دریافت آسان ویزای توریستی امارات

ژیوار

ویزای توریستی امارات از جمله پرطرفدارترین ویزاها در ایران است که دریافت آن 14 روز طول می­‌کشد و تا دو ماه اعتبار دارد.

کاماپرس در این گزارش شرایط دریافت ویزای توریستی امارات را بررسی کرده است.

زمان‌ صدور ویزای توریستی امارات

ویزای توریستی امارات در دو نوع عادی یا فوری صادر می‌­شود. ویزای عادی معمولا بین یک تا پنج روز کاری کشور امارات زمان می‌­برد و ویزای فوری نیز بین پنج تا 48 ساعت صادر می‌شود.

مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی امارات

برای دریافت ویزای توریستی امارات به تصویر پاسپورت با حداقل هفت ماه اعتبار، شناسنامه، کارت ملی و یک قطعه عکس با کیفیت بالا و اسکن شده نیاز است. البته در صورت ریجکت شدن فولاد امکان بازگشت وجه وجود ندارد. باید به این مسئله نیز توجه کرد که در برخی موارد ممکن است ویزا با تاخیر زیاد صادر شود.

ویزای توریستی امارات - کاماپرس

دریان سفر امید

هزینه صدور ویزای توریستی امارات

هزینه صدور ویزای توریستی امارات با اعتبار 14 روزه برای بزرگسالان، چهار میلیون و 859 هزار تومان و برای افراد تا 18 سال، یک میلیون و 609 هزار تومان است. همچنین هزینه ویزای 14 روزه فوری و ویزای 30 روزه یک بار ورود، پنج میلیون و 29 هزار تومان است. البته تمدید ویزای 30 روزه، 17 میلیون و 9 هزار تومان آب می­خورد.

هزینه دریافت ویزای توریستی امارات 30 روزه مولتی، هشت میلیون و 99 هزار تومان و ویزای 60 روزه یک بار ورود، هشت میلیون و 429 هزار تومان است. همچنین ویزای 60 روزه مولتی با قیمت 13 میلیون و 769 هزار تومان صادر می­‌شود. هزینه بیمه مسافرتی نیز 249 هزار تومان است.

زمان‌ انتظار صدور ویزای توریستی امارات

ویزای توریستی امارات در دو نوع عادی یا فوری صادر می­‌شود. ویزای عادی معمولا بین یک تا پنج روز کاری کشور امارات زمان می­‌برد و ویزای فوری نیز بین پنج تا 48 ساعت صادر می‌شود.

چگونگی دریافت ویزا برای افراد زیر 18 سال

افراد زیر 18 سال باید همراه با والدین خود برای دریافت ویزای توریستی امارات اقدام کنند. اگر فرد همراه با مادرش برای دریافت ویزا اقدام کند، باید صفحه اول و دوم شناسنامه مادر با صفحه اول شناسنامه خود و پاسپورت هر دو را ارائه دهد، ولی در صورت سفر با پدر، فرد زیر 18 سال فقط کافی است که پاسپورت خود و پدرش را برای دریافت ویزای توریستی امارات تحویل دهد.

اقدامات لازم برای تمدید ویزای توریستی امارات

برای تمدید ویزای توریستی امارات، پاسپورت متقاضی حداقل باید هفت ماه اعتبار داشته باشد. تمدید ویزا توسط سازمان مهاجرت امارات 30 روز طول می‌­کشد. تمدید ویزا معمولا برای شهری که مسافر در آن حضور دارد، انجام می‌شود؛ یعنی اگر گردشگر در شهر ابوظبی باشد، نمی‌تواند وارد دبی شود.

دلایل ریجکت شدن ویزای توریستی امارات

از جمله دلایل ریجکت یا باطل شدن ویزای توریستی امارات می‌توان به تشابه اسمی، خروج پس از اتمام اعتبار ویزا، معتبر نبودن هتل و ریجکت شدن ویزای قبلی امارات اشاره کرد. همچنین ارتکاب به کاری خلاف قوانین امارات نیز می‌تواند منجر به ریجکت شدن ویزای توریستی امارات شود.

اخذ ویزای توریستی امارات با «بریم دبی»

افرادی که می‌خواهند بدون دردسر و در سریع‌ترین زمان ممکن ویزای توریستی امارات دریافت کنند، می‌توانند به مجموعه بریم دبی مراجعه کنند. برای این کار نیازی به حضور فیزیکی نیست و به سادگی با ارسال مدارک اسکن شده از طریق واتساپ نیز می‌توان ویزا دریافت کرد. بریم دبی، یک سایت معتبر در زمینه خدمات تفریحی و رفاهی مربوط به دبی است که علاوه بر خدمات ویزا، خدمات دیگری مانند اجاره خودرو و رزرو تورهای تفریحی را هم به متقاضیان ارائه می‌دهد.

علاقه‌­مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت www.berimdubai.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02188896036 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بریم دبی
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز