خرید هوشمندانه در چابهار: بهترین مکان‌ ها برای خرید کالاهای باکیفیت

بازارهای چابهار - کاماپرس
آریاک سفر

منطقه چابهار، به‌واسطه موقعیت استراتژیک و دسترسی به آب‌های آزاد، برای خرید انواع محصولات گزینه بسیار مناسبی است. در واقع معافیت‌های مالیاتی و گمرکی، قیمت محصولات را در این بندر در حال توسعه، به طرز چشم‌گیری کاهش می‌دهد. بنابراین با توجه به ماهیت تجاری و اقتصادی منطقه چابهار، مراکز خرید این بندر برای مسافران و گردشگران تور چابهار جذاب خواهد بود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی مراکز خرید برجسته در منطقه آزاد چابهار اشاره خواهد کرد.

مرکز خرید تیس

این بازار یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین بازارهای این منطقه است. انواع پوشاک، کالاهای الکترونیکی و لوازم خانگی ایرانی و چینی در این منطقه عرضه می‌شوند. گردشگران تور چابهار برای خرید انواع کالاهای چینی می‌توانند از طبقه بالای این مجموعه دیدن کنند؛ برخلاف باور عموم، کالاهای چینی موجود در این مرکز خرید بسیار مرغوب و باکیفیت هستند. در طبقه‌های پایینی نیز انواع محصولات ایرانی با قیمتی بسیار ارزان و مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌شوند. این مرکز خرید در منطقه کنارک، 10 کیلومتر بیرون از شهر قرار گرفته‌است.

مرکز خرید تیس چابهار-کاماپرس

مرکز خرید فردوس

این بازار نیز یکی از معروف‌ترین مراکز خرید چابهار محسوب می‌شود. فروشگاه‌های مختلف در این مرکز خرید در زمینه عرضه انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم آشپزخانه فعالیت می‌کنند. گردشگران تور چابهار می‌توانند در این مرکز خرید، کالاهای اصل کشورهای هند، پاکستان و بنگلادش را با قیمت‌های بسیار مناب پیدا کنند. این مرکز خرید نیز در منطقه کنارک و در نزدیکی مرکز خرید تیس قرار دارد. این بازار به زوج‌های جوان برای خرید جهیزیه بسیار توصیه می‌شود؛ در واقع انواع ظروف پیرکس و کریستال، لوازم برقی و خانگی در این مرکز خرید با قیمت‌های مناسب عرضه می‌شود.

دریان سفر امید

مرکز خرید فردوس چابهار-کاماپرس

مرکز خرید صدف

این مرکز خرید با مساحت 75 هزار متر مربع در کنار عرضه محصولات باکیفیت، جذابیت‌های دیدنی زیادی دارد. بزرگ‌ترین آکواریوم تونلی کشور در این مرکز خرید وجود دارد؛ با وجود شهربازی و اتاق نگهداری کودک، فضای این مرکز خرید بسیار خانوادگی و مناسب افراد دارای فرزند است. انواع برندهای معتبر جهانی و کالاهای لوکس در این مرکز خرید وجود دارند. همچنین هایپرمارکت‌های موجود در این مرکز خرید، انواع شکلات، چای و قهوه خارجی را با کیفیت بالا و قیمت معقول عرضه می‌کنند.

مرکز خرید صدف چابهار-کاماپرس

مرکز خرید صالحیار

این مجتمع تجاری نیز یکی از مراکز مدرن چابهار به‌حساب می‌آید. در این مرکز خرید کالاهای متنوعی از جمله مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی به فروش می‌رسند. همچنین این مجتمع تجاری مهد پارچه است و می‌توان در آن، پارچه‌های مرغوب و زیبایی را با قیمت‌های به مراتب پایین‌تر نسبت به شهرهای دیگر خریداری کرد. وجود کافه و رستوران در این مجتمع تجاری، فضا را برای استراحت بین خرید فراهم می‌کند.

مرکز خرید صالحیار چابهار-کاماپرس

بازار تاناکورا چابهار

این بازارچه در منطقه کنارک، بازار لته قرار دارد. اگرچه دیدگاه‌ها نسبت به خرید لباس‌های تاناکورا کماکان مثبت نیست، اما در این بازارچه می‌توان انواع لوازم ورزشی و کاپشن‌های خارجی را با قیمت‌های بسیار مناسب و کیفیت خارق‌العاده خریداری کرد. با گشتی در دل این بازار می‌توان لباس‌های باکیفیت زیادی را پیدا کرد که برخی حتی دست دوم نیستند. بنابراین افرادی که به دنبال اجناس باکیفیت و در عین حال اقتصادی هستند، بهتر است حتما سری به این بازارچه بزنند.

بازار تاناکورا چابهار-کاماپرس

رزرو تور چابهار از طریق مجموعه «لحظه آخر»

لحظه آخر با برگزاری تورهای داخلی و خارجی، یکی از مجموعه‌های محبوب در این زمینه است. در واقع این مجموعه با برگزاری تورهای لحظه آخری شرایط را برای تجربه‌ سفری ارزان و اقتصادی برای گردشگران فراهم می‌کند. بهترین و سریع‌ترین راه برای سفر به منطقه آزاد تجاری چابهار، رزرو تور هوایی است. مجموعه لحظه آخر نیز با برگزاری تورهای چابهار از مبدأ مشهد، شیراز، اصفهان، رشت، تبریز و مشهد در این زمینه یکی از بهترین گزینه‌ها است. در واقع این مجموعه گزینه مناسبی برای رزرو تور هوایی چابهار است. با مراجعه به وبسایت این مجموعه به آدرس اینترنتی https://lahzeakhar.com می‌توان نسبت به شرایط برگزاری تورهای مختلف این مجموعه، به‌خصوص تور هوایی چابهار کسب اطلاع کرد.

انتهای پیام.

مرتبط با : لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان