خواننده زن با 212 میلیون فالوئر جراحی کرد و مسخره شد(عکس)

لست سکند

خواننده زن مشهور جهان که بیش از 2/5 برابر جمعیت کشور ما – حدود 212 میلیون نفر – در اینستاگرام دنبال کننده دارد، و از ثروتمندترین زنان خواننده دنیا به شمار می رود ، بخاطر یک جراحی، توسط عده ای از بازیگران سریال The Good Fight مسخره شد.

به گزارش کاماپرس، یکی از خوانندگان زن بسیار مشهور جهان که در رده بندی پرفالوئرترین سلیبریتی های جهان در اینستاگرام بعد از کریستیانو رونالدو، دواین جانسون، آریانا گرانده، کایلی جنر عنوان پنجمین سلیبریتی پرطرفدار جهان را به خود اختصاص داده است، اخیرا بخاطر یک جراحی مورد استهزا قرار گرفت و این موضوع به جنجال تبدیل شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار و گزارش های جذاب، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

این خواننده که بیش از 2/5 برابر جمعیت کشور ما – حدود 212 میلیون نفر – در اینستاگرام دنبال کننده دارد، و از ثروتمندترین زنان خواننده دنیا به شمار می رود  کسی نیست جز سلنا گومز که به تازه گی  بخاطر یک جراحی، توسط عده ای از بازیگران سریال The Good Fight مسخره شد.

خبر مهم امروز را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شرح این ماجرا در صفحه آخر روزنامه هفت صبح پنجشنبه 14 مردادماه 1400 به این صورت توضیح داده شده است: بعد از اینکه سریال The Good Fight در یکی از سکانس‌هایش با عمل جراحی کلیه سلنا گومز شوخی کرد، طرفداران او به شبکه CBSبه دلیل مسخره کردن این اتفاق مهم که جان این خواننده مشهور را در معرض خطر قرار داده بود؛ اعتراض کردند و خواستار لغو پخش این سریال شدند.

اخبار جنجالی سوپراستارها و سلیبریتی ها:

واکنش گومز به مسخره شدن

البته این اول بار نیست که در شبکه‌های تلویزیونی با عمل کلیه سلنا گومز شوخی می‌کنند و قبلا هم این اتفاق در سریال Saved By The Bell افتاده بود و بعد از آن طرفداران گومز، هشتگ به سلنا احترام بگذارید را ترند کرده بودند. خود گومز هم توئیتی زده و نوشته است: نمی‌فهمم جوک نوشتن درباره عمل‌های جراحی چطور اینقدر در تلویزیون‌ها رایج شده. امیدوارم دفعه بعدی در اتاق نویسنده ها اگر کسی خواست این شوخی بیمزه را بنویسد، با او مخالفت شود و روی آنتن نرود.

چه کسی به سلنا گومز کلیه اهدا کرد؟

شایان ذکر است سلنا گومز چندی پیش عمل پیوند کلیه را از سر گذرانده و کسی که کلیه خود را به او اهدا کرده نیز یک بازیگر دیگر به نام فرانسیا راییسا است که در سریال هایی مثل «زندگی مخفی نوجوان آمریکایی» و «سی اس آی» نقش آفرینی کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار و گزارش های جذاب، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “خواننده زن با 212 میلیون فالوئر جراحی کرد و مسخره شد(عکس)

  1. س.ع گفته:

    معمولا افراد مشهور، از سمت عده زیادی مورد حسادت قرار میگیرن. این حسادت باعث همچنین اقداماتی میشه

  2. ناشناس گفته:

    وای،چقددددررر این موضوع برام مهم بود.ن ک اصلا مشکلات نداریم تو ایران،اینو ک خوندم متاثر شدم

  3. Alvo گفته:

    موضوع چرت و پرت تر از این پیدا نکردین؟
    فکر کنم با این روحیاتتون این موضوع برا تیتر خبرتون جالب باشه.
    بابای من دو هفته هست ک صورتش رو اصلاح نکرده.
    من موندم اینا دیگه کیَن ک ب خبر شمام نظر دادن.

  4. Azim.khan گفته:

    پراید مدل ۸۳ کاربرات نوک مدادی عسلی 😐خیلی سسکی کسی نمیخواد برف پاکناشم سالمه ۴تا لاستیکشم ‌درحد نو ۴۰درصد گوشت داره با کلیه هم میزنم کلیه نشد کبد تحال روده کوچیک لالیه گوش سمت شاگر معاوضه میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز