خرید ارزانترین تور استانبول برای تعطیلات آخر تیر از 18 تا 25 میلیون تومان

ژیوار

ترکیه یکی از مقاصد گردشگری بسیار دیدنی و محبوب در سرتاسر جهان است که همه ساله گردشگران خارجی بی‌شماری راهی شهرها و نقاط دیدنی آن می‌شوند. در این میان شاید اولین انتخاب اکثر گردشگران شهر پرهیاهوی استانبول باشد. استانبول علاوه بر مراکز خرید فراوان از اماکن دیدنی زیادی هم برخوردار است. رستوران‌ها و کافه‌های کنار پیاده‌رو یکی از جذابیت‌های استانبول است. صرف یک فنجان چای ترکی در هوای معتدل استانبول یکی از گزینه‌هایی است که نباید در تور استانبول آن را از دست بدهید.

به گزارش کاماپرس، اگر تابستان را برای سفر به ترکیه به مقصد استانبول انتخاب کردید می‌توانید از تورهای فراوانی که آژانس‌ها برای تعطیلات برگزار می‌کنند استفاده کنید. ما در این گزارش به معرفی چند تور مقرون‌به‌صرفه پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید:

تور استانبول ؛ شنبه 23 تیر تا سه شنبه 26 تیر

*برای سه شب اقامت همراه تور در هتل سه ستاره Cumbali Plaza Istanbul می‌توانید با پرواز قشم ایر ساعت 19 روز شنبه 23 تیر از تهران حرکت کنید. این تور بعد از سه شب اقامت 26 تیرماه سه‌شنبه به تهران بازمی‌گردد. پرواز برگشت کاسپین و هر دو پرواز چارتری است. هزینه این تور 18 میلیون و 743 هزار تومان برای هر نفر می‌شود. قیمت این تور برای بلیط و هتل است.

* قیمت تور استانبول در هتل 4 ستاره Istanbul Dora Hotel برای سه شب 20 میلیون و 175 هزار تومان برای هر نفر است. این تور روز شنبه 23 تیر از تهران با پرواز قشم ایر ساعت 19 به استانبول می‌رود و با پرواز کاسپین ساعت 11.05 دقیقه به تهران بازمی‌گردد. هر دو پرواز چارتری است.

دریان سفر امید

*هتل چهار ستاره Grand Halic Hotel نیز باقیمتی مقرون‌به‌صرفه توسط آژانس‌های مسافرتی، تور استانبول را در این تاریخ برگزار می‌کنداین تور با پرواز رفت قشم ایر و بازگشت کاسپین با هزینه 19 میلیون و 900 هزار تومان برای هر نفر قابل رزرو است.

استانبول_کاماپرس

قیمت ارزانترین تور استانبول

*اما هتل 5 ستاره Cher Hotel Istanbul که با پرواز چارتی قشم می‌رود و با کاسپین بازمی‌گردد 22 میلیون و 300 هزار تومان قیمت دارد. همه این تورها شامل بلیط و هتل می‌شوند.

*هتل 3 ستاره The TANGO Hotel Sisli در منطقه شیشلی استانبول است. تور استانبول برای این هتل برای سه شب 20 میلیون تومان هزینه دارد. این هزینه شامل تورلیدر فارسی‌زبان بومی ترانسفر عمومی رفت و برگشت و گشت خرید‌ بیمه مسافرتی می‌شود. پرواز رفت این تور یزد ایر 16.25 دقیقه و برگشت آن نیز با همین پرواز ساعت 13.35 دقیقه است.

*تور استانبول برای هتل 4 ستاره The Public Hotel در محله تکسیم استانبول، 21 میلیون و 878 هزار تومان هزینه دارد. این تور شامل تورلیدر فارسی‌زبان بومی، گشت خرید‌ و بیمه مسافرتی می‌شود. پرواز این هتل نیز روز شنبه 23 تیر با یزدایر انجام می‌شود.

*تور استانبول برای هتل 5 ستاره Grand Cevahir Hotel Convention Center در منطقه شیشلی است. تورلیدر فارسی‌زبان بومی، ترانسفر عمومی رفت‌وبرگشت و گشت خرید از خدمات این تور است. این تور 25 میلیون و 366 هزار تومان قیمت دارد. پرواز رفت‌وبرگشت با یزد ایر انجام می‌شود.

*تور دیگری برای هتل 4 ستاره Istanbul Dora Hotel در تاریخ شنبه 23 تیر 18 میلیون 849 هزار تومان قیمت دارد.

تمامی این تورها را می‌توانید باقیمت‌های مناسب در سایت گردشگری علی‌بابا و 3 کلیک خریداری کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سه کلیکعلی بابا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان