خرید ویلای سوئیسی ۶۰ متری چقدر تمام می‌ شود؟

کلبه سوئیسی - کاماورس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ویلای سوئیسی یکی از جذاب‌ترین مدل‌های ویلا است که جدیدا طرفداران زیادی پیدا کرده است. ویلاهای سوئیسی معمولا هم چوبی و به‌صورت پیش‌ساخته در بازار موجودند و هم می‌توانید ساخت آن را به معمار سفارش دهید.

این مدل ویلا با قیمت‌های متنوعی عرضه می‌شود، با این حال، به طور متوسط قیمت ویلای سوئیسی۶۰ متری پیش‌ساخته چیزی بین ۶۵۰ میلیون تومان تا ۹۰۰ میلیون تومان است. البته مواد و مصالحی که در ساخت ویلا به‌کار گرفته شده می‌تواند نقش اساسی در تغییر قیمت ویلا بازی کند و قیمت هر متر را حداقل بین ۴ تا ۵ میلیون تومان تغییر دهد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت ویلا سوئیسی ۶۰ متری می‌پردازد.

ویلا سوئیسی با امکانات ویژه و درب ضدسرقت

قیمت کلبه سوئیسی اصولا بر اساس متراژ مشخص می‌شود. قیمت یک کلبه سوئیسی با امکاناتی نظیر کابینت، سینک، گاز، کمد دیواری، پارکینگ مسقف، تخت‌خواب، پنل خورشیدی، درب ضدسرقت و سیستم امنیتی، دوربین امنیتی و توالت، متری ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان محاسبه می‌شود که بر این اساس قیمت یک ویلای سوییسی ۶۰ متری حدود ۸۱۰ میلیون تومان تمام می‌شود. 

از دیگر امکانات این ویلا می‌توان به استفاده از پی‌وی‌‌سی نسوز، چوب‌های ترمو و ورق‌های آلز‌ونیک در نمای خارجی و دیوارپوش ام‌دی‌اف و پی‌وی‌سی و کاغذ دیواری در نمای داخلی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید

ویلا سوئیسی با قیمت ارزان‌تر 

همانطور که گفته شد قیمت کلبه سوئیسی از حدود ۶۰۰ میلیون تومان، یعنی متری ۱۰ میلیون تومان برای یک کلبه سوئیسی۶۰ متری شروع می‌شود. این مدل کلبه‌های ۶۰ متری همراه با حمام و اتاق خواب امکاناتی نظیر پکیج رادیاتور مدرن، کابینت ام‌دی‌اف، اتاق مستر، آبگرم‌کن برقی و شومینه دارد. این نوع ویلا ضدزلزله و مقاوم در برابر آتش‌سوزی هم است. پنجره‌های قدی این ویلاها دوجداره هستند و مواد و مصالح به‌کار برده شده در این نوع ویلا در برابر ورود گرما و سرما به فضای داخلی ویلا عایق است.

یک ویلای دیگر دقیقا با همین قیمت و متراژ در بازار موجود است که از امکانات این ویلا می‌توان به تهویه مطبوع اسپیلیت، امکان نصب در ساحل و جنگل، پکیج رادیاتور مدرن، سرویس ایرانی و فرنگی، تراس و بالکن، امکان دریافت انشعابات تلفن، آب، برق، گاز، مقاوم در برابر زلزله تا هشت ریشتر و امکان نصب پنل خورشیدی برای تأمین انرژی اشاره کرد. 

مدل دیگری از ویلای سوئیسی ۶۰ متری در بازار موجود است که قیمت هر متر آن حدود ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان محاسبه می‌شود. این ویلا یک طبقه و دارای دو اتاق خواب و یک سرویس بهداشتی است و کف آن نیز از جنس پی‌وی‌سی است.

قیمت ویلای سوئیسی دوبلکس چقدر است؟

قیمت ویلای سوئیسی دوبلکس ۶۰ متری نیز ۹۶۰ میلیون تومان است. قیمت این مدل ویلا معمولا متری ۱۶ میلیون تومان محاسبه می‌شود. عایق بین دیوارها در این ویلا از پشم سنگ است و دیوار داخلی ویلا هم از جنس چوب روس است.

این ویلا شامل دو اتاق خواب ۶ متری و یک سرویس بهداشتی 6.5 متری است. کابینت ام‌دی‌اف، سینک توکار و گاز چهار شعله از امکانات این ویلا در آشپزخانه است.

کلبه سوئیسی - کاماپرس

محوطه‌سازی این ویلا شامل یک استخر ۲۱ متری است که دارای سرامیک‌کاری استخر، سیستم تهویه و گرمایش، پمپ و فیلتر است. پنجره‌های این ویلا نیز دوجداره است و از ورود سرما و گرما به داخل ویلا جلوگیری می‌کند. 

انتهای پیام

مرتبط با : امیران نماخانه معمارهیرادانا
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز