خرید پلای وود وارداتی از شرکت پرسال

پرسال - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پلای وود یا تخته چندلا یک نوع چوب مهندسی شده‌است که از بهم چسباندن و تحت فشار قرار دادن ورقه‌های بسیار نازک چوب ساخته می‌شود. تخته چندلا از تعداد فرد روکش که معمولا شامل سه، پنج و هفت لایه است تشکیل شده که دانه‌های هر ورق در جهات متناوب قرار داده می‌شوند. در واقع در طراحی و تولید این چوب، ورق‌ها طوری قرار می‌گیرند که دانه‌ها روی هر لایه چرخش 90 درجه‌ای داشته باشند چرا که این ساختار نقش مؤثری در افزایش استحکام و پایداری چوب پلای وود دارد، به همین علت از پلای وود در عرصه‌های مختلف، از ساخت‌وساز و مبلمان گرفته تا قایق سازی و غیره استفاده می‌شود.

از آنجایی‌که بازار داخلی کشش تأمین پلای وود برای همه نیازهای صنعت‌گران، مهندسین و سایر فعالان این حوزه را ندارد و مصالح زیست محیطی نیز اقتضا می‌کند که نمونه‌های وارداتی را ارجحیت قرار دهیم، شرکت بازرگانی پرسال با بیش از دو دهه سابقه اجرایی در عرصه واردات مستقیم چوب و فرآورده‌ های سلولزی به ایران اقدام به وارد کردن بهترین انواع چوب پلای وود از معتبرترین تولیدکنندگان جهانی آن کرده‌است. به این ترتیب برای خرید پلای وود وارداتی با بالاترین درجه کیفی و قیمت رقابتی تنها کافی است از طریق شماره تلفن پنج رقمی ۷۹۸۵۵_۰۲۱ با کارشناسان فروش این هلدینگ بین المللی در تماس باشید.

مزایای پلای وود چیست؟

تخته چندلا یا پلای وود به عنوان یک محصول محبوب و همه‌کاره مزایایی به شرح زیر دارد:

  • تنوع گسترده‌ اندازه‌ها: در مقایسه با محصولات چوبی واقعی، برای ساخت پلای وود محدودیت‌های کمتری وجود دارد در نتیجه می‌توان این چوب را در ضخامت‌ها و سایزهای متنوع‌تری تولید و به بازار عرضه کرد.
  • استحکام: لایه‌های مجاور و متقاطع تخته چندلا باعث استحکام و مقاومت بی‌نظیر این محصول شده‌‌است، به همین علت این چوب در مقایسه با چوب‌های دیگر مثل MDF  از مقاومت بالاتری برخوردار است و در برابر خط‌وخش، ترک خوردگی، تاب برداشتن و دفرمه شدن مقاوم است.
  • طیف وسیعی از انواع در فروش: پلای وود درجات و انواع مختلفی دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا این چوب را به صورت سفارشی و متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.
  • چکش‌پذیری: برخلاف سایر چوب‌های مهندسی شده، پلای وود قابلیت چکش‌خواری بالایی داشته و در اثر ورود میخ، چوب و … شکافته نمی‌شود.
  • انعطاف‌پذیری: انواع خاصی از تخته چندلا را می‌توان خم کرد و برای ساخت سازه‌های کوچک و بزرگ مانند رمپ‌ها و اقلام منحنی به کار برد.
  • وزن سبک: پلای وود در مقایسه با چوب‌هایی مانند نئوپان و ام‌دی‌اف وزن سبک‌تر و در نتیجه حمل‌ونقل آسان‌تری دارد.
  • دوام و ماندگاری: چوب‌های پلای وود به دلیل فرآیند منحصربه‌فرد تولید و ماهیت چندلایه خود از دوام و ماندگاری بالاتری در برابر تغییرات دمایی، فشار، رطوبت، آتش، نفوذ حشرات و … برخوردار هستند.
  • ثبات ابعادی: ابعاد و اندازه‌های چوب پلای وود در برابر انبساط و انقباضات دمایی تغییر شکل نداده و دارای ثبات بسیاری بالایی است.
  • قیمت مناسب: قیمت مقرون‌به‌صرفه تخته چندلا در کنار ویژگی‌های بی‌نظیر این چوب، پلای وود را به محصولی محبوب و پرطرفدار در بازار‌های داخلی و خارجی تبدیل کرده‌است. برای استعلام جدیدترین قیمت پلای وود می‌توانید همه روزه غیر از ایام تعطیل از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ با واحد فروش شرکت پرسال تماس بگیرید.

ظاهر زیبا: تخته چندلا دارای تنوع ظاهری بالایی است. تولیدکنندگان انواع پلای وود را بدون روکش و یا با روکش‌های طبیعی و مصنوعی به بازار عرضه می‌کنند، بنابراین خریداران می‌توانند بهترین و شکیل‌ترین پلای وود را با توجه به پروژه خود خریداری نمایند. بسیاری از پلای وودهای موجود در بازار ظاهری مشابه چوب‌های طبیعی دارند که می‌توانند با قیمتی پایین‌تر و وزنی سبک‌تر جلوه‌های بصری ساختمان و دکوراسیون‌ها را دو چندان کنند.

پرسال - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

مهم‌ترین موارد کاربرد پلای وود

هنگام انتخاب پلای وود برای یک پروژه خاص توجه به نوع، درجه، ضخامت و کاربرد آن ضروری است. این چوب چند منظوره دارای انواع مختلفی اعم از چوب سخت، چوب نرم، دکوراتیو، پلای وود دریایی، پلای وود گرمسیری یا استوایی، پلای وود دریایی، پلای وود هواپیمایی و پلای وود ضد حریق است که هر یک از آن‌ها کارآیی منحصربه‌فرد خود را دارند. به طور کلی موارد زیر جزو مهم‌ترین کاربردهای پلای وود هستند:

  • ساخت پالت
  • پوشش سقف و کفپوش
  • پوشش دیوارهای داخلی و بیرونی
  • ساخت انواع مبلمان
  • کابینت
  • صنایع هوایی و ساخت هواپیما
  • صنایع دریایی و ساخت قایق و کشتی
  • ساخت جعبه‌های صادراتی
  • صنایع دکوراتیو
  • اسباب بازی
  • صنایع بسته بندی

پرسال تامین کننده مستقیم پلای وود وارداتی در ایران

راحتی، دوام، وزن سبک و شکل ظاهری پلای وود آن را به انتخابی حرفه‌ای برای مصارف مختلف صنعتی و خانگی از جمله ساخت خانه، وسایل هنری، مبلمان، کشتی، هواپیما و … تبدیل کرده‌است، بنابراین اگر به دنبال خرید تخته چندلا با کیفیت تضمین شده برای یک کار عمومی و یا انجام یک پروژه‌ صنعتی بزرگ هستید متخصصین مجرب پرسال می‌توانند ضمن تامین فوری این محصول به شما کمک کنند تا بفهمید چه نوع پلای وودی برای نیازهای خاص‌تان ایده‌آل است.

تمامی چوب‌های پلای وود موجود در انبارهای پرسال دارای برچسب اصالت کالا و گارانتی معتبر هستند. این شرکت بازرگانی خوش‌نام به‌منظور جلب رضایت بیشتر مشتریان خود امکان بازدید از انبار تهران و گمرک انزلی را نیز پس از ثبت سفارش خرید پلای وود وارداتی فراهم نموده‌است. قابلیت سفارش گذاری آنلاین و امکان بارگیری محصول در سریعترین زمان ممکن از جمله مهم‌ترین مزایای خرید پلای وود از هلدینگ پرسال است.

انتهای پیام

مرتبط با : پرسال
آهن رویال
رایانه کمک
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
این نوشته در صنعت ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز