو هتل در آنجا با بهترین قیمت و به‌راحتی و به‌صورت آنلاین از طریق سایت (https://www.bestgasht.com) هورامان گشت امکان‌پذیر است. دفتر هورامان گشت ستاره، با کادری مجرب و باسابقه سعی می‌کند برای کسانی که اقدام به مسافرت می‌کنند بهترین خدمات را ارائه کند. شما می‌توانید از طریق شماره‌های اعلام‌شده در سایت با آن‌ها در تماس باشید. در صورت نیاز به رزرواسیون تور با ایرلاین های ایرانی و ایرلاین های خارجی می‌توانید به‌صورت مستقیم با آژانس هورامان گشت، مجری تورهای لوکس به سرتاسر دنیا تماس حاصل کنید و از آخرین نرخ‌های موجود مطلع شوید.

آدرس: تهران خیابان شهید بهشتی، خیابان سرافراز، کوچه پنجم، پلاک ۱۵ واحد ۴

تلفن تماس: 57906000-021

انتهای پیام

مرتبط با : هورامان گشت
سلام پرواز ایرانیان
سفریار آریا
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
ژیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان