خمیر کلی خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با پیشرفت صنعت دیتیلینگ خودرو، تجهیزات این صنعت روز به روز با کارایی و کیفیت بهتری به بازار عرضه می‌شود. یکی از این تجهیزات بسیار کاربردی، خمیر کلی نام دارد. بسیاری از مالکان خودرو همواره با آلودگی بدنه خودرو دست و پنجه نرم می‌کنند و دوست دارند تا راهکاری موثر برای این مشکل پیدا کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تجهیزات دیتیلینگ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خمیر کلی محصولی است که می‌تواند این چالش بزرگ را بر طرف کند. از خمیر کلی برای از بین بردن ذرات چسبیده بر روی بدنه خودرو استفاده می‌شود و می‌تواند یک ظاهر کاملاً بی‌نقص به خودرو ببخشد. اما خمیر کلی دقیقاً چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

ویژگی‌های خمیر کلی خودرو

جنس خمیر کلی می‌تواند مصنوعی یا طبیعی باشد؛ البته نوع مصنوعی آن رایج‌تر است. این خمیر مخلوطی از رزین است که می‌تواند به راحتی آلودگی‌ها و گرد و غبار موجود بر روی سطح خودرو را از بین ببرد. برخی آلودگی‌ها و ذرات موجود بر روی بدنه به راحتی با شست و شو از بین نمی‌روند. در چنین مواقعی، با کشیدن خمیر کلی بر روی سطح خودرو، تمامی آلودگی‌ها به خمیر چسبیده و ظاهر ماشین مانند روز اول تمیز و درخشان می‌شود!

این خمیر هیچ آسیبی به بدنه وارد نمی‌کند و خاصیت غیر سایندگی دارد. کاربرد خمیر کلی تنها برای از بین بردن ذرات ریز نیست؛ بلکه با استفاده از این خمیر می‌توان خط و خش‌های سطحی، لکه قیر، فضولات پرندگان، رسوبات محیطی، شیره درختان و… را نیز از بین برد. خمیر کلی چسبندگی و ماندگاری بسیار بالایی دارد؛ به همین دلیل می‌توان برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کرد.

از دیگر مزایای استفاده از خمیر کلی می‌توان به کاربری بسیار امن آن اشاره کرد. برخی آلودگی‌ها مانند فضولات پرندگان به راحتی تمیز نمی‌شوند و حتی ممکن است پس از تمیز کردن آن، به بدنه یا شیشه خودرو آسیب وارد شود. اما استفاده از این خمیر هیچگونه آسیبی به خودرو وارد نمی‌کند و با تغییر شکل آن می‌توان تمام نقاط مورد نظر را کاملاً تمیز کرد. بسیاری از دیتیلینگ‌کاران پیش از اجرای نانو سرامیک، واکس و پولیش از این خمیر استفاده می‌کنند.

نحوه استفاده از خمیر کلی

پیش از استفاده از خمیر کلی باید خودرو به خوبی شسته شود. سپس، قسمت مورد نظر را با آب و کف مرطوب کرده و خمیر را به آرامی بر روی آن بکشید. در ابتدا ممکن است اصطکاک بین سطح و خمیر به وجود بیاید. این مسئله ناشی از وجود آلودگی بر روی سطح مورد نظر است و پس از تمیز شدن آلودگی، خمیر بر روی سطح سُر می‌خورد. پس از تمیز کردن قسمت مورد نظر با خمیر کلی، باید محل را با استفاده از یک دستمال مایکروفایبر تمیز کرد.

خمیر کلی باید در آب و در ظرفی در بسته قرار بگیرد تا بتوان از آن چندین بار استفاده کرد. همچنین، به هیچ وجه نباید خمیر را بر روی سطح خشک کشید. توصیه می‌شود تا خمیر کلی زیر دمای 20 درجه و بالای 90 درجه سانتی‌گراد قرار نگیرد. بنابراین، بهتر است هنگام استفاده نیز از نور مستقیم خورشید دور باشد. در صورت نگهداری صحیح، می‌توان از خمیر کلی تا زمان تمام شدن آن استفاده کرد.

خرید خمیر کلی

در فروشگاه اینترنتی گنجی پخش، انواع لوازم و تجهیزات دیتیلینگ خودرو با کیفیت و قیمت مناسب موجود است. گنجی پخش، معتبرترین مرجع فروش تخصصی محصولات مراقبت و نگهداری از خودرو در سراسر کشور است که تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا به مشتریان عرضه می‌کند. فروش به صورت تکی و عمده، ارسال به موقع، ارائه مشاوره تخصصی و ارائه تخفیف‌های فوق‌العاده از دیگر مزایای خرید از این فروشگاه است.

در جدول زیر، قیمت برخی از محصولات از فروشگاه گنجی پخش قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : گنجی پخش
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز