پایتخت 7 به نوروز 1400 می‌رسد؟ / یک مانع بزرگ در مسیر ساخت سریال پرطرفدار

لست سکند

با اینکه خبرها از پیشنهاد جدید مسئولان صدا و سیما به سازندگان سریال پایتخت 7 حکایت می کند، اما یک مانع بزرگ در مسیر ساخت این سریال وجود دارد.

به گزارش کاماپرس، شنیده می شود مسئولان صدا و سیما برای ساخت سریال پایتخت 7 و پخش آن در نوروز ۱۴۰۰ به سازندگان این سریال داده اند و امیدوارهستند با قبول این پیشنهاد بازهم خبر خوبی برای طرفداران این سریال داشته باشند.

گفته می شود اگر در روزهای آینده توافقات اولیه انجام شود پیش‌تولید این سریال به سرعت آغاز خواهد شد. اما یک مانع خیلی بزرگ سر ساخت این سریال وجود دارد که تا حد زیادی ساخت آن را با ابهام روبرو می کند. محسن تنابنده بازیگر نقش اول و یکی از نویسنده ها و تئوری پردازهای این سریال چند ماه پیش در گفتگو با فیلم نیوز گفته بود:«در پی توهین‌هایی که به رخشان بنی اعتماد و باران کوثری در تلویزیون رخ داد می‌خواهم اعلام می‌کنم که پس از پایان تصویربرداری «پایتخت ۶» دیگر هیچ همکاری با تلویزیون نخواهم داشت و دیگر هم در هیچ سریال تلویزیونی بازی نخواهم کرد و حتی به عنوان نویسنده هم با تلویزیون همکاری نخواهم کرد.»

البته احمد مهران فر هم با محسن تنابنده همراه شد و او هم اعلام کرد دیگر با تلویزیون همکاری نمی کند.

پایتخت 7 به آنتن شب عید می رسد؟

راز آسمان پایتخت

به غیر از سخنان محسن تنابنده و احمد مهران فر که اعلام کردند دیگر با تلویزیون همکاری نمی کنند مشکل دیگری هم وجود دارد.

به گزارش رکنا چند بازیگر اصلی این مجموعه، تا پایان سال برای فیلم‌ها و سریال‌های دیگر قرارداد بسته‌اند و مهمتر از همه محسن تنابنده -که به تازگی نقش‌آفرینی‌اش را در فیلم جدید اصغر فرهادی به پایان رسانده- با پروژه‌های دیگری توافق کرده و همین موضوع، ماجرای تولید «پایتخت۷» را پیچیده‌ تر کرده است. حال باید دید در این شرایط آیا امکان لغو همه‌ی این قرارداد‌ها امکان‌پذیر است و سریال جدید پایتخت به آنتن شب عید می رسد یا نه؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “پایتخت 7 به نوروز 1400 می‌رسد؟ / یک مانع بزرگ در مسیر ساخت سریال پرطرفدار

  1. ایرانی گفته:

    پایتخت برای مردم تمام شده و کسی راضی نیست از پول بیت المال خرج اشخاصی خائنی مثل تنابنده بشه کسی که باعث کشته شدن آخوند همدانی شد البته که مطمئنا روزی خداوند حقش رو کف دستش میگذاره صبر خدا 30 ساله…حالا نقشش خوب داره بازی میکنه آدم حقه باز خوبه خودش پارسال گفت من دیگه برای تلویزیون کار نمیکنم ولی خوب کیه که از پول میلیاردی بدش بیاد و به وقتش بزنه زیر حرفش. بیچاره اون نویسنده جدیدی که میخواد بیوفته تو دام این عنکبوت!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز