خبر جدید درباره وام مسکن مهر

بانک مسکن با هدف کمک به تامین مسکن طبقات ضعیف و متوسط جامعه، رونق تولید خانه و افزایش عرضه، تعادل بخشی بازار خانه در قالب الگوی مناسب مصرف، طرح تسهیلاتی «مسکن مهر» را تدارک دیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، این مجموعه در طرح مسکن مهر تامین مالی احداث و تکمیل مسکن ملی، تقویت مالی خریداران آن و در کل توانمندسازی اقشار مختلف جامعه با محوریت قشرهای میان درآمد و کم درآمد را مورد توجه قرار داده است. نحوه پرداخت تسهیلات نیز به صورت مرحله‌ای است. به این شکل که 15 درصد از مبلغ وام در پایان فونداسیون، 40 درصد در پایان اسکلت و سقف و 30 درصد پایان سفت کاری و 15 درصد بعد از اتمام نازک کاری به متقاضی پرداخت می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

سقف تسهیلات پرداختی مسکن مهر در ابتدای طرح به صورت غیرصنعتی، نیمه صنعتی و صنعتی خواهد بود و به ترتیب 20 میلیون، 22 میلیون و 25 میلیون تومان تعیین شده است.

راز آسمان پایتخت

براساس تصویب نهایی شورای پول و اعتبار، بابت پروژه‌های باقی مانده و نیمه تمام و فروش اقساطی نشده طرح مذکور، سقف تسهیلات فردی بالا رفته است. هم اکنون حداکثر مبلغ این وام برای متقاضیان شهر جدید پردیس به 50 میلیون تومان و دیگر شهرها 45 میلیون تومان می‌رسد. این وام طی دو قرارداد جداگانه آماده سازی و ساخت به متقاضیان پرداخت می‌شود.

نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت طرح وام مسکن مهر چه اندازه است؟

نرخ سود کل این طرح در دوران مشارکت 11 و 12 درصد است. میزان سود کل در قراردادهای فروش اقساطی نیز به 12 درصد می‌رسد. ضمنا مجموع سال‌های دوران مشارکت مدنی و فروش اقساطی مسکن مهر حداکثر به 20 سال می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک مسکن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز