خرید اقساطی جک اس 5 نیوفیس با تحویل 90 روزه

لست سکند

کرمان موتور در جدیدترین طرح فروش خودرو جک اس 5 نیوفیس مدل 1401 را به صورت اقساطی و نقدی ارائه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فروش اقساطی جک اس 5 نیوفیس به صورت بازپرداخت 18 یا 30 ماهه برای متقاضیان در نظر گرفته شده و مشتریان می‌توانند تا 25 مهرماه در این طرح ثبت‌نام کنند.

قیمت نقد و اقساط خودرو جک اس 5 نیوفیس

قیمت این خودرو برای متقاضیان نقدی 985 میلیون تومان اعلام شده؛ به این ترتیب خریداران اقساط 18 ماهه باید مبلغی معادل 600 میلیون تومان و متقاضیان اقساط 30 ماهه مبلغی معادل 650 میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت بپردازند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مشخصات خودرو جک اس 5 نیوفیس

جک اس 5 نیوفیس به موتور توربوشارژ چهار سیلندر خطی مجهز شده که دارای 16 سوپاپ است و حجم موتوری برابر با 1499 سی‌سی دارد. جعبه دنده این خودرو شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه است که انتقال قدرت آن از طریق دیفرانسیل جلو صورت می‌گیرد. طی 11 ثانیه شتاب صفر تا صد این خودرو رخ می‌دهد همچنین این خودرو ظرفیت باکی برابر با 55 لیتر دارد.

سیستم تعلیق جلو جک اس 5 نیوفیس مک فرسون فنر پیچشی مستقل و سیستم تعلیق عقب آن فنر پیچشی چند اتصاله نیمه مستقل است. همچنین ترمز جلو و عقب دیسکی دارد.

از آپشن‌های این خودرو جدید می‌توان به کروز کنترل، دیلایت، سیستم کنترل پایداری، کنترل سرعت در سرپایینی، استارت دکمه‌ای، چهار کیسه هوا، سانروف، آینه‌های جانبی برقی، چراغ‌های مه‌شکن، روکش صندلی چرمی، تنظیم برقی صندلی راننده، سیستم ترمز کمکی، سیستم پایش میزان باد تایرها، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، سنسور پارک جلو و عقب، بلوتوث، چراغ بدرقه و … اشاره کرد.

جک اس 5 به سبب بهره‌گیری از موتور 1.5 لیتری شتابگیری بهتری را برای راننده به ارمغان می‌آورد. همچنین تجهیز خودرو به سیستم تزریق مستقیم سوخت میزان ناک موتور را کاهش داده و عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد. البته به گفته برخی کارشناسان این خودرو همچنان به بنزین بی‌کیفیت حساس است و احتمال خرابی وجود دارد.

قوانین خرید خودرو از کرمان موتور

متقاضیان خرید خودرو جک اس 5  می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت کرمان موتور مراجعه کنند. همچنین، سود ماهیانه تاخیر از سوی کرمان موتور 3 درصد اعلام شده است و تاریخ اولین چک برای خرید اقساطی 15 اسفند 1401 خواهد بود.

طبق گفته این شرکت خودروساز، طی 90 روز کاری خودرو ثبت‌نام شده به مشتریان تحویل داده می‌شود.

از دیگر خودروهای ارائه شده در این طرح می‌توان به کی ام سی تی 8، کی ام سی جی 7، کی ام سی کا 7، جک جی 4 و جک اس 3 اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “خرید اقساطی جک اس 5 نیوفیس با تحویل 90 روزه

  1. هادی.ناطق. گفته:

    آیا واقعا این خودرو باچنین قیمتی متناسب میباشد؟!البته تجربه نشون داده که اگر روی این قیمت؛۵۰۰م دیگه هم میزاشتن؛بازهم باعشق ثبت نام می‌کردند و صفا کنان بطور دوبله نازش روهم می‌خریدند!

    • احمد گفته:

      قیمت نسبت به ماشین های ایرانی خوب هست
      ولی خدمات پس از فروش وتعداد نمایندگی ها در شهرها کم بسیار ضعیف میباشد

  2. احمدی گفته:

    درود بر شما. قیمتش خیلی گرونه. با این ترفندی که برای جلوگیری از واردات ماشینهای با برند معتبر که دهها برابر ایمنتر و با کیفیترند از خودروهای داخلیه قیمتش در حد نهایتا” چهارصد تومن باید باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز