خاص ترین مبلمان برای خانه های لوکس + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مبلمان منزل، به عنوان یکی از مهم‌ترین المان‌های ممکن در بحث زیباسازی منزل، معمولا نمای خانه را می‌تواند دگرگون کند. در کنار مبلمان‌های راحتی و مینیمال، که این روزها محبوبیت بسیاری میان کاربران پیدا کرده، مبلمان‌های کلاسیک و نئوکلاسیک، با طراحی مدرنی که دارند، توجه کاربران مشکل‌پسند را به خود جلب کرده است. این مبلمان‌ معمولا نقش و نگارهای ریز و منبت‌کاری‌های ظریفی دارند و از این رو می‌توان برای ایجاد نمای لوکس در منزل روی آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کرد. کاربرانی که به دنبال ایجاد ردی از هنر و اصالت در منزل خود هستند، می‌توانند با خرید این نوع مبلمان‌های لوکس، فضای منزل را باشکوه‌تر کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی خاص‌ترین مبلمان برای خانه‌های لوکس به علاوه ارائه قیمت می‌پردازد.

مبلمان نئوکلاسیک سوین

در هنگام تهیه این گزارش، این مدل مبلمان نئوکلاسیک، با قیمت حدودی 135 میلیون تومان عرضه می‌شود. این مبلمان، با شکل و شمایلی زیبا، پارچه‌هایی با منبت‌کاری‌های ظریف، نقش و نگار کمتری نسبت به مبلمان‌های سلطنتی دارد. کلاف این نوع مبلمان از چوب راش با کیفیت ساخته شده و پوششی از ورقه طلا بر روی چوب، زیبایی این محصول را دوچندان می‌کند. این سرویس مبلمان هشت نفره، نشیمنگاهی از جنس فوم سرد دارد و همین امر باعث می‌شود تا در استفاده دراز مدت، تغییر شکل ظاهری نداشته باشد.

1-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

مبلمان نئوکلاسیک راشا

این مدل مبلمان نئوکلاسیک، با حدود قیمت 135 میلیون تومان، می‌تواند یکی دیگر از گزینه‌ها برای طراحی لوکس منزل باشد. این سرویس مبلمان هفت نفره از چوب راش با کیفیتی ساخته شده و با گارانتی 24 ماهه شرکتی، کیفیت خود را تضمین می‌کند. در این محصول یک کاناپه سه نفره و 4 مبل تک نفره وجود دارد و تعداد و رنگبندی آن، مطابق سلیقه کاربر قابل تغیییر است.

2-کاماپرس

مبلمان نئوکلاسیک ماریسا

این مدل مبلمان نئوکلاسیک با قیمت حدودی 119 میلیون تومان، شامل دو مبل تک نفره و دو مبل سه نفره است. انتخاب پارچه و رنگ محصول تماما مطابق با نظر مشتری قابل تغییر خواهد بود و از این رو به راحتی می‌توان این مبلمان را با دیگر اجزای منزل ست کرد. چوب راش و پارچه ترک بکار رفته در این مدل، کیفیت آن را تضمین می‌کند و می‌تواند به صورت عمری در کنار خانواده‌ها باشد.

3-کاماپرس

مبلمان کلاسیک دلینا

این مدل مبلمان کلاسیک، حدود 129 میلیون تومان قیمت دارد. در قسمت تکیه‌گاه این محصول، لمسه‌دوزی‌های بسیار ظریفی در نظر گرفته شده و این اتفاق زیبایی این نوع مبلمان را دو چندان می‌کند. فوم بکار رفته در این مدل نیز از نوع سرد طراحی شده و بلافاصله پس از برخاستن کاربر، به ظاهر اولیه خود بر می‌گردد و در کنار آن برای استراحت طولانی مدت، گزینه راحتی محسوب می‌شود. این ست هشت نفره از دو کاناپه سه نفره و دو مبل تک نفره تشکیل شده و تعداد و رنگ پارچه آن، مطابق نظر کاربر قابل تغییر است.

4-کاماپرس

مبلمان روستیک مارین

این مدل مبلمان روستیک، انتخاب بسیار مناسبی برای کاربران مینیمال پسند است و حدود 84 میلیون تومان قیمت دارد. این مبلمان هفت نفره شامل یک کاناپه سه نفره، دو نفره و دو مبل تک نفره می‌شود و نمای خانه را جمع و جورتر نشان می‌دهد. در این محصول نیز مانند محصولات دیگر، در قیمت نشیمنگاه از فوم سرد استفاده شده و توان تحمل فشار و وزن بالایی دارد.

5-کاماپرس
انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنترچندسودیجی کالانوژان
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز