محصول جدید ایران خودرو رونمایی شد/ TF21جایگزین پژو 206؟

ایران خودرو طی مراسمی از کراس لوک TF21 رونمایی کرد. این خودرو جایگزین گروه خودرویی پژو 206 خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، این محصول جدیدترین دستاورد ایران خودرو است که بنابر اظهار مدیران این مجموعه مطابق با استانداردهای 85 گانه طراحی و تولید شده است. با وجود اینکه این کراس لوک جمع و جور شباهت بسیاری به خودروی ام جی 3 دارد و گمانه زنی هایی در ارتباط با کپی برداری وجود دارد، اما ایران خودرو این محصول را به عنوان یک خودروی ملی به بازار عرضه می کند.

کراس لوک TF21 بعد از شاسی بلند ری را دومین محصول جدید ایران خودرو در سال جاری است.

مشخصات فنی TF21

کراس لوک TF21 در تیپ های مختلفی در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. در پایه ترین مدل به موتور TU3 مجهز خواهد بود که یک گیربکس 5 سرعته دستی قدرت آن را به چرخ ها منتقل می کند. در تیپ هیا بالاتر این پیشرانه به 3F ارتقاء می یابد و یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک کار انتقال قدرت را انجام می دهد. همچنین یک پیشرانه سه سیلندر نیز مطابق با سفارش مشتری برای این محصول در نظر گرفته شده است.

آریاک سفر

قیمت ایران خودرو TF21

با روی کار آمدن خط تولید TF21 قرار است که خط تولید پژو 206 جمع شود. تاریخ تولیدو عرضه انبوه این محصول جدید شهریور ماه 1402 اعلام شده است. با این وجود، قیمت این محصول جدید هنوز اعلام نشده است. ایران خودرو هزینه طراحی و تولید این محصول جدید را 31 میلیارد و 850 میلیون تومان اعلام کرده است. به نظر شما این خودرو با چه محدوده قیمتی به بازار عرضه می شود؟

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

12 دیدگاه برای “محصول جدید ایران خودرو رونمایی شد/ TF21جایگزین پژو 206؟

  1. alireza گفته:

    این ماشین فقط رنگش قشنگه اما بدرد نخوره دوبار بشینی رفتی تو باقالیا این ایران خودرو با این محصولاتش چشم بازار کور کرده

  2. محمد گفته:

    احتمالش زیاده قیمتش در رنج ۵۰۰ تا ۶۰۰ باشه اما ۲۰۷ ارزشش از این بیشتره فقط خدا میدونه چی از آب در بیاد بجای واردات دارن طراحی میکنن خدایا بهمون رحم کن

  3. عليرضا گفته:

    بنظرم بهتره اول مهندس هاي ايران خودرو به دوره آموزشي حداقل يك سال با كمپاني هاي بزرگ سپري كنند بعد از چند سال تلاش و خلاقيت از يك چيز درست و حسابي رونمايي كنند.

  4. امیرحسین گفته:

    وقتی که صاحب یه بازار 0 تا 100 انحصاری خودت باشی و هیچ رقیب قدر در سطح جهانی نداشته باشی هیچ عقل سلیمی قبول نمیکنه به خودت فشار بدی تا یه محصول با کیفیت بدی بازار، چون هر چهارچرخی که سرهم کنی مردم ناچار این مملکت واسه گذران زندگیشون باید بخرن. اگه هم بخوای ماشین با کیفیت بخری که حداقل جونت در خطر نباشه ، با این همه گمرک و مافیای خودرو و قیمتای نجومی امکان نداره با این درآمدا.

  5. یک گفته:

    اگر قرار جای 206 رو بگیره قیمتش طبیعتاً باید کمتر یا در حد 206 باشه …. اگه اینطور بشه استقبال ازش در حد لالیگا خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز