دردسرسازی مدل ایرانی – انگلیسی برای تیم ملی انگلیس در یورو ۲۰۲۴

تورهای مسافرتی لحظه آخر

انگلستان به کادر امنیتی تیم ملی خود هشدار داد که مراقب حضور مدل ایرانی- انگلیسی در ورزشگاه‌های محل برگزاری بازی‌های این تیم در یورو ۲۰۲۴ باشند.

به گزارش کاماپرس، مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا هنوز به پایان نرسیده و تیم انگلیس به‌خاطر عملکرد ضعیف کسب تنها ۴ امتیاز در ۲ بازی خود، مورد انتقاد مردم این کشور است.

کادر فنی انگلیس تمام تلاش خود را برای حفظ روحیه و دور نگه داشتن این تیم از حاشیه می‌کنند؛ یکی از تلاش‌های آن‌ها برای حفظ آرامش روانی کایل واکر مدافع این تیم، دور نگه داشتن معشوقه سابق او که مدلی ایرانی-انگلیسی است از همسر این بازیکن بوده است.

بیشتر بخوانید:

این مدل ۳۳ ساله  که لورین گودمن نام دارد مادر ۲ تن از فرزندان کایل واکر است و درحالی با فرزندان خود برای تماشای بازی انگلیس دانمارک به ورزشگاه قدم گذاشت که فرزند بزرگتر او پیراهن واکر را که پشت آن به‌جای نام، کلمه «بابا» نوشته شده بوده، به تن داشت.

تلاش بی‌ثمر کادر فنی انگلیس

کادر فنی انگلستان تلاش خود را کردند که گودمن را از محل نشستن خانواده ملی‌پوشان دور نگه دارند؛ با این‌حال گفته می‌شود که فاصله این مدل و اینفلوئنسر با محل نشستن همسر کایل واکر کمتر از صد متر بوده است.

علی‌رغم هشدار تیم انگلیس به او مبنی بر دور ماندن از بازی‌های یورو ۲۰۲۴ و ماندن در انگلیس، گودمن مصر است که واکر بلیت این بازی‌ها را در اختیار او قرار داده تا فرزندانش بتوانند شاهد بازی پدرشان باشند.

او گفته کایرو از مدت‌ها پیش برای این بازی‌ها هیجان‌زده بوده و اشتیاق داشته بازی پدرش را ببیند؛ با این‌حال گودمن برای این‌که مقصر باخت احتمالی انگلیس شناخته نشود، از حضور در استادیوم بازی اول این تیم خودداری کرد.

لجبازی لورین گودمن پس از هشدار کادر فنی انگلیس

پس از این‌که تیم انگلستان گودمن را از ورود به آلمان منع کرد، او اعلام کرد که با تیمی از فیلمبرداران به مسابقه خواهد رفت تا از زندگی خود به‌عنوان خانواده ملی‌پوش، مستندی تهیه کند.

رابطه واکر و همسرش به خاطر خیانت این بازیکن، متزلزل است و حتی تا نزدیکی طلاق هم پیش‌روی کرده بودند و حضور گودمن ممکن است به این تزلزل دامن بزند.

انتهای پیام

روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز