خبر جدید درباره رجیستری آیفون 16

ژیوار

سیدمحمد اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت، اعلام کرده است که پیگیری درباره وضعیت رجیستری آیفون ادامه دارد. در حال حاضر اتفاق تازه‌ای برای رجیستر شدن مدل‌های مختلف آیفون رخ نداده است.

به گزارش کاماپرس، اتابک بیان کرده است که وضعیت رجیستری آیفون و اصلاح تعرفه‌های تجاری را پیگیری می‌کند. همچنین این وزارتخانه درخواست افزایش ارز از بانک مرکزی را داده است که با تعیین تکلیف و تخصیص، کار توزیع آن انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

رجیستری آیفون؛ از دولت سیزدهم تاکنون

دولت گذشته از اواخر سال 1401 با رجیستری و واردات آیفون مخالفت کرد. هر چند آیفون به صورت قاچاق یا در قالب خرید خارجی به کشور وارد می‌شد اما خریداران آن به دلیل عدم رجیستری آنتن نداشتند و با مشکلات زیادی مواجه می‌‌شدند. تابستان سال گذشته چندین مرتبه خبرهایی درباره رجیستری مجدد انواع آیفون منتشر شد که بعد از بررسی کارشناسانه و پیگیری‌های شبکه‌های خبری مختلف، شایعه بودن آن‌ها مشخص ‌شد.

دریان سفر امید

سامانه همتا به عنوان درگاه معتبر درباره رجیستری آیفون و دیگر محصولات الکترونیکی چندین بار نسبت به سواستفاده سودجویان و عدم رجیستری آیفون هشدار داده بود. همچنین در اطلاعیه‌های مختلف یادآور شده بود که واردات آیفون به نوعی قاچاق کالا محسوب می‌شود و پیگرد قانونی دارد.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که دولت جدید با واردات سری جدید آیفون موافق است و رفع مشکل رجیستری انواع مختلف این محصول را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اپل
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “خبر جدید درباره رجیستری آیفون 16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان