حمید لولایی و مرجانه گلچین در سریال نوروزی شبکه سه

ضبط سریال نوروزی شبکه سه با حضور حمید لولایی و مرجانه گلچین شروع شد.
به گزارش کاماپرس، ضبط سریال نوروزی شبکه ۳ در روزهای محدودیتهای جدید کرونایی در شمال انجام می شود. تصویر برداری این سریال که بوتیمار نام دارد با کارگردانی علیرضا نجف‌زاده در جنگل سی سنگان آغاز شده است.

سریال بوتیمار که برای نوروز ۱۴۰۰ شبکه سه سیما مراحل تصویربرداری خود را می‌گذراند، مجموعه‌ای شاد و سرگرم‌کننده است که با نگاهی به رویداد‌های اجتماعی و اقتصادی کشور تولید می‌شود. در خلاصه داستان این مجموعه نمایشی آمده است: «بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد، اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی‌خورد و تشنه می‌ماند … بوتیمار همیشه نگران فرداست.»
اخبار مهم مرتبط را بخوانید

مهران مهام تهیه کننده این سریال و سعید جلالی، شهاب عباسی و آرمان صبوری نویسنده های آن هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حمید لولایی و مرجانه گلچین بازیگران اصلی این سریال طنز هستند. علاوه بر حمید لولایی و مرجانه گلچین، هدایت هاشمی نیز در این سریال ایفای نقش می‌کند. سامی غریبی بازیگر خردسالی است که با بوتیمار به تلویزیون می‌آید. اما تا روز‌های آتی چند بازیگر اصلی دیگر نیز به این پروژه اضافه خواهند شد.

آریاک سفر

اگر مسئولان شبکه یک سیما هم با عوامل سریال پایتخت به توافق برسند، صدا و سیما دو سریال طنز برای نوروز سال ۱۴۰۰ می سازد. البته تکلیف ساخت سریال پرطرفدار پایتخت هنوز مشخص نیست. چند روز پیش خبری درباره پیشنهاد مسئولان شبکه یک به تیم پایتخت منتشر شد. خبری که هنوز نه تایید شده و نه تکذیب.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز