دیدن این جزایر را در تور فیلیپین از دست ندهید

ژیوار

فیلیپین با داشتن 7641 جزیره به عنوان دومین مجمع‌الجزایر بزرگ دنیا شناخته می‌شود. برخی از جزایر فیلیپین، شگفتی‌های منحصر به فردی دارند. مثلاً جزیره کامیگوین با 22 کیلومتر طول و 13 کیلومتر عرض، تنها جزیره کره زمین است که تعداد آتشفشان‌های بیشتری نسبت به شهرها دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، رزرو تور فیلیپین 1402 بهترین گزینه برای گردشگرانی است که دوست دارند یک تعطیلات ساحلی هیجان‌انگیز را تجربه کنند. گردشگران در تور فیلیپین می‌توانند از کاوش در جنگل‌های استوایی، آتشفشان‌های خروشان، بناهای تاریخی دیدنی، آبشارها و امثال آن نیز لذت ببرند.

در این گزارش، مشهورترین جزایر فیلیپین معرفی شده است.

دریان سفر امید

بوهول، بهترین جزیره برای طبیعت‌گردی

بوهول، بخشی از مجمع‌الجزایر ویسایاس در فیلیپین است. این جزیره مملو از سواحل دیدنی، پارک‌های ملی و آبشارهای خروشان است. تعداد زیادی از گردشگران تور فیلیپین برای بازدید از تپه‌های شکلاتی مشهور، از جزیره بوهول دیدن می‌کنند. تپه‌های شکلاتی شامل هزاران تپه است که در فصل خشک سال به رنگ قهوه‌ای شکلاتی در می‌آیند.

حیات وحش بوهول نیز بسیار دیدنی است. اگر دوست دارید که کوچک‌ترین پستاندار دنیا را ببینید، باید از این جزیره دیدن کنید. تارسیرها، کوچک‌ترین پستانداران جهان و گونه‌ای از میمون‌ها هستند که تعداد انگشت‌شماری از آنها در دنیا وجود دارد.

از سواحل جزیره پالاوان دیدن کنید

جزیره پالاوان، محبوب‌ترین جزیره فیلیپین برای گردشگران کوله‌گرد (بک‌پکرها) است. سواحل زیبای این جزیره و به‌ویژه ساحل «ناکپان» تحسین بسیاری از افراد را بر‌انگیخته است. غواصی در آب‌های پر از صخره‌های مرجانی، پرش از ارتفاع و کمپینگ در خلیج‌های مخفی، از دیگر فعالیت‌های محبوب در پالاوان است. همچنین یکی از «هفت عجایب جدید طبیعت» یعنی رودخانه زیرزمینی «پوئرتو پرینسسکا» که در زیر رشته کوه سنت پل جریان دارد، در این جزیره واقع شده است.

تور فیلیپین-کاماپرس

در جزیره میندورو غواصی کنید

بسیاری از جزایر فیلیپین مملو از مکان‌های عالی برای غواصی و شنا است، اما در میندورو می‌توانید محیط وسیع‌تری را برای غواصی در اختیار داشته باشید. ساحل این جزیره، یکی از دیدنی‌ترین و مهم‌ترین سواحل صخره‌ای دنیا است که بیش از 450 گونه مختلف مرجانی را در خود جای داده است. با غواصی در آنجا می‌توانید انواع کوسه‌ها، لاک‌پشت‌های دریایی، شیطان دریا (پرتوی مانتا) و کوترماهیان را از نزدیک ببینید.

کرون؛ جزیره کشتی‌های غرق شده

چنانچه سواحل جزیره کرون را برای غواصی در تور فیلیپین انتخاب کنید، می‌توانید کشتی‌های غرق شده اسرارآمیز را در زیر دریا ببینید. اغلب آنها کشتی‌های ژاپنی هستند که به دوران جنگ جهانی دوم تعلق دارند. همچنین می‌توانید در دریاچه باراکودا شنا کنید. این دریاچه توسط جنگل‌های سرسبز و صخره «سیته پیکادو» محاصره شده است. این صخره، محل زندگی لاک‌پشت‌های دریایی و مرجان‌های زیبا است.

بوراکای؛ جزیره‌ای مملو از ورزش‌های آبی

بوراکای که در منطقه مرکزی ویسایاس واقع شده است، یکی از کوچک‌ترین جزایر فیلیپین محسوب می‌شود. در این جزیره، گردشگران تور فیلیپین گزینه‌های متنوعی برای اقامت در هتل‌های بین‌المللی زنجیره‌ای دارند. همچنین بارها، کلوپ‌های ساحلی، ورزش‌های آبی و ماجراجویانه، گردشگران را برای ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد. کایت‌سواری، قایق‌سواری، اسب‌سواری، پاراسلینگ، موج‌سواری و غواصی از جمله تفریحات پرطرفدار در جزیره بوراکای فیلیپین است.

تور فیلیپین-کاماپرس

رزرو تور فیلیپین 1402

گردشگرانی که قصد رزرو تور فیلیپین با بهترین قیمت دارند، می‌توانند تورهای ویژه آژانس مسافرتی هرمس 724 را خریداری کنند. این مجموعه، مجری مستقیم تور فیلیپین در ایران است که امکان صدور تمام بلیط‌های هوایی از ایرلاین‌های مختلف را دارد. هرمس با اعمال بیشترین تخفیف برای رزرو هتل و بلیط هواپیما و ارائه پشتیبانی 24 ساعته، سفری به یادماندنی را برای گردشگران رقم خواهد زد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وبسایت  www.hermes724.com مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز