خرید قالب بتن و جک سقفی با قیمت هایی که باور نمی کنید!

جک سقفی-کاماپرس
ژیوار

اگر شما هم در زمینه ساخت و ساز فعال هستید به خوبی می‌دانید که یکی از پر اهمیت‌ترین مراحل و عملیات اجرای سازه‌های بتنی قالب‌بندی بتن می‌باشد. این مرحله از منظر زمانی و اقتصادی می‌تواند تاثیرگذارترین بخش فرایند اجرای سازه بتنی باشد. پس از اجرای قالب بندی و آماده‌سازی قالب‌های بتنی می‌توان برای به کارگزاری آنها از جک‌های سختی استفاده می‌شود که می‌توانیم جک‌ها را پرکاربردترین تجهیزات ساختمانی به شمار آوریم. حال چنانچه قصد خرید یک قالب بتن خوب و یک جک سقفی مقاوم و مستحکم با قیمت های باور نکردنی را دارید در ادامه این مطلب از بنیامین سازه با ما همراه باشید تا به شما بهترین مکان برای خرید قالب بتن و جک‌های سقفی را معرفی کنیم.

قالب بتن چیست؟

قالب بتن یک وسیله دائمی یا موقت است که برای ساخت سازه‌های بتنی به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله بتن تازه را تا رسیدن به استحکام کافی در خود نگه می‌دارد. به این ترتیب بتن سفت شده شکل قالب را به خود خواهد گرفت. استفاده از قالب‌های بتنی علاوه بر فراهم کردن امکان ساخت سازه‌های بتنی در شکل‌های متنوع از ترک خوردن و شکستن بتن نیز جلوگیری خواهد کرد.

اجزای تشکیل دهنده قالب بتن را بشناسید

اجزای تشکیل دهنده قالب بتنی به نوع ساز بستگی دارد و تنوع تجهیزات برای ساخت قالب بسیار زیاد است. با این وجود تمام قالب‌های بتنی در سه مولفه جداره داخلی، تیر افقی و بولت مهاری مشترک هستند.

انواع قالب‌های بتن

قالب‌های بتن را می‌توان به طور کلی به چهار دسته اصلی تقسیم بندی کرد:

قالب بتن مدولار

قالب بتن مدولا قالبی است که طراحی و ساخت آن با توجه به ابعاد عرضی ۵ سانتی‌متر صورت می‌گیرد و در ابعاد و اندازه‌های گوناگونی در بازار در دسترس می‌باشد. این قالب‌ها به طور کلی دارای ارتفاع 1، 1.5 و 2 متر بوده و عرض آنها بین ۱۰ تا ۵۰ سانتی‌متر است و با ابعاد استاندارد تولید و به بازار عرضه می‌شود.

دریان سفر امید

قالب بتن مدور

از این قالب می‌توان جهت بهره‌وری از منابع یا محفظه‌های سیمانی و سیلورها استفاده کرد. همچنین از قالب بتن مدور می‌توان جهت ساخت قسمت‌هایی به شکل قوس و دایره استفاده کرد.

قالب بتن خاص

این قالب‌ها با توجه به معماری سازه به شکل‌های مختلفی مانند مستطیل، متوازی‌الاضلاع، منحنی و … ساخته می‌شوند. از این قالب می‌توان به عنوان قالب جدول، قالب ستون گرد، قالب سرستون پل‌ها و … استفاده کرد.

قالب بتن فلزی

این قالب‌ها از فولاد مستحکم ساخته شده است و به مرور زمان دچار شکاف نمی‌شوند. از این قالب برای ساخت پیاده‌رو، سنگ فرش، ستون، تونل و … استفاده می‌شود.

جک سقفی - کاماپرس

معرفی جک سقفی

جک‌های سقفی برای نگهداری ثابت و تحمل میزان بار سقف استفاده می‌شود. از جک سقفی برای تمام سقف‌ها از جمله طاق ضربی، یونولیت، تیرچه بلوک وافل و … استفاده می‌شود. البته بر حسب مکان و نوع پروژه می‌توان از جک‌های سقفی متنوعی استفاده کرد.

اجزای جک ساختمانی

تمام جک‌های سقفی از سه قسمت اصلی نری، مادگی و رزوه تشکیل شده‌اند. قسمت انتهایی جک از یک لوله با قطر ۶ سانتی‌متر و ضخامت ۲ میلی‌متر ساخته می‌شود. برای ساخت قسمت بالایی نیز از لوله با قطر ۵ سانتی‌متر و ضخامت 2.5 میلی‌متر استفاده می‌شود.

این دو قسمت توسط رزوه به یکدیگر متصل می شوند. جک‌های سقفی را می‌توان به دو نوع سبک وزن و سنگین وزن تقسیم بندی کرد که جک‌های سبک و تحمل وزن کم را دارند و جک‌های سنگین وزن می‌توانند در برابر وزن زیاد و فشار بالا مقاومت بیشتری داشته باشند .

از انواع جک‌های سقفی می‌توان به جک سقفی بدون صلیب، جک سقفی صلیب‌دار، جک سقفی U شکل عراقی، جک فلزی، جک‌های شمعی، جک تلسکوپی و …اشاره کرد.

مزایا و کاربردهای جک‌های سقفی

از مزایای جک‌های سقفی می‌توان به سرعت اجرا و نصب بالا، قابلیت استفاده مجدد، وزن سبک و صرفه اقتصادی اشاره کرد. همچنین چنانچه بخواهیم در مورد معایب جک‌های سقفی صحبت کنیم می‌توانیم به بالا بودن ضریب لاغری برخی جک‌ها و سخت بودن نصب مهاربند برای برخی از مدل‌های آن اشاره کنیم.

جک‌های سقفی در پروژه‌های ساختمانی و عمرانی کاربردهای متنوعی دارند و یکی از تجهیزات ضروری برای ساختمان‌ها محسوب می‌شوند. از کاربردهای این جک‌ها می‌توان به کفراژ بندی سخت و نگه داشتن بار سخت تا پایان ساخت طبقات اشاره کرد.

جک سقفی- کاماپرس

خرید قالب بتن و جک با قیمت‌ استثنایی

همانطور که گفته شد از قالب‌های بتن و جک‌های برای ساخت و ساز ساختمان‌های بتنی استفاده می‌شود. لازم است هنگام خرید دقت کنید که این تجهیزات از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بتوانید یک ساختمان مستحکم و با کیفیت بسازید. کارخانه بنیامین سازه نفیس با سال‌ها تجربه در زمینه ساخت انواع قالب بتن و جک‌های سقفی آماده ارائه خدمت به مشتریان گرامی می‌باشد. این کارخانه با به کارگیری فناوری‌های روز دنیا و با بهره‌گیری از پرسنل مجرب و کارآزموده انواع تجهیزات ساختمانی مورد نیاز شما را در ابعاد و وزن‌های دلخواه شما تولید خواهد کرد.

کلام نهایی

در این مطلب قالب بتن و جک سقفی از تجهیزات لازم برای ساخت سازه‌های بتنی می‌باشند را به شما معرفی کردیم و شما را با انواع این تجهیزات آشنا نمودیم. چنانچه قصد خرید یک قالب بتن با کیفیت و جک سقفی مستحکم و مقاوم با قیمت های عالی و باور نکردنی را دارید می‌توانید خرید خود را با خاطری آسوده از کارخانه بنیامین سازه نفیس انجام بدهید.  بنیامین سازه نفیس تولید‌کننده انواع قالب فلزی، جک سقفی، اسکافلد چکشی مثلثی و سولجر با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در شهر اصفهان می‌باشد که شما می‌توانید قطعات مورد نیاز خود را در ابعاد و وزن دلخواه به این کارخانه سفارش دهید. جهت استعلام قیمت‌های به روز انواع تجهیزات ساختمانی می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : بنیامین سازه نفیس
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز